КИРИЛИЦА???
ПРАВИЛА???
mod edit: vaskoto1

ZA GOLF3 SYNCRO
- Syncro
- Мнения: 1241
- Регистриран на: Пет 11 юни 2004 11:59
- Автомобил: Passat 1.8T
- Двигател: ANB 1999
- Местоположение: Габрово
- Контакти:
Добре дошъл в клуба
Колата е СТРАХОТНА!!! Ще се убедиш самичък Разхода не е никак по-голям Като я карах на бензин ми правеше 6.5-7л/100км Сега съм на газ и ми гори между 8-10л/100км - карам си я с колкото поискам
Като консумативи: някой детайли не са идентични с тези на редовия голф,но има и такива Хубавото е че повечето неща са подсилени и понеже модела е рядък много по-малко са частите менте.Но за сметка на това пък някои части са по-скъпи,но не е болка за умиране
Системата 4х4 не изисква никаква поддръжка - само не тръгвай рязко на 1-ва че стават бели
Ако имаш въпроси питай
Изчакай само да падне снега да видиш какъв кеф е
Колата е СТРАХОТНА!!! Ще се убедиш самичък Разхода не е никак по-голям Като я карах на бензин ми правеше 6.5-7л/100км Сега съм на газ и ми гори между 8-10л/100км - карам си я с колкото поискам

Като консумативи: някой детайли не са идентични с тези на редовия голф,но има и такива Хубавото е че повечето неща са подсилени и понеже модела е рядък много по-малко са частите менте.Но за сметка на това пък някои части са по-скъпи,но не е болка за умиране
Системата 4х4 не изисква никаква поддръжка - само не тръгвай рязко на 1-ва че стават бели
Ако имаш въпроси питай
Изчакай само да падне снега да видиш какъв кеф е
- road runner
- Мнения: 221
- Регистриран на: Чет 11 май 2006 22:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Синхро,за разлика от 4motion е ситема тип full-time с 2 диференцияла и виско-муфа.т.е.с постоянно 4х4.
Когато е на подемник и завъртиш едно предно колела се завъртат всички(ако не е счупена една пластина в скоростите).
Има различни системи на 4х4 задвижване,които се различават по устройство,но могат да се разделят на два типа:part-time и full-time,като първата е само с два диф-а,а втората е или с виско-муфа,или с междинен диференциял.
Някои производители предлагат по колите си ситема с 2 диф-а,с основно задвижване на единия мост и с ел.вкл.на другия,за full-time.Управлението обикновено сработва при приплъзване на някое от предните колела едно спрямо друго или предно спрямо задно,като информацияте се чете от датчиците на ABS-a.Такава е системата 4motion на VW,подобна е и на някои модели HONDA,KIA,HUNDAI,MITSUBISHI,MAZDA...Но това е някакъв вид автоматичен part-time.
Истинската система full-time е с 3 диф-а и не е широко разпространена заради един единствен недостатък:тегло-съпротивление.Такава е на AUDI-quatro,SUBARU,Mersedes-4mattic,LandRover...
Най-разпространеня е системата с 2диф-а и виско.Тука може да се изброява много...
Когато е на подемник и завъртиш едно предно колела се завъртат всички(ако не е счупена една пластина в скоростите).
Има различни системи на 4х4 задвижване,които се различават по устройство,но могат да се разделят на два типа:part-time и full-time,като първата е само с два диф-а,а втората е или с виско-муфа,или с междинен диференциял.
Някои производители предлагат по колите си ситема с 2 диф-а,с основно задвижване на единия мост и с ел.вкл.на другия,за full-time.Управлението обикновено сработва при приплъзване на някое от предните колела едно спрямо друго или предно спрямо задно,като информацияте се чете от датчиците на ABS-a.Такава е системата 4motion на VW,подобна е и на някои модели HONDA,KIA,HUNDAI,MITSUBISHI,MAZDA...Но това е някакъв вид автоматичен part-time.
Истинската система full-time е с 3 диф-а и не е широко разпространена заради един единствен недостатък:тегло-съпротивление.Такава е на AUDI-quatro,SUBARU,Mersedes-4mattic,LandRover...
Най-разпространеня е системата с 2диф-а и виско.Тука може да се изброява много...
- joro801
- Мнения: 198
- Регистриран на: Нед 10 юни 2007 21:44
- Автомобил: GOLF 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: София
Така първо искам да се извиня , че пропуснах да прочета правилата за , което се извинявам , второ искам да благодаря на феновете и собствениците на синхрото за изчерпателната инфо. , много се кефя на 3ката синхро , но има един малък проблем или не точно проблем , когато тръгна да превключвам на 1ва предавка по рязко , ми изхъркват скоростите , дали това е нормално?
Иначе ми дава разход 10/100км. , но колата е много добра , А специално искам да благодаря на колегата , който ме посъветва да не тръгвам рязко на 1ва . Искам само да те попитам , защо и какъв е проблема ако я ръчкам така. Общо взето мненията ви за синхрото за повече от задоволително
. Аз специално се влюбих.
Иначе ми дава разход 10/100км. , но колата е много добра , А специално искам да благодаря на колегата , който ме посъветва да не тръгвам рязко на 1ва . Искам само да те попитам , защо и какъв е проблема ако я ръчкам така. Общо взето мненията ви за синхрото за повече от задоволително

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 56 госта