:arrow Фолксваген Фолклорен Събор Узана 22-23.08.2025: Важна информация!

ZA GOLF3 SYNCRO

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
joro801
Мнения: 198
Регистриран на: Нед 10 юни 2007 21:44
Автомобил: GOLF 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: София

ZA GOLF3 SYNCRO

Мнениеот joro801 » Нед 10 юни 2007 22:38


КИРИЛИЦА???
ПРАВИЛА???

mod edit: vaskoto1




Потребителски аватар
vakme
Мнения: 96
Регистриран на: Сря 21 дек 2005 14:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vakme » Нед 10 юни 2007 22:56


Първо и много важно нещо във форума - :търсачкаа
Второ - ПИШЕ СЕ НА КИРИЛИЦА!
Трето - прочети правилниците...там пише за другите две.
Колкото до голфа - честито!


Потребителски аватар
plamen03
Мнения: 117
Регистриран на: Сря 07 фев 2007 19:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот plamen03 » Нед 10 юни 2007 23:00


честито,като начало ще подържаш две предници със синхрото и по голям разход


Потребителски аватар
Syncro
Мнения: 1241
Регистриран на: Пет 11 юни 2004 11:59
Автомобил: Passat 1.8T
Двигател: ANB 1999
Местоположение: Габрово
Контакти:

Мнениеот Syncro » Пон 11 юни 2007 12:48


Добре дошъл в клуба
Колата е СТРАХОТНА!!! Ще се убедиш самичък Разхода не е никак по-голям Като я карах на бензин ми правеше 6.5-7л/100км Сега съм на газ и ми гори между 8-10л/100км - карам си я с колкото поискам :D
Като консумативи: някой детайли не са идентични с тези на редовия голф,но има и такива Хубавото е че повечето неща са подсилени и понеже модела е рядък много по-малко са частите менте.Но за сметка на това пък някои части са по-скъпи,но не е болка за умиране
Системата 4х4 не изисква никаква поддръжка - само не тръгвай рязко на 1-ва че стават бели
Ако имаш въпроси питай
Изчакай само да падне снега да видиш какъв кеф е


Xan
Мнения: 14
Регистриран на: Пон 03 юли 2006 10:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот Xan » Вто 12 юни 2007 17:01


Syncro написа:
Системата 4х4 не изисква никаква поддръжка - с


чак пък 4х4 не е, по скоро двойно предаване.


Потребителски аватар
road runner
Мнения: 221
Регистриран на: Чет 11 май 2006 22:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот road runner » Вто 12 юни 2007 17:38


Още по-точно - 4х4 когато се налага :wink:


Потребителски аватар
meha1971
Мнения: 37
Регистриран на: Пет 11 май 2007 20:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кубрат

Мнениеот meha1971 » Вто 12 юни 2007 22:16


че как така 4по 4 по скоро двойно както писал колегата :shock


Потребителски аватар
tatenceto
Мнения: 781
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот tatenceto » Вто 12 юни 2007 22:42


meha1971 написа:че как така 4по 4 по скоро двойно както писал колегата :shock
за да разбереш каква е вдигаш на крик и потегляш.ако е 4х4 ще тръгне и само с едно колело на земята.но имам наблюдения върху 4 такива машини и едно кънтри и според мен може и да се казва че са 4х4.но може и да греша :oops:


Потребителски аватар
meha1971
Мнения: 37
Регистриран на: Пет 11 май 2007 20:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кубрат

Мнениеот meha1971 » Вто 12 юни 2007 22:51


:shock :shock :shock :няма как да тръгне ако няма блокажи на дифофете :idea: :idea: :idea:


Потребителски аватар
tatenceto
Мнения: 781
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот tatenceto » Вто 12 юни 2007 23:42


meha1971 написа::shock :shock :shock :няма как да тръгне ако няма блокажи на дифофете :idea: :idea: :idea:
не споря за това .а казвам че може да се наричат така :D . а проходимоста им е голяма направо учудваща


Потребителски аватар
ninja_1
Мнения: 451
Регистриран на: Сря 06 юни 2007 2:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ninja_1 » Сря 13 юни 2007 2:52


Синхро,за разлика от 4motion е ситема тип full-time с 2 диференцияла и виско-муфа.т.е.с постоянно 4х4.
Когато е на подемник и завъртиш едно предно колела се завъртат всички(ако не е счупена една пластина в скоростите).
Има различни системи на 4х4 задвижване,които се различават по устройство,но могат да се разделят на два типа:part-time и full-time,като първата е само с два диф-а,а втората е или с виско-муфа,или с междинен диференциял.
Някои производители предлагат по колите си ситема с 2 диф-а,с основно задвижване на единия мост и с ел.вкл.на другия,за full-time.Управлението обикновено сработва при приплъзване на някое от предните колела едно спрямо друго или предно спрямо задно,като информацияте се чете от датчиците на ABS-a.Такава е системата 4motion на VW,подобна е и на някои модели HONDA,KIA,HUNDAI,MITSUBISHI,MAZDA...Но това е някакъв вид автоматичен part-time.
Истинската система full-time е с 3 диф-а и не е широко разпространена заради един единствен недостатък:тегло-съпротивление.Такава е на AUDI-quatro,SUBARU,Mersedes-4mattic,LandRover...
Най-разпространеня е системата с 2диф-а и виско.Тука може да се изброява много...


Потребителски аватар
joro801
Мнения: 198
Регистриран на: Нед 10 юни 2007 21:44
Автомобил: GOLF 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот joro801 » Сря 13 юни 2007 7:46


Така първо искам да се извиня , че пропуснах да прочета правилата за , което се извинявам , второ искам да благодаря на феновете и собствениците на синхрото за изчерпателната инфо. , много се кефя на 3ката синхро , но има един малък проблем или не точно проблем , когато тръгна да превключвам на 1ва предавка по рязко , ми изхъркват скоростите , дали това е нормално?
Иначе ми дава разход 10/100км. , но колата е много добра , А специално искам да благодаря на колегата , който ме посъветва да не тръгвам рязко на 1ва . Искам само да те попитам , защо и какъв е проблема ако я ръчкам така. Общо взето мненията ви за синхрото за повече от задоволително :) . Аз специално се влюбих.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 68 госта