Голф 6 1.6 TDI, CAYC 2012г., климатикът не работи всеки път
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: Нед 01 апр 2018 11:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Цариброд, Сърбия
Голф 6 1.6 TDI, CAYC 2012г., климатикът не работи всеки път
Когато е колата била на слънце и е напечена, след палене на двигателя, не може веднага да се включи компресора. При натискане на бутона за палене на климатика, светва лампата че компресора работи, но колата духа само горещ въздух. Трябва да се покара един или два километра и след това да се изключи и включи климатика, за да заработи компресора и тръгне студен въздух. При нормално каране, случва се да се компресора сам изключи и въздуха дето колата духа, става все по-топъл. Отново трябва да се на бутона изключи и включи климатика, за да заработи компресора. Понякога трябват няколко такива опита, за да заработи компресора. Преди година или две дозаредих фреона в колата, но промяна нямаше. Какво би могло да бъде?
- Traytor
- Мнения: 1826
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: DSRB
- Местоположение: София
Re: Голф 6 1.6 TDI, CAYC 2012г., климатикът не работи всеки път
Има един датчик G65. Провери един път с диагностика, но когато почне да сдава багажа точно това са симптомите.
- PzKpfW
- Мнения: 236
- Регистриран на: Нед 02 ное 2008 3:48
- Автомобил: Golf 6
- Двигател: CAYC
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 6 1.6 TDI, CAYC 2012г., климатикът не работи всеки път
Аз имах подобни симптоми, които обаче се дължаха на износени шлици на ремъчната шайба на компресора. Известно време работеше когато си поиска, след което спря напълно. Понеже се доверих на колеги климатичари си купих нов компресор и си го смених. Вкъщи разгледах стария и се оказа, че шлиците на оста са напълно здрави, а тези на шайбата ги няма. Оригинално беше монтиран компресор Delphi. Аз монтирах Denso.
Проверката е много лесна: Палиш колата, включваш климатика на макс и гледаш гайката, която законтря ремъчната шайба към оста. Ако гайката се върти заедно с шайбата проблем няма. Ако обаче шайбата се върти, а гайката е неподвижна проблема е ясен. Тези компресори нямат съединител, въртят постоянно.
Проверката е много лесна: Палиш колата, включваш климатика на макс и гледаш гайката, която законтря ремъчната шайба към оста. Ако гайката се върти заедно с шайбата проблем няма. Ако обаче шайбата се върти, а гайката е неподвижна проблема е ясен. Тези компресори нямат съединител, въртят постоянно.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 87 госта