В деня преди да я взема, продавачът каза, че ще смени маслото, тъй като при пробното шофиране светна съобщение на infotainment системата, че колата трябва да мине регулярното обслужване на маслото, тъй като е минала 1 година от последното. Когато я пробвах, проверявах нивото на маслото и беше съвсем малко под горната черта на пръчката.
Доверих се на продавача и след като видях пак на infotainment системата, че има въведени данни за смяна на маслото точно в деня, в който продавача каза, че го е сменил. Да, знам, че направих грешка като не си го смених при обслужването веднага след като я взех, но започнах да я карам така. След изминати около 300-400км го проверих за първи път след като официално колата стана моя и нивото беше до средата между минимума и максимума на пръчката. Минах още около 200км. и пак го проверих - този път беше под минимума.

Та, въпросът ми вероятно е доста глупав, но ако може някой от по-опитните да сподели - възможно ли е наклонът да дава чак такава разлика в нивото премерено по пръчката? По мои изчисления разликата е над 500мл - може би повече отива към 600 даже...

Много се надявам тази кола да не гори масло. Информирах се доста преди да я взема, тези двигатели уж би трябвало да са надеждни, а и пробегът е такъв, че не би трябвало да има проблеми с износени бутала и уплътнения/сегменти.