Колекторна тръба

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
absent
Мнения: 427
Регистриран на: Вто 29 май 2007 18:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свищов

Колекторна тръба

Мнениеот absent » Сря 20 юни 2007 21:04


хора помагаите , видях се в чудо незнам какво да правя
смъкнаха ми тази тръба дето излизат 4 тръби от двигателя и се забиват към аспуха , смъкнаха ми ги защото много пращеше и се оказа 4е е сцепена на 5 места (баси) обиколих тука сичките морги в околноста и кви ли не намерих само такава няма кокво да правя :shock




Потребителски аватар
Бързият
Вечен БАН
Мнения: 1778
Регистриран на: Пет 12 яну 2007 16:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Радомир

Мнениеот Бързият » Сря 20 юни 2007 21:15


Май ти остава да намериш майстор който да ти я залепи с телоподаващо :? на мен така ми залепиха тръбата след меката връзка , защото беше сцепена . Успех !


Потребителски аватар
absent
Мнения: 427
Регистриран на: Вто 29 май 2007 18:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свищов

Мнениеот absent » Сря 20 юни 2007 21:20


ам то да я заварят ама повечето маистори заварчици казват че така ще изкара не повече от месец


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Сря 20 юни 2007 21:22


по моргите е пълно ...... може даже да смениш и колектора с по добър ....и двете са около 80 -100 лева


Потребителски аватар
absent
Мнения: 427
Регистриран на: Вто 29 май 2007 18:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свищов

Мнениеот absent » Сря 20 юни 2007 21:29


е то пълно ама всяка е различна за себе си аз до сега не съм знаел че са толкова различни видове


Потребителски аватар
Бързият
Вечен БАН
Мнения: 1778
Регистриран на: Пет 12 яну 2007 16:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Радомир

Мнениеот Бързият » Сря 20 юни 2007 21:47


absent написа:е то пълно ама всяка е различна за себе си аз до сега не съм знаел че са толкова различни видове

искаш да кажеш че за всяка кола правят различен колектор , едва ли :roll: , по-вероятно е разликата да идва от кода на мотора - виж дали твоят е AAM или ABS и търси от такъв двигател :wink:


Потребителски аватар
absent
Мнения: 427
Регистриран на: Вто 29 май 2007 18:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свищов

Мнениеот absent » Сря 20 юни 2007 22:04


AAM e ,значи трябва да тарся това ?


Потребителски аватар
Бързият
Вечен БАН
Мнения: 1778
Регистриран на: Пет 12 яну 2007 16:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Радомир

Мнениеот Бързият » Сря 20 юни 2007 22:07


absent написа:AAM e ,значи трябва да тарся това ?


AAM е кода на двигателя , значи е най-добре да търсиш колектор от такъв вид двигател (1.8 MI AAM) :wink:


Потребителски аватар
absent
Мнения: 427
Регистриран на: Вто 29 май 2007 18:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свищов

Мнениеот absent » Сря 20 юни 2007 22:29


мерси , ще търся проблема е че тука из околността няма които гледах са все различни , и все пак ако не успея да намеря може ли някои да ми каже ако я заварям има ли шанс да стане , има ли някои с подобен проблем ?


Потребителски аватар
silent
Мнения: 2618
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот silent » Чет 21 юни 2007 7:19


Аз смених моят преди 2 години... в Юнито е 600лв. Обиколих сума ти морги но всичко което намерих точно за моят двигател беше сцепено...
Накрая купих един малко по-различен от Симеон за 50лв.. то и тоя беше единственият който намерих там...и вече карам 2години с него...Смяната без да се сваляь главата е хуйня...особено ако се закучи някоя гайка... За заварката...към колегите които не са в час с тази материя да не дават акъл...с телоподаващо може да си заварите курника но не и колектора... Технологията на заваряване е сложна скъпа без гарантиран резултат... има термообработка преди след заварката заваряване при опред. температура... Преди две години в института за заваряване ми искаха 10лв на линеен сантиметър заварка..


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Чет 21 юни 2007 8:23


А това със сцепения колектор чест дефект ли е за 1.8(ААМ,ABS)...защото от писаното излиза,че по моргите читави колектори няма...а най-вероятно няма ,защото се търсят много....
Ей сега и това има да го мисля.....


Потребителски аватар
4oroi4o
Мнения: 1502
Регистриран на: Чет 16 фев 2006 9:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот 4oroi4o » Чет 21 юни 2007 8:39


Трябва да се разтърсиш малко! Или да приспособяваш нещо. Мога да ти дам телефона на една морга в Благоевград, там са доста добри цените и пращат по куриер(което аз не бих направил)


Потребителски аватар
absent
Мнения: 427
Регистриран на: Вто 29 май 2007 18:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свищов

Мнениеот absent » Чет 21 юни 2007 19:08


намерих една такава подобна самоче четерите шпилки които отиват към аспуха са по на широко и там дето се завива ламбда сондата на старата има дупка а на тази няма това са разликите някои може ли да каже дали да рискувам да я вземам


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Чет 21 юни 2007 19:12


абе стават колектори от много мотори ... ня някой обаче ламбдата е на катализатора, а и има един момент че ако не е точно същия колектор трябва да се смени и долното тяло дето завършва с меката връзка


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Пет 22 юни 2007 5:32


Ако не можеш да се оправиш...... тунинг версия..... 4-2-1 и караш



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 101 госта