смъкнаха ми тази тръба дето излизат 4 тръби от двигателя и се забиват към аспуха , смъкнаха ми ги защото много пращеше и се оказа 4е е сцепена на 5 места (баси) обиколих тука сичките морги в околноста и кви ли не намерих само такава няма кокво да правя
Колекторна тръба
- absent
- Мнения: 427
- Регистриран на: Вто 29 май 2007 18:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Свищов
Колекторна тръба
хора помагаите , видях се в чудо незнам какво да правя
смъкнаха ми тази тръба дето излизат 4 тръби от двигателя и се забиват към аспуха , смъкнаха ми ги защото много пращеше и се оказа 4е е сцепена на 5 места (баси) обиколих тука сичките морги в околноста и кви ли не намерих само такава няма кокво да правя
смъкнаха ми тази тръба дето излизат 4 тръби от двигателя и се забиват към аспуха , смъкнаха ми ги защото много пращеше и се оказа 4е е сцепена на 5 места (баси) обиколих тука сичките морги в околноста и кви ли не намерих само такава няма кокво да правя
- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Аз смених моят преди 2 години... в Юнито е 600лв. Обиколих сума ти морги но всичко което намерих точно за моят двигател беше сцепено...
Накрая купих един малко по-различен от Симеон за 50лв.. то и тоя беше единственият който намерих там...и вече карам 2години с него...Смяната без да се сваляь главата е хуйня...особено ако се закучи някоя гайка... За заварката...към колегите които не са в час с тази материя да не дават акъл...с телоподаващо може да си заварите курника но не и колектора... Технологията на заваряване е сложна скъпа без гарантиран резултат... има термообработка преди след заварката заваряване при опред. температура... Преди две години в института за заваряване ми искаха 10лв на линеен сантиметър заварка..
Накрая купих един малко по-различен от Симеон за 50лв.. то и тоя беше единственият който намерих там...и вече карам 2години с него...Смяната без да се сваляь главата е хуйня...особено ако се закучи някоя гайка... За заварката...към колегите които не са в час с тази материя да не дават акъл...с телоподаващо може да си заварите курника но не и колектора... Технологията на заваряване е сложна скъпа без гарантиран резултат... има термообработка преди след заварката заваряване при опред. температура... Преди две години в института за заваряване ми искаха 10лв на линеен сантиметър заварка..
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 77 госта