За какво е тоя маркуч?-снимки

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Жоро
Мнения: 418
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 20:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Дупница

За какво е тоя маркуч?-снимки

Мнениеот Жоро » Сря 20 юни 2007 20:57


Те тоя маркуч за какво е?Щото го надух да го отпушвам и го спуках.А е много шибано за смяна.Та може ли да карам така или е наложително да го сменям спешно?Изображение[/img]http://images18.snimka.bg/003223767.jpg[img][img]http://images18.snimka.bg/003223783.jpg[/img]




Потребителски аватар
Kokoo
Мнения: 139
Регистриран на: Пон 16 яну 2006 17:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Kokoo » Сря 20 юни 2007 21:20


Така като гледам е маркуча за картерните газове.
Някой даже умишлено го откачват. :D
Служи за отвеждане на картерните газове за доизгаряне.
Можеш да удължиш маркуча като го оставиш свързан от към капака, да му сложиш нещо като филтър и да го пуснеш да си виси.(иначе ще ти цапа двигателя с масло.)
Трябва обаче да запушиш другата дупка която е при моното за да не влизат боклуци. :!:


Потребителски аватар
dj_manekena
Мнения: 82
Регистриран на: Сря 13 юни 2007 13:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот dj_manekena » Сря 20 юни 2007 21:59


здр аз имам същия проблем маркучето го няма и нз каде да го мушна отдолу и ми опръка капака и за какво е по добре да няма маркуче


Потребителски аватар
Kokoo
Мнения: 139
Регистриран на: Пон 16 яну 2006 17:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Kokoo » Сря 20 юни 2007 22:29


dj_manekena написа:здр аз имам същия проблем маркучето го няма и нз каде да го мушна отдолу и ми опръка капака и за какво е по добре да няма маркуче


С какъв двигател си?
Ако си като с на колегата 1,4 начина е следният:
Намираш си едно такова маркуче,трябва да маслоустойчиво и температуроустойчиво.
Свърваш го на щуцерчето което е на капака и пускаш другият му край да виси на долу(за да не се напълни примерно с H2O) и му приспособяваш му нещо за филтърче .
Важното е да запушиш дупката в която би трябвало да влезе другият край иначе оттам ще влиза непрочистен въздух. :idea:
Можеш и да си го въстановиш както си е заводско.
По принцип е направено за икономия и екология.
Но с течение на времето и износването на двигателя се появяват хлабавини в двигателя,повишава се налягането на картерните газове и започва да се качва масло по маркуча което в крайна сметка води до повишен разход и по лоша динамика на колата. 8)



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Volkswangel и 65 госта