Момчета помагайте!!. Десния ел джам на мойта
тройка от известно време се побърка- когато
иска работи когато иска не работи. Проверих
ключето на вратата- ок си е, проверих буксата
влизаща в машинката добре си прави контакт.
Слушал съм за някакви куплунги на вратите
къде точно са те ако е от тях да го погледна
Ако мислите че е от друго моля дайте съвет
Благодаря предварително

писна ми от тоя джам
- Mapoka
- Мнения: 494
- Регистриран на: Сря 22 ное 2006 15:55
- Автомобил: 1992 VW Vento
- Двигател: 1.8 ABS
- Местоположение: Ямбол
Ми най-напред започни с лесното провери кабелите във маншона на вратата (както вече ти казаха). Ако не остановиш проблем по проводниците най-вероятно проблема е в платката на самата машинка(т.е от вибрациите са се разпоили крачетата на интегралната схема или пък някой дръг елемент със студена спойка).
За най сигурно(няма да е лошо) пр да извадиш машинката(както е цялата от друга врата) да я включиш на буксата на твойта неработеща за да си сигурен кабели или платката е проблема (тая система използвах аз)
Ако имаш проблем по платката използвай търсачката има писано как се оправя.
пп имай предвид че като сложиш др машинка трябва наколко пъти да дадеш и да отмемеш контакт за да си сигурен че е получила "разрешаваща" команда
пп bulr1dr при теб не бяха ли спрели всичките.
За най сигурно(няма да е лошо) пр да извадиш машинката(както е цялата от друга врата) да я включиш на буксата на твойта неработеща за да си сигурен кабели или платката е проблема (тая система използвах аз)
Ако имаш проблем по платката използвай търсачката има писано как се оправя.
пп имай предвид че като сложиш др машинка трябва наколко пъти да дадеш и да отмемеш контакт за да си сигурен че е получила "разрешаваща" команда
пп bulr1dr при теб не бяха ли спрели всичките.
- bulr1dr
- Мнения: 397
- Регистриран на: Пет 07 апр 2006 14:45
- Автомобил: Mk1 Cab 1987 + MkV R32 2008
- Двигател: от 1600 до 3200
- Местоположение: София
Mapoka написа:Ми най-напред започни с лесното провери кабелите във маншона на вратата (както вече ти казаха). Ако не остановиш проблем по проводниците най-вероятно проблема е в платката на самата машинка(т.е от вибрациите са се разпоили крачетата на интегралната схема или пък някой дръг елемент със студена спойка).
За най сигурно(няма да е лошо) пр да извадиш машинката(както е цялата от друга врата) да я включиш на буксата на твойта неработеща за да си сигурен кабели или платката е проблема (тая система използвах аз)
Ако имаш проблем по платката използвай търсачката има писано как се оправя.
пп имай предвид че като сложиш др машинка трябва наколко пъти да дадеш и да отмемеш контакт за да си сигурен че е получила "разрешаваща" команда
пп bulr1dr при теб не бяха ли спрели всичките.
Мда верно

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 95 госта