проблем със задната пръскалка на г3

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
red man
Мнения: 10
Регистриран на: Съб 25 ное 2006 19:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

проблем със задната пръскалка на г3

Мнениеот red man » Пет 29 юни 2007 9:24


пръскалката на задното стъкло неще да пръска, чува се как роботи моторчето ама няма никъв резултат :( как да се справя с проблема помогнете моля




andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Пет 29 юни 2007 9:29


Една игла и отпушваш :lol: .Ако не стане си виж дали някой маркуч не ти е прекъснат/откачен.


Потребителски аватар
Deputata
Мнения: 121
Регистриран на: Нед 12 фев 2006 0:23
Автомобил: VW Golf3 1900 TD
Двигател: AAZ 1994
Местоположение: Троян
Контакти:

Мнениеот Deputata » Пет 29 юни 2007 9:46


Как се сваля пластмасата, която настройва пръскането на дюзата, че и моята се запуши, а до нея стига течност и явно проблема е в запушена дюза?! Сигурно леко се издърпва тая капачка?! Някой знае ли да не я счупя без зор. :lol:


red man
Мнения: 10
Регистриран на: Съб 25 ное 2006 19:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Мнениеот red man » Пет 29 юни 2007 9:53


не знам за капачката ами маркучите от къде минават някой може ли да ми каже


Потребителски аватар
Golf_GL
Мнения: 534
Регистриран на: Чет 30 дек 2004 10:26
Автомобил: Passat B5 Variant
Двигател: ADR 2000
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Golf_GL » Пет 29 юни 2007 10:04




Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Re: проблем със задната пръскалка на г3

Мнениеот joker » Пет 29 юни 2007 12:32


red man написа:пръскалката на задното стъкло неще да пръска, чува се как роботи моторчето ама няма никъв резултат :( как да се справя с проблема помогнете моля

Я отвори капака на ДВГ и проследи по цялото протежене (от казанчето до дюзата)маркучето дето стига до пръскалката.....там е най-вероятния проблем...


Потребителски аватар
CBET
Мнения: 65
Регистриран на: Пет 19 май 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Мнениеот CBET » Пет 29 юни 2007 12:54


Deputata написа:Как се сваля пластмасата, която настройва пръскането на дюзата, че и моята се запуши, а до нея стига течност и явно проблема е в запушена дюза?! Сигурно леко се издърпва тая капачка?! Някой знае ли да не я счупя без зор. :lol:


Сваля се без проблем - надига се отдолу нагоре и после се дърпа, защото е хваната в рамото на чистачката.

А ако се счупи 5 лв. мисля че беше в Ауто +


Потребителски аватар
kokovanev
Мнения: 1170
Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот kokovanev » Пет 29 юни 2007 12:55


Колега joker, не е ли по-лесно първо да отвори отзад, да откачи маркучлето и да накара някой да натисне леко/бързо? Чакайки с парцал под края на маркучето... :)

Ако си пръска - ясно, вземи спринцовка с тъъничка игличка и с малко оцет би трябвало за 5 мин. да си готов. После нанизваш маркучето обратно и с по-истинска игла си насочваш пръскалката накъдето ти се иска...


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Пет 29 юни 2007 13:41


kokovanev написа:Колега joker, не е ли по-лесно първо да отвори отзад, да откачи маркучлето и да накара някой да натисне леко/бързо? Чакайки с парцал под края на маркучето... :)

Ако си пръска - ясно, вземи спринцовка с тъъничка игличка и с малко оцет би трябвало за 5 мин. да си готов. После нанизваш маркучето обратно и с по-истинска игла си насочваш пръскалката накъдето ти се иска...

Е мисля ,че е по-лесно да погледне при ДВГ отколкото да сваля кора отзад....

Последна промяна от joker на Пет 29 юни 2007 22:10, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
kokovanev
Мнения: 1170
Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот kokovanev » Пет 29 юни 2007 15:02


В ДВГ отсек - да, по-лесно е, но ти пишеш "от казанчето до дюзата" - т.е. в купето, което си е занимавка... Иначе - да, първо се гледа там, дори се е налагало да лепя спукани/счупени пластмасови щуцери при помпичката /за да не се обикаля и да се дават пари по морги... :) /, което е по-гаден вариант от снадка на маркучетата... Всъщност - зависи къде се налага да снаждаш... :) След "коша" е по-добре да провери дали не е затлачена пръскалката...


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13544
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Пет 29 юни 2007 16:58


Хващай дюзата с клещи през парцал и леко завъртане наляво надясно и после дърпаш към себе си. Като излезе се накисва в силен винен оцет .Най- често се запушва дюзата .Иглата не помага защото се образува тапа вътре и под налягането пак се запушва дюзата.


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Пет 29 юни 2007 22:13


kokovanev написа:В ДВГ отсек - да, по-лесно е, но ти пишеш "от казанчето до дюзата" - т.е. в купето, което си е занимавка... Иначе - да, първо се гледа там, дори се е налагало да лепя спукани/счупени пластмасови щуцери при помпичката /за да не се обикаля и да се дават пари по морги... :) /, което е по-гаден вариант от снадка на маркучетата... Всъщност - зависи къде се налага да снаждаш... :) След "коша" е по-добре да провери дали не е затлачена пръскалката...

съгласен!!!!..не мисля,че в купето ще има нещо ...или отпред или отзад......просто го съветвам да ЗАПОЧНЕ отпред ...после и отзад....еееййй звучи като съвет от КАМА СУТРА......


Потребителски аватар
PostMortem
Мнения: 135
Регистриран на: Пон 07 юли 2008 18:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот PostMortem » Съб 11 окт 2008 17:22


Някой знае ли как се процедира ако дюзата се върти заедно с чистачката :shock Моята пръскалка беше счупена, свалих моторчето, е немаше такова дърпане и чукане докато извадя задната част, после извадих и предната, която се беше счупила в металната тръбичка. Обаче и с новите части дюзата е върти заедно с чистачката и така пак ще се счупи :x


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13544
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Нед 12 окт 2008 11:05


Дюзата на задната чистачка се върти заедно с рамото на чистачката.
Така е направяено за да пръска около самопто перо.
Дюзата се набива в отвор на самата помпа с 2 О образни израстъка на самата дюза.
не знам какво те притеснява това, че се върти дщзата ??
В долната страна/ противположната бна дюзата има Г образно рамо където се закача маркуча идващ от казанчето


Потребителски аватар
PostMortem
Мнения: 135
Регистриран на: Пон 07 юли 2008 18:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот PostMortem » Нед 12 окт 2008 11:45


Колега притеснява ме че не трябва да се върти, и като се върти пръска навсякъде но не и върху стъклото ;) Освен това ако приемем че се върти това означава че целия маркуч отвътре се върти на едни 90* , което според мен е неприемливо.

Днес обаче му разбрах цаката ;) В горната част, където е дюзата, имаше налепи, сгурия и ръжда, което и пречеше да се върти свободно. След като е почистено вече след като се сложи вътрешната тръбичка, дюзата се набива в нея и двете се въртят свободно в оста. По този начин след като се застопорят чистачката ще се върти свободно около тях, както трябва да си е :wink:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], Краси брест и 97 госта