



проблем със задната пръскалка на г3
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: Съб 25 ное 2006 19:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
проблем със задната пръскалка на г3
пръскалката на задното стъкло неще да пръска, чува се как роботи моторчето ама няма никъв резултат
как да се справя с проблема помогнете моля

- Golf_GL
- Мнения: 534
- Регистриран на: Чет 30 дек 2004 10:26
- Автомобил: Passat B5 Variant
- Двигател: ADR 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Колега виж тези теми писано е много из форума по твоя въпрос!!!
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=13033
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... 0%EB%EA%E0
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... 0%EB%EA%E0
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... 0%EB%EA%E0
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=13033
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... 0%EB%EA%E0
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... 0%EB%EA%E0
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... 0%EB%EA%E0
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Re: проблем със задната пръскалка на г3
red man написа:пръскалката на задното стъкло неще да пръска, чува се как роботи моторчето ама няма никъв резултаткак да се справя с проблема помогнете моля
Я отвори капака на ДВГ и проследи по цялото протежене (от казанчето до дюзата)маркучето дето стига до пръскалката.....там е най-вероятния проблем...
- CBET
- Мнения: 65
- Регистриран на: Пет 19 май 2006 17:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Deputata написа:Как се сваля пластмасата, която настройва пръскането на дюзата, че и моята се запуши, а до нея стига течност и явно проблема е в запушена дюза?! Сигурно леко се издърпва тая капачка?! Някой знае ли да не я счупя без зор.
Сваля се без проблем - надига се отдолу нагоре и после се дърпа, защото е хваната в рамото на чистачката.
А ако се счупи 5 лв. мисля че беше в Ауто +
- kokovanev
- Мнения: 1170
- Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Колега joker, не е ли по-лесно първо да отвори отзад, да откачи маркучлето и да накара някой да натисне леко/бързо? Чакайки с парцал под края на маркучето...
Ако си пръска - ясно, вземи спринцовка с тъъничка игличка и с малко оцет би трябвало за 5 мин. да си готов. После нанизваш маркучето обратно и с по-истинска игла си насочваш пръскалката накъдето ти се иска...

Ако си пръска - ясно, вземи спринцовка с тъъничка игличка и с малко оцет би трябвало за 5 мин. да си готов. После нанизваш маркучето обратно и с по-истинска игла си насочваш пръскалката накъдето ти се иска...
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
kokovanev написа:Колега joker, не е ли по-лесно първо да отвори отзад, да откачи маркучлето и да накара някой да натисне леко/бързо? Чакайки с парцал под края на маркучето...
Ако си пръска - ясно, вземи спринцовка с тъъничка игличка и с малко оцет би трябвало за 5 мин. да си готов. После нанизваш маркучето обратно и с по-истинска игла си насочваш пръскалката накъдето ти се иска...
Е мисля ,че е по-лесно да погледне при ДВГ отколкото да сваля кора отзад....
Последна промяна от joker на Пет 29 юни 2007 22:10, променено общо 1 път.
- kokovanev
- Мнения: 1170
- Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
В ДВГ отсек - да, по-лесно е, но ти пишеш "от казанчето до дюзата" - т.е. в купето, което си е занимавка... Иначе - да, първо се гледа там, дори се е налагало да лепя спукани/счупени пластмасови щуцери при помпичката /за да не се обикаля и да се дават пари по морги...
/, което е по-гаден вариант от снадка на маркучетата... Всъщност - зависи къде се налага да снаждаш...
След "коша" е по-добре да провери дали не е затлачена пръскалката...


- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
kokovanev написа:В ДВГ отсек - да, по-лесно е, но ти пишеш "от казанчето до дюзата" - т.е. в купето, което си е занимавка... Иначе - да, първо се гледа там, дори се е налагало да лепя спукани/счупени пластмасови щуцери при помпичката /за да не се обикаля и да се дават пари по морги.../, което е по-гаден вариант от снадка на маркучетата... Всъщност - зависи къде се налага да снаждаш...
След "коша" е по-добре да провери дали не е затлачена пръскалката...
съгласен!!!!..не мисля,че в купето ще има нещо ...или отпред или отзад......просто го съветвам да ЗАПОЧНЕ отпред ...после и отзад....еееййй звучи като съвет от КАМА СУТРА......
- PostMortem
- Мнения: 135
- Регистриран на: Пон 07 юли 2008 18:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Някой знае ли как се процедира ако дюзата се върти заедно с чистачката
Моята пръскалка беше счупена, свалих моторчето, е немаше такова дърпане и чукане докато извадя задната част, после извадих и предната, която се беше счупила в металната тръбичка. Обаче и с новите части дюзата е върти заедно с чистачката и така пак ще се счупи 


- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13544
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Дюзата на задната чистачка се върти заедно с рамото на чистачката.
Така е направяено за да пръска около самопто перо.
Дюзата се набива в отвор на самата помпа с 2 О образни израстъка на самата дюза.
не знам какво те притеснява това, че се върти дщзата ??
В долната страна/ противположната бна дюзата има Г образно рамо където се закача маркуча идващ от казанчето
Така е направяено за да пръска около самопто перо.
Дюзата се набива в отвор на самата помпа с 2 О образни израстъка на самата дюза.
не знам какво те притеснява това, че се върти дщзата ??
В долната страна/ противположната бна дюзата има Г образно рамо където се закача маркуча идващ от казанчето
- PostMortem
- Мнения: 135
- Регистриран на: Пон 07 юли 2008 18:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Колега притеснява ме че не трябва да се върти, и като се върти пръска навсякъде но не и върху стъклото
Освен това ако приемем че се върти това означава че целия маркуч отвътре се върти на едни 90* , което според мен е неприемливо.
Днес обаче му разбрах цаката
В горната част, където е дюзата, имаше налепи, сгурия и ръжда, което и пречеше да се върти свободно. След като е почистено вече след като се сложи вътрешната тръбичка, дюзата се набива в нея и двете се въртят свободно в оста. По този начин след като се застопорят чистачката ще се върти свободно около тях, както трябва да си е 

Днес обаче му разбрах цаката


Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 122 госта