Голф 3 1.6 ABU проблем

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
kilima
Мнения: 484
Регистриран на: Пон 30 юли 2007 22:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Голф 3 1.6 ABU проблем

Мнениеот kilima » Чет 09 авг 2007 20:34


Здравейте,
значи проблема ми е следния.
Карам голф 3 1.6 на метан.От доста време имам проблем с вьрвежа на бензин и ходих на диагностика.Там ми изчистиха всички грешки,прегледаха целия двигател и ми казаха ,че не е от компа на уредбата ами нещо по двиталеля-най-вероятно бензиновата помпа или катализатора.
Отидох на друго нясто ,направиха и нова диагностика,помпата си е добре ,а катализатора е бил махнат преди време.Не могат да намерят проблем.
Колата трьгна на бензин,но след като загрее почва да прави зверски номера-подавам сьвсем малко газ-поема си нормално,но подам ли повече се спьва и неще да поема изобщо.
Та се чудя след като преди да загрее си е идеално,а след тва прави проблемите,дали не е нещо от смукача?
Моля ви за сьвет :)




Потребителски аватар
Glove
Мнения: 2045
Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: AUM
Местоположение: Варна

Мнениеот Glove » Чет 09 авг 2007 21:58


Така ABU няма смукач а за този проблем, като загрее на нормална работна температура и като загасиш колата и като я запалиш след няколко минути трудно ли пали на бензин, ако да погледнете стойностите на датчика за температура като загрее какво показва може той да ти прави този проблем, защото казва на компа колко е загрял мотора и по това се определя подаваното гориво. Може да го дави.


Потребителски аватар
polturgais
Мнения: 117
Регистриран на: Пон 06 авг 2007 18:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот polturgais » Чет 09 авг 2007 22:13


колега като загрее прави ли ти вуртели като , започва да се чува някакво цъкане или гасне ли , започва ли да играе оборотомера като пощурял нагоре на долу като дадеш контакт на изгасена кола


Потребителски аватар
kilima
Мнения: 484
Регистриран на: Пон 30 юли 2007 22:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kilima » Чет 09 авг 2007 22:50


АБУ е моноинж. нали не сьм се обьркал? Ако да ше ме прощавате,не ги разбирам толкова.
А за оборотомера не прави нищо нередно май.Просто както си вьрви колата нормално примерно 15 мин след като я подкарам и давам газ ,тя спира...пусна газта и трьгва леко.Нямам идея кво се случва.Както писах беше на диагностика на 2 различни места и то за 1ното сьм сигурен ,че са си свьршили квот са могли и никакьв проблем не намират.
Сега като излизах,заредих метан и уж карам на метан и след 20 мин чувам ,че бензиновата ми помпа работи :shock сменям на бензин,сменям пак на метан и тя спира.Преди поне проблема беше 1 а сега сякви аномалий се случват.


Потребителски аватар
polturgais
Мнения: 117
Регистриран на: Пон 06 авг 2007 18:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот polturgais » Чет 09 авг 2007 23:05


колега от кои квартал си , питам защото в обеля има сервиз на бош ,там прават диагностика , и много разбират пичовете , но може и помпата да е нищо че работи , може да няма достаъчен дебит на налягането и да не праща достатъчно гориво


Потребителски аватар
kilima
Мнения: 484
Регистриран на: Пон 30 юли 2007 22:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kilima » Чет 09 авг 2007 23:13


polturgais написа:колега от кои квартал си , питам защото в обеля има сервиз на бош ,там прават диагностика , и много разбират пичовете , но може и помпата да е нищо че работи , може да няма достаъчен дебит на налягането и да не праща достатъчно гориво

Батка сьщото ми казаха на пьрвата диагностика.Просто нз кво да правя,ама сьм от дианабади тряа да си загубя цял ден за да дойда до там и да я свьрша тая работа,а нямам и 1 час свободен през деня...
Принципно ако бях сигурен бих я сменила направо(макар че ше е бая пара),обаче защо точно като загрее двигателя го прави тва...Нали има автоматичен смукач,да не е нещо от него?


Потребителски аватар
polturgais
Мнения: 117
Регистриран на: Пон 06 авг 2007 18:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот polturgais » Чет 09 авг 2007 23:26


тука вече са относителни нещата , мен ми изгоря ,помпата струва около 300 лв комплект, само моторчето струва 110 лв ужким немско на mayle, и аз си мислех че е от смукача то се оказа помпата при мен нешата бяха малко друго ятче в ниски обороти колата постоянно ги меняваше а като я карам как натисна съединителя гаснеше , сега е на 6


Потребителски аватар
kokovanev
Мнения: 1170
Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот kokovanev » Пет 10 авг 2007 7:29


Времето хронично си е в недостиг, но ще трябва да намериш... Мериха ли налягане на помпата? Може да се наложи почистване на помпа/инжектор с ултразвук... Темп. датчик също е вариант, както писа колегата... Отделно т. нар. "копче" на газовата/метановата уредба е добре да го погледне човек, който е мн. в час...


Потребителски аватар
Tsetso
Мнения: 70
Регистриран на: Пет 20 юли 2007 18:17
Автомобил: bmw
Двигател: 1980
Местоположение: GB
Контакти:

Мнениеот Tsetso » Пет 10 авг 2007 17:11


нищо чудно да е от помпата
и аз имам 1.6 ABU и преди година имах такъв проблем
Помпата си работеше но нямаше необходимото налягане
само че аз нямам Метан и проблема се откри лесно смених я и колата тръгна
иначе признаците бяха същите - на ниски обороти работеше едвам-едвам и гаснеше
с малко газ вървеше но при подаване на повечи газ гаснеше в движение
За това провери си помпата може тя да прави белята.


Потребителски аватар
kilima
Мнения: 484
Регистриран на: Пон 30 юли 2007 22:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kilima » Пет 10 авг 2007 20:14


Ок мерси колеги ще отида да и премерят налягането :)



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Totko и 50 госта