голф 3 гти 2е глъхне няма мошност в ниските на 2ра - РЕШЕНО
голф 3 гти 2е глъхне няма мошност в ниските на 2ра - РЕШЕНО
колата е на с газ .махнал съм катализатора сменил горивен филтар чистих дросел;ТПС;стъпков мотор;дюзи и дебитомер - НИШТО НЕ СЕ ПРОМЕНИ . ремака е зацепен правилно ; замериха предварението- казаха че е добре-9градоса и накрая на ваккома чистихме-пак НИШТО . четох бая теми а ма на. даите савет какво оште да направя.
Последна промяна от ivan tsvetkov на Вто 06 май 2008 17:06, променено общо 2 пъти.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19718
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Не разбрах на газ ли няма мощност или на бензин като пробваш?
Не си писал за въздушен филтър, но предполагам, че е нов.
Ако е на бензин проблема- проверено ли е налягането на горивото?
Ако е на газ- с каква газова е? Инжекцион или?
А защо само на втора? Ако подминеш втора, при трета нормално ли набира? А при тръгване? Първа?
Свещите как са? Ако можеш, пробвай с други, от колега. За всеки случай огледай и кабели и капачка с палец. По възможност, замени ги за пробата.
Баси! май зададох поне 200 въпрса!?!
Не си писал за въздушен филтър, но предполагам, че е нов.
Ако е на бензин проблема- проверено ли е налягането на горивото?
Ако е на газ- с каква газова е? Инжекцион или?
А защо само на втора? Ако подминеш втора, при трета нормално ли набира? А при тръгване? Първа?
Свещите как са? Ако можеш, пробвай с други, от колега. За всеки случай огледай и кабели и капачка с палец. По възможност, замени ги за пробата.
Баси! май зададох поне 200 въпрса!?!
i
да бях малко неточен . и на газ и на вензин - на бензи направо си неварви 1 е ок 2 докато стигне 3000 об е ад на 3та е съштото . след 3000 об все едно е друга кола. свештите са нови също и кабелите; но делкото несъм го гледал вътре
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19718
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Не написа газовата инжекцион ли е или обикновена, с плочка
На първо четене на центровка на запалването ми мяза
, нищо, че казваш, че е проверена.
При 2Е, PB и PF има една особеност при центровката: разкача се температурния датчик, за да може компа да мине в 'авариен' режим и да спре да се натиска да променя испреварването според оборотите. Елементарно е, но много хора не го знаят.
Освен това имаш ли ТАП, да ти коригира запалването при различните горива?
Както и да го гледам- ваското е твоя човек, ама кога ще успееш да се докопаш до него....

На първо четене на центровка на запалването ми мяза

При 2Е, PB и PF има една особеност при центровката: разкача се температурния датчик, за да може компа да мине в 'авариен' режим и да спре да се натиска да променя испреварването според оборотите. Елементарно е, но много хора не го знаят.
Освен това имаш ли ТАП, да ти коригира запалването при различните горива?
Както и да го гледам- ваското е твоя човек, ама кога ще успееш да се докопаш до него....

Това се отнася по-скоро за мудно отреагиране при подаване на газ, примерно при испреварване, ама... Имаше ли износване на графитните пистички?ivan tsvetkov написа:а това за ТПС май ти беше писал; беше същия проблем на друг колега
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19718
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Ламбда-контролът си е друга бира
При теб трябва да има и ТПС (ТаймАдвансПроцесор), чиято функция е да променя момента на подаване на искрата в зависимост от това на какво гориво караш.
Едно приятелче беше разработил такова чудо, че даже имаше вкарана и кривата за метан-системи
Мислеше да ги пуска в производство, но нещо се отказа, въпреки, че двамата таксиджии, на които беше направил за опитни зайчета се исказаха доста положително!

При теб трябва да има и ТПС (ТаймАдвансПроцесор), чиято функция е да променя момента на подаване на искрата в зависимост от това на какво гориво караш.
Едно приятелче беше разработил такова чудо, че даже имаше вкарана и кривата за метан-системи

- Gesha_GTI
- Мнения: 1130
- Регистриран на: Съб 02 дек 2006 12:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Попринцип на бензинката си и трябват обороти и е нормално на високите да върви.Аз немога да разбера защо си осирате хубавите ГТИки с тея газови,виж газовия инжекцион е друга бира,там и аз съм навит.Един приятел ми викаше за мойто голфче да му сложиме газова викам бегай от тука братче ГТИ не е направено за газ и не съжалявам все още
По темата бягай при някой дето си разбира от работата за една диагностика 


Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 73 госта