голф 3 гти 2е глъхне няма мошност в ниските на 2ра - РЕШЕНО

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
ivan tsvetkov

голф 3 гти 2е глъхне няма мошност в ниските на 2ра - РЕШЕНО

Мнениеот ivan tsvetkov » Съб 03 май 2008 18:15


колата е на с газ .махнал съм катализатора сменил горивен филтар чистих дросел;ТПС;стъпков мотор;дюзи и дебитомер - НИШТО НЕ СЕ ПРОМЕНИ . ремака е зацепен правилно ; замериха предварението- казаха че е добре-9градоса и накрая на ваккома чистихме-пак НИШТО . четох бая теми а ма на. даите савет какво оште да направя.

Последна промяна от ivan tsvetkov на Вто 06 май 2008 17:06, променено общо 2 пъти.




Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19718
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Съб 03 май 2008 22:11


Не разбрах на газ ли няма мощност или на бензин като пробваш?
Не си писал за въздушен филтър, но предполагам, че е нов.
Ако е на бензин проблема- проверено ли е налягането на горивото?
Ако е на газ- с каква газова е? Инжекцион или?
А защо само на втора? Ако подминеш втора, при трета нормално ли набира? А при тръгване? Първа?
Свещите как са? Ако можеш, пробвай с други, от колега. За всеки случай огледай и кабели и капачка с палец. По възможност, замени ги за пробата.
Баси! май зададох поне 200 въпрса!?!


ivan tsvetkov

i

Мнениеот ivan tsvetkov » Съб 03 май 2008 22:24


да бях малко неточен . и на газ и на вензин - на бензи направо си неварви 1 е ок 2 докато стигне 3000 об е ад на 3та е съштото . след 3000 об все едно е друга кола. свештите са нови също и кабелите; но делкото несъм го гледал вътре


ivan tsvetkov

щ

Мнениеот ivan tsvetkov » Съб 03 май 2008 22:27


а това за ТПС май ти беше писал; беше същия проблем на друг колега


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19718
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Съб 03 май 2008 22:33


Не написа газовата инжекцион ли е или обикновена, с плочка ;)
На първо четене на центровка на запалването ми мяза ;), нищо, че казваш, че е проверена.
При 2Е, PB и PF има една особеност при центровката: разкача се температурния датчик, за да може компа да мине в 'авариен' режим и да спре да се натиска да променя испреварването според оборотите. Елементарно е, но много хора не го знаят.
Освен това имаш ли ТАП, да ти коригира запалването при различните горива?
Както и да го гледам- ваското е твоя човек, ама кога ще успееш да се докопаш до него.... :dontknow:
ivan tsvetkov написа:а това за ТПС май ти беше писал; беше същия проблем на друг колега
Това се отнася по-скоро за мудно отреагиране при подаване на газ, примерно при испреварване, ама... Имаше ли износване на графитните пистички?


ivan tsvetkov

и

Мнениеот ivan tsvetkov » Съб 03 май 2008 22:39


дбикновена. има нешто дет лъже ландата


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19718
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Съб 03 май 2008 22:46


Ламбда-контролът си е друга бира ;)
При теб трябва да има и ТПС (ТаймАдвансПроцесор), чиято функция е да променя момента на подаване на искрата в зависимост от това на какво гориво караш.
Едно приятелче беше разработил такова чудо, че даже имаше вкарана и кривата за метан-системи ;) Мислеше да ги пуска в производство, но нещо се отказа, въпреки, че двамата таксиджии, на които беше направил за опитни зайчета се исказаха доста положително!


Потребителски аватар
Gesha_GTI
Мнения: 1130
Регистриран на: Съб 02 дек 2006 12:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Gesha_GTI » Съб 03 май 2008 22:47


Попринцип на бензинката си и трябват обороти и е нормално на високите да върви.Аз немога да разбера защо си осирате хубавите ГТИки с тея газови,виж газовия инжекцион е друга бира,там и аз съм навит.Един приятел ми викаше за мойто голфче да му сложиме газова викам бегай от тука братче ГТИ не е направено за газ и не съжалявам все още :) По темата бягай при някой дето си разбира от работата за една диагностика :wink:


ivan tsvetkov

Мнениеот ivan tsvetkov » Съб 03 май 2008 22:53


ТПС незнам дали има ама миналата седмица говорих с ваското и верно трудно ще се докопам


ivan tsvetkov

Мнениеот ivan tsvetkov » Съб 03 май 2008 22:56


кой да разбира? всички са "майстори"


ivan tsvetkov

Мнениеот ivan tsvetkov » Съб 03 май 2008 23:01


а иначе я купих с газова - проблема се появи скоро


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19718
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Съб 03 май 2008 23:09


Скоро- кога? След като смени свещи и кабели или преди това?
Хрумна ми нещо: Я спри газта, ама директно от кранчето на бутилката. Идеята е да не би да ти изпуска клапана на газта и да дави колата.


ivan tsvetkov

Мнениеот ivan tsvetkov » Съб 03 май 2008 23:14


добре ейсега ще пробвам и ще пиша пак


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19718
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Съб 03 май 2008 23:20


Седи, бре! mhihi mhihi
12 посред нощите е!
Утре ще побваш, а и предполагам, че трябва да загрее колата, преди да го усетиш.


ivan tsvetkov

Мнениеот ivan tsvetkov » Съб 03 май 2008 23:27


да може би си прав. ама вече я пробвах- същата работа сигорно трябва да загрее както казваш



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: DanZki, Google [Bot] и 72 госта