Климатроника ли е виновен?
- moerte
- Мнения: 36
- Регистриран на: Нед 18 мар 2007 21:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разград
Климатроника ли е виновен?
Здравейте форумци! Имам въпрос и моля за вашите отговори. Карам Г3,АБУ1,6ми 1994г. Колата е от Италия с работещ климатроник, според мен отпосле слаган. Та карам си колцата извънградско в най-големите жеги и се кефя на климатроника, когато забелязах, че като увелича скороста над 100 и двигателя започва да вдига градуси над 90 според показанията на таблото. Изключих климатроника и всичко се нормализира т.е. стрелката закова на 90 и не мърда. За евентуална информация ще допълня че м. Март ми хвърли масло в охл. с-ма. Уж го изчистихме, но понякога вадя мизерии от разширителния съд. Сменял съм термостат и термодатчик. Ако някой е имал или чувал за подобен проблем моля да драсне!
- Mega
- Мнения: 444
- Регистриран на: Чет 01 юли 2004 17:11
- Автомобил: VW Bora 1.8 - 4Motion
- Двигател: AGN - 125
- Местоположение: София
- Контакти:
Re ...
Аз съм с такъв Diavia и нямам проблеми. При мен оригиналният вентилатор на радиатора е сменен с много по-мощен! Провери дали ти работят и 2-те степени на вентилатора. При включен климатик трябва да работи постоянно!
- kokovanev
- Мнения: 1170
- Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Уместен въпрос... Другото - "сток" или не, за климатика/троника трябва да имаш още един термодатчик, който да го изключва точно в такава ситуация като твоята... Перката трябва да тръгва на 1-ва степен заедно с компресора, като градско, в жегата, моята бързичко пуска и 2-рата... При добавен по-късно климатик/троник /какъвто е и моя - Диавиа/ често радиатора и перката остават оригиналните - съответно всичко по охлаждането /пък и по монтажа на климата/ трябва да е перфектно, за да няма после "олеле"...
- Mega
- Мнения: 444
- Регистриран на: Чет 01 юли 2004 17:11
- Автомобил: VW Bora 1.8 - 4Motion
- Двигател: AGN - 125
- Местоположение: София
- Контакти:
Не точно ...
ICE написа:Когато си с клима, трябва да имаш две перки, едната е вързана с мотора. Връзката м/у перките е един много тънък ремък.
Провери да не ти приплъзва!
Успех!
Това не е задължително колега. Аз съм с климатроник и имам само една перка, но много по мощен вентилатор. И климата си работи на пушка!

-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
batslav написа:С климатроник съм и когато работи а той по принцип е направен да работи постоянно освен ако не го спреш не би трябва да ти загрява.Моят след като го изключа веднага ми вдига градосите.
Виж си дали ти работи датчика за първа степен на перката.Как така ще ти вдига градусите?Стрелката трябва да е посредата,с отклонение 1 мм вдясно/вляво.Ако темп. на климатроник ти е по-ниска от средата - бягай да сменяш термостат.
- naneK
- Мнения: 770
- Регистриран на: Сря 23 авг 2006 13:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Провадия
Re: Не точно ...
Сефте чувам клима с 1 перкаMega написа:ICE написа:Когато си с клима, трябва да имаш две перки, едната е вързана с мотора. Връзката м/у перките е един много тънък ремък.
Провери да не ти приплъзва!
Успех!
Това не е задължително колега. Аз съм с климатроник и имам само една перка, но много по мощен вентилатор. И климата си работи на пушка!

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot] и 80 госта