Климатроника ли е виновен?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
moerte
Мнения: 36
Регистриран на: Нед 18 мар 2007 21:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Климатроника ли е виновен?

Мнениеот moerte » Сря 11 юли 2007 17:56


Здравейте форумци! Имам въпрос и моля за вашите отговори. Карам Г3,АБУ1,6ми 1994г. Колата е от Италия с работещ климатроник, според мен отпосле слаган. Та карам си колцата извънградско в най-големите жеги и се кефя на климатроника, когато забелязах, че като увелича скороста над 100 и двигателя започва да вдига градуси над 90 според показанията на таблото. Изключих климатроника и всичко се нормализира т.е. стрелката закова на 90 и не мърда. За евентуална информация ще допълня че м. Март ми хвърли масло в охл. с-ма. Уж го изчистихме, но понякога вадя мизерии от разширителния съд. Сменял съм термостат и термодатчик. Ако някой е имал или чувал за подобен проблем моля да драсне!




Потребителски аватар
G3
Мнения: 1549
Регистриран на: Пет 09 фев 2007 23:49
Автомобил: Vw Sharan 7M
Двигател: 2.8 v6 204ps 4motion Ha METAH
Местоположение: КалифорНия

Мнениеот G3 » Сря 11 юли 2007 18:03


ми има натоварване на двигателя кагато е пуснат климатроника и след 100 и по принцип високитре скорости има мн по голямо съпротивление на колата с въздуха , мисля че е нормално да качи некой градус


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Сря 11 юли 2007 19:54


Ор'гинално без клима Г3 има 1 перка и по-малък радиатор,със клима - 2 перки и по-голям радиатор.Отговори си сам защо кое,как :lol: .


Потребителски аватар
golfarata
"Селски тунинг"
Мнения: 1196
Регистриран на: Вто 27 фев 2007 1:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: На село

Мнениеот golfarata » Сря 11 юли 2007 21:01


май не колега масло + вода в казана = боза = гарнитурка малко ама от март месец досега..........требваше да е умрела вече. ама дано не е това..........


Потребителски аватар
Mega
Мнения: 444
Регистриран на: Чет 01 юли 2004 17:11
Автомобил: VW Bora 1.8 - 4Motion
Двигател: AGN - 125
Местоположение: София
Контакти:

Re ...

Мнениеот Mega » Сря 11 юли 2007 22:46


Аз съм с такъв Diavia и нямам проблеми. При мен оригиналният вентилатор на радиатора е сменен с много по-мощен! Провери дали ти работят и 2-те степени на вентилатора. При включен климатик трябва да работи постоянно!


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Чет 12 юли 2007 7:17


а откри ли откъде ти е преминало маслото в охладителната система?


Потребителски аватар
kokovanev
Мнения: 1170
Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот kokovanev » Чет 12 юли 2007 7:34


Уместен въпрос... Другото - "сток" или не, за климатика/троника трябва да имаш още един термодатчик, който да го изключва точно в такава ситуация като твоята... Перката трябва да тръгва на 1-ва степен заедно с компресора, като градско, в жегата, моята бързичко пуска и 2-рата... При добавен по-късно климатик/троник /какъвто е и моя - Диавиа/ често радиатора и перката остават оригиналните - съответно всичко по охлаждането /пък и по монтажа на климата/ трябва да е перфектно, за да няма после "олеле"...


Потребителски аватар
moerte
Мнения: 36
Регистриран на: Нед 18 мар 2007 21:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Мнениеот moerte » Чет 12 юли 2007 8:51


Това за маслото в охл. с-ма го оправихме още тогава. Шлайф на глава и т. н. От тогава да чукна на дърво нямам проблеми пък и повече от редовно я преслушвам. Нали съм с АБУ много внимавам. Наскоро ходих при един техник по климатиците та той нищо нередно не забеляза.


Потребителски аватар
ICE
Мнения: 72
Регистриран на: Сря 09 май 2007 22:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Бургас

Мнениеот ICE » Чет 12 юли 2007 12:46


Когато си с клима, трябва да имаш две перки, едната е вързана с мотора. Връзката м/у перките е един много тънък ремък.
:idea: Провери да не ти приплъзва!
Успех!


Потребителски аватар
Mega
Мнения: 444
Регистриран на: Чет 01 юли 2004 17:11
Автомобил: VW Bora 1.8 - 4Motion
Двигател: AGN - 125
Местоположение: София
Контакти:

Не точно ...

Мнениеот Mega » Чет 12 юли 2007 23:15


ICE написа:Когато си с клима, трябва да имаш две перки, едната е вързана с мотора. Връзката м/у перките е един много тънък ремък.
:idea: Провери да не ти приплъзва!
Успех!



Това не е задължително колега. Аз съм с климатроник и имам само една перка, но много по мощен вентилатор. И климата си работи на пушка!

:idea:


Потребителски аватар
Blue
Мнения: 38
Регистриран на: Пет 27 яну 2006 10:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич
Контакти:

Мнениеот Blue » Пет 13 юли 2007 15:32


Според мен е нормално да вдигне малко градусите...При мен с оригинален климатик в големите жеги и като е понастъпана леко качва...Знам ли :?:


Потребителски аватар
batslav
Мнения: 159
Регистриран на: Чет 30 ное 2006 18:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Я-л/София

Мнениеот batslav » Пет 13 юли 2007 18:54


С климатроник съм и когато работи а той по принцип е направен да работи постоянно освен ако не го спреш не би трябва да ти загрява.Моят след като го изключа веднага ми вдига градосите.


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Пет 13 юли 2007 19:02


batslav написа:С климатроник съм и когато работи а той по принцип е направен да работи постоянно освен ако не го спреш не би трябва да ти загрява.Моят след като го изключа веднага ми вдига градосите.

Виж си дали ти работи датчика за първа степен на перката.Как така ще ти вдига градусите?Стрелката трябва да е посредата,с отклонение 1 мм вдясно/вляво.Ако темп. на климатроник ти е по-ниска от средата - бягай да сменяш термостат.


Потребителски аватар
naneK
Мнения: 770
Регистриран на: Сря 23 авг 2006 13:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Провадия

Re: Не точно ...

Мнениеот naneK » Съб 14 юли 2007 2:15


Mega написа:
ICE написа:Когато си с клима, трябва да имаш две перки, едната е вързана с мотора. Връзката м/у перките е един много тънък ремък.
:idea: Провери да не ти приплъзва!
Успех!



Това не е задължително колега. Аз съм с климатроник и имам само една перка, но много по мощен вентилатор. И климата си работи на пушка!

:idea:
Сефте чувам клима с 1 перка :) Заводско ли е така?


Потребителски аватар
GodLike
Мнения: 2133
Регистриран на: Чет 19 яну 2006 9:27
Автомобил: VW Touran
Двигател: CRKB 7DSG Highline
Контакти:

Мнениеот GodLike » Съб 14 юли 2007 7:46


Ако не е на AUTO грее! Примерно да съм го оставин на 20градуса и да ми духа на сръклото. Не знам защо е така, но и на друга тройка съм го виждал.
Карай винаги на AUTO и виж дали ще има резултат :wink:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 134 госта