Проблем при паленето !
Проблем при паленето !
Имам проблем с паленето на VW Jetta GX 1.8i. Когато колата е студена първоначално пали много трудно, но веднъж запали ли проблеми няма. Смених бензинова помпа, горивен филтър и датчик за студено палене, но проблема си остава. Дайте идеи какво да правя?
- maiz
- Мнения: 1558
- Регистриран на: Нед 01 юли 2007 7:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Имах аналогичен проблем но моята беше с карбуратор джета (1985) 1.8 бензин/газ.При мен се оказа от автоматичния смукач.Аз реших генерално проблема ... продадох я и си взех това (от гаража).Провери да не би и при теб да е от автоматичния смукач.При мен само студена го правеше като загрее после нямаше грижи.
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
radotom написа:Хайде научете се най-сетне, че каква е кубатурата, дали е И, МИ или ФИ няма значение!
Значение има кода на мотора!!!Ако си с РВ мотор, провери дали ти работи дюзата за студен старт. Тази, петата, дето е отстрани на смукателния колектор.
Ами той колегата си е засекретил гаража като архивите на ГЕСТАПО!
radotom написа:Хайде научете се най-сетне, че каква е кубатурата, дали е И, МИ или ФИ няма значение!
Значение има кода на мотора!!!
Ако си с РВ мотор, провери дали ти работи дюзата за студен старт. Тази, петата, дето е отстрани на смукателния колектор.
Работи ....Принципно ми казаха че проблема в шалтера на стартера,Не подажа ток на дюзата за студено палене .....Как да разбера дали е там проблема и как да разбера какъв ток подава ?
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19716
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Аммм... задръж!
Задръж, че и аз се издъних!
Според документацията, на РВ мотора няма пускова дюза... има на 2Е. Само, че той е 2000 кубика...
На РВ мотира (1.8, квазипълна инжекция) сигнала от машинката на стартера се подава към клема №1 на контролера. По продължителноста на подадения сигнал и по показанията на температурния датчик на изводи №№ 6 и 10 се командва продължителноста на отварянето на дюзите при студения старт.
При 2Е мотора тази пускова дюза е вързана на извод №3 от контролера.
Сигнала от стартера идва на извод №26
На РВ кабела трябва да е с червена изолация (не съм убеден в истинноста), а на 2Е е червено-зелен.
Провери на съответните пера на куплунга дали идва напрежение, по-голямо от 8V
Аз навремето имах проблем с пусковата дюза. Беше студена спойка на един от резисторите почти веднага след пин 26 и не идваше сигнал от контролера към дюзата.
Пиша и за двата мотора, защото ти казваш, че пусковата дюза работела... е, да, де, ама не би трябвало да имаш такава...
Я дай кода на мотора от големия талон... да не вземе да се окаже, че питаш за KR двигател и аз сега да те пращам в музиката!
Задръж, че и аз се издъних!

Според документацията, на РВ мотора няма пускова дюза... има на 2Е. Само, че той е 2000 кубика...

На РВ мотира (1.8, квазипълна инжекция) сигнала от машинката на стартера се подава към клема №1 на контролера. По продължителноста на подадения сигнал и по показанията на температурния датчик на изводи №№ 6 и 10 се командва продължителноста на отварянето на дюзите при студения старт.
При 2Е мотора тази пускова дюза е вързана на извод №3 от контролера.
Сигнала от стартера идва на извод №26
На РВ кабела трябва да е с червена изолация (не съм убеден в истинноста), а на 2Е е червено-зелен.
Провери на съответните пера на куплунга дали идва напрежение, по-голямо от 8V
Аз навремето имах проблем с пусковата дюза. Беше студена спойка на един от резисторите почти веднага след пин 26 и не идваше сигнал от контролера към дюзата.
Пиша и за двата мотора, защото ти казваш, че пусковата дюза работела... е, да, де, ама не би трябвало да имаш такава...
Я дай кода на мотора от големия талон... да не вземе да се окаже, че питаш за KR двигател и аз сега да те пращам в музиката!

- radotom
- Модератор
- Мнения: 19716
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Smoocki написа:GX е двигателя и...



Извинявам се!!!
Отнасят се за системата Digifant
Ти си с KE-Jetronic. За нея нямам нищичко... Отделно, че май никога не съм я виждал

EDIT
Намерих!
Можеш да погледнеш на този сайт:
http://volkswagen.msk.ru/index.php?p=page03_kej
По това, което прочетох, при теб, както и при KR моторите (К-Jetronic) пусковата дюза се командва от термореле. Може то да е сдало багажа

Защо не вземеш да звъннеш на Люси (Vit_autosofia)
Злите езици твърдят, че той ги оправял тези неща без даже да гледа, докато си пиел натуралното сокче под лозницата!

Още веднъж ЕДИТ
Това е схемата на свързване в KE-то:

Студената дюза е под №4
Е... дано поне нещичко съм успял да помогна... след първоначалните издънки...
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 133 госта