Проблем при паленето !

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Smoocki
Мнения: 73
Регистриран на: Пон 30 апр 2007 7:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Проблем при паленето !

Мнениеот Smoocki » Пон 16 юли 2007 8:25


Имам проблем с паленето на VW Jetta GX 1.8i. Когато колата е студена първоначално пали много трудно, но веднъж запали ли проблеми няма. Смених бензинова помпа, горивен филтър и датчик за студено палене, но проблема си остава. Дайте идеи какво да правя?




Потребителски аватар
maiz
Мнения: 1558
Регистриран на: Нед 01 юли 2007 7:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот maiz » Пон 16 юли 2007 8:43


Имах аналогичен проблем но моята беше с карбуратор джета (1985) 1.8 бензин/газ.При мен се оказа от автоматичния смукач.Аз реших генерално проблема ... продадох я и си взех това (от гаража).Провери да не би и при теб да е от автоматичния смукач.При мен само студена го правеше като загрее после нямаше грижи.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19716
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пон 16 юли 2007 10:01


Хайде научете се най-сетне, че каква е кубатурата, дали е И, МИ или ФИ няма значение!
Значение има кода на мотора!!!
Ако си с РВ мотор, провери дали ти работи дюзата за студен старт. Тази, петата, дето е отстрани на смукателния колектор.


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Пон 16 юли 2007 10:30


radotom написа:Хайде научете се най-сетне, че каква е кубатурата, дали е И, МИ или ФИ няма значение!
Значение има кода на мотора!!!Ако си с РВ мотор, провери дали ти работи дюзата за студен старт. Тази, петата, дето е отстрани на смукателния колектор.



Ами той колегата си е засекретил гаража като архивите на ГЕСТАПО!


Потребителски аватар
Smoocki
Мнения: 73
Регистриран на: Пон 30 апр 2007 7:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Smoocki » Пон 16 юли 2007 11:30


radotom написа:Хайде научете се най-сетне, че каква е кубатурата, дали е И, МИ или ФИ няма значение!
Значение има кода на мотора!!!
Ако си с РВ мотор, провери дали ти работи дюзата за студен старт. Тази, петата, дето е отстрани на смукателния колектор.

Работи ....Принципно ми казаха че проблема в шалтера на стартера,Не подажа ток на дюзата за студено палене .....Как да разбера дали е там проблема и как да разбера какъв ток подава ?


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19716
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пон 16 юли 2007 13:00


Аммм... задръж!
Задръж, че и аз се издъних! :oops:
Според документацията, на РВ мотора няма пускова дюза... има на 2Е. Само, че той е 2000 кубика... :roll:
На РВ мотира (1.8, квазипълна инжекция) сигнала от машинката на стартера се подава към клема №1 на контролера. По продължителноста на подадения сигнал и по показанията на температурния датчик на изводи №№ 6 и 10 се командва продължителноста на отварянето на дюзите при студения старт.
При 2Е мотора тази пускова дюза е вързана на извод №3 от контролера.
Сигнала от стартера идва на извод №26
На РВ кабела трябва да е с червена изолация (не съм убеден в истинноста), а на 2Е е червено-зелен.
Провери на съответните пера на куплунга дали идва напрежение, по-голямо от 8V
Аз навремето имах проблем с пусковата дюза. Беше студена спойка на един от резисторите почти веднага след пин 26 и не идваше сигнал от контролера към дюзата.
Пиша и за двата мотора, защото ти казваш, че пусковата дюза работела... е, да, де, ама не би трябвало да имаш такава...
Я дай кода на мотора от големия талон... да не вземе да се окаже, че питаш за KR двигател и аз сега да те пращам в музиката! mhihi


Потребителски аватар
Smoocki
Мнения: 73
Регистриран на: Пон 30 апр 2007 7:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Smoocki » Пон 16 юли 2007 13:12


GX е двигателя и е пълен инжекцион има си 5та дюза за студено палене ....със син датчик е и работи,но към него не идва ток !


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19716
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пон 16 юли 2007 13:32


Smoocki написа:GX е двигателя и...

:stumm Тогава забравяш всичките глупусти, дето съм ги писал :oops: :oops:
Извинявам се!!!
Отнасят се за системата Digifant
Ти си с KE-Jetronic. За нея нямам нищичко... Отделно, че май никога не съм я виждал :oops:

EDIT
Намерих!
Можеш да погледнеш на този сайт:
http://volkswagen.msk.ru/index.php?p=page03_kej
По това, което прочетох, при теб, както и при KR моторите (К-Jetronic) пусковата дюза се командва от термореле. Може то да е сдало багажа :gruebel
Защо не вземеш да звъннеш на Люси (Vit_autosofia)
Злите езици твърдят, че той ги оправял тези неща без даже да гледа, докато си пиел натуралното сокче под лозницата! :lol:

Още веднъж ЕДИТ
Това е схемата на свързване в KE-то:
Изображение
Студената дюза е под №4
Е... дано поне нещичко съм успял да помогна... след първоначалните издънки...


Потребителски аватар
Smoocki
Мнения: 73
Регистриран на: Пон 30 апр 2007 7:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Smoocki » Вто 17 юли 2007 16:02


Мерси много



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 134 госта