Здравейте !
Преди няколко дни се оказа , че съм останал без чистачки , а до последно когато валеше си имах . Как става тъй че без да ги ползва човек се скапват . Не е от бушона , а не знам кое реле е . Второ тази сутрин по същия мистрериозен начин ми изчезнаха и мигачите . потърсих с търсачката и там пише реле N6 за мигачи . на място N6 нямам реле . Въпроса ми е на кои места да ги търся тези 2 релета ,а ако има някъде схема на всички релета още по-добре . Колата е венто1.8.
Мерси!
Въпрос за релета
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: Чет 28 юни 2007 11:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Ok. Благодаря на всички , особенно на Vento за хубавата снимка и на radotom за съвета . Наистина това 66 е 99
но изглежда да е здраво - дава постоянна верига ( сигурно е злепнало ).
Обаче аз ли съм толкоз прост това за мигачите не мога да разбера кое е . Май ще се ходи на сервиз , щото ме съмнява че са ключовете горе на волана .

Обаче аз ли съм толкоз прост това за мигачите не мога да разбера кое е . Май ще се ходи на сервиз , щото ме съмнява че са ключовете горе на волана .
- vladko_g40
- Мнения: 1386
- Регистриран на: Чет 15 мар 2007 23:57
- Автомобил: Audi A6 Audi 90
- Двигател: AEB AAN
- Местоположение: София
- Контакти:
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19711
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
rumo написа: дава постоянна верига ( сигурно е злепнало ).
Ама чакай сега... Това реле, като го извадиш, м/у силовите контакти не трябва да има връзка...
Те се затварят само, когато е сработило, т.е., когато има напрежение на управляващите контакти.
Преди да мъчиш машинката, защо не вземеш едно реле, дали 99 или 19, за пробата е без значение.
Аз имам едно 19, щото си го смених с 99. Бих ти го пратил подарък, ама като имаш предвид, че в моргите ги дават за по 5 лева... не си стува разходите по пращането!

-
- Мнения: 16
- Регистриран на: Чет 28 юни 2007 11:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
От машинката е със сигурност . Релето е здраво - подава горе ток на клемата , машинката като и пусна директно ток не тръгва . Замерих я избила е на корпус дава връзка , доколкото разбирам от тънки жички де ! Намерих в моргите 2- ра ръка е 30 лв , но не я взех - един приятел ми я обеща за по-малко , да видим
Иначе мерси за подаръка и аз искам да те черпя една бира ама ... поради същата причина няма да мога

Иначе мерси за подаръка и аз искам да те черпя една бира ама ... поради същата причина няма да мога

- Mario
- Мнения: 22
- Регистриран на: Нед 04 фев 2007 9:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разград
- Контакти:
Здравей, Румо!:)
И аз имах проблем с чистачките, сменях релета въртях суках какво ли не:) Пробвай да пуснеш чистачките и се ослушай дали се чува цъкане, ако се чува свали си рамото и го изчисти, можеш да тестваш и моторчето на празен ход
За "избиването" на корпус нищо не мога ти кажа освен , че ми се чини нормално все пак статртера е една намотка и като подадеш + и - е нормално да искри, ако разбира се имаш това предвид
При клеясало рамо и директно да подадеш ток пак няма да ти тръгне, така че не се насочвай направо към моторчето, откачи го и го тествай на празен ход, ако и тогава не работи значи си бил прав!
При мен проблема се оказа клеясало рамо по подвижните елементи, разглобяваш , топваш в бензин, сетне смазваш тънко и си готов, чисто нов и при това с чистачки
Разбира се ако е от това, не съм разбирач но пък от една идея нищо не губиш.
Готско е , че има хора дето разбират и дават мнения и съвети, както казват някой ЕВАЛАРКАТА за форума!
И аз имах проблем с чистачките, сменях релета въртях суках какво ли не:) Пробвай да пуснеш чистачките и се ослушай дали се чува цъкане, ако се чува свали си рамото и го изчисти, можеш да тестваш и моторчето на празен ход

За "избиването" на корпус нищо не мога ти кажа освен , че ми се чини нормално все пак статртера е една намотка и като подадеш + и - е нормално да искри, ако разбира се имаш това предвид
При клеясало рамо и директно да подадеш ток пак няма да ти тръгне, така че не се насочвай направо към моторчето, откачи го и го тествай на празен ход, ако и тогава не работи значи си бил прав!
При мен проблема се оказа клеясало рамо по подвижните елементи, разглобяваш , топваш в бензин, сетне смазваш тънко и си готов, чисто нов и при това с чистачки

Разбира се ако е от това, не съм разбирач но пък от една идея нищо не губиш.
Готско е , че има хора дето разбират и дават мнения и съвети, както казват някой ЕВАЛАРКАТА за форума!

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 67 госта