относно компресор на климатик
относно компресор на климатик
Искам да задам един такъв въпрос. Дали някой знае дали компресора на климатика трябва да работи напълно безшумно? Питам защото ми направи впечатление следното нещо: при включен климатик изфорсирах няколко пъти колата до около 3000 оборота обаче от двигателния отсек, т.е. стоя точно върху мотора, после обаче изключих климатика и отново изфорсирах двигателя до същите обороти и ми направи впечатление че шума е една идея по-малко. Повторих упражнението и стигнах до извода че откъм компресора /или поне така ми се струва/ при работа си идва един такъв допълнителен леко изръмжаващ звук в унисон с оборотите които обаче може да се хване само от обороти 2 -3- хил. нагоре. Звука не е стържене, не е тропане , не е чаткане или нещо такова а точно като леко допълнително изръмжаване. В същото време в купето не може да се чуе, или поне не толкова че да се отдели от другите шумове. Иначе при работа на обороти или леко форсиране не се чува този допълващ звук. Климатика си работи нормално - поне за сега. Та въпроса ми е дали нещо тръгва да се сбъгва или това е нормално.
- ANNIHILATOR
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
Да и аз мисля че все пак е нормално да издава някакъв шум. Оригиналните компресори на VW са бутални и е нормално да има някаква разлика с и без него.
Моя е Ротационен и когато го ползвах също имаше промяна на звука при по високи обороти.
Сега вече ми писна да го правя и не се знимавам.
Имам един маркуч да се направи ама като знам как ще ми го направят и нямам мерак да го правя.
Моя е Ротационен и когато го ползвах също имаше промяна на звука при по високи обороти.
Сега вече ми писна да го правя и не се знимавам.
Имам един маркуч да се направи ама като знам как ще ми го направят и нямам мерак да го правя.
musura написа:Освен това, при включен климатик работи и перката на радиатора, която си е доста шумна
Определено не е от перката понеже звука се влияе от оборотите а перката работи или на 1-ва или на 2-ра степен, но дано е нещо нормално и досега да не съм му обръщал внимание. Всъщност то ще си покаже с времето но въпроса беше ако е проблемно да се хване по-рано и да се избегне по-скъп ремонт на компресора.
Не се шашкай, как искаш компресор да не се чува. Застани у вас до хладилника и ако е компресорен ще видиш че ще го чуваш също
И аз мисля че на VW компресорите са бутални. Ама буталата мисля че са 5 и не са големи, да кажем около 20-25мм в диаметър. Лично аз предпочитам ротационните компресори пред буталните когато става въпрос за коли.

И аз мисля че на VW компресорите са бутални. Ама буталата мисля че са 5 и не са големи, да кажем около 20-25мм в диаметър. Лично аз предпочитам ротационните компресори пред буталните когато става въпрос за коли.
provigo написа:Не се шашкай, как искаш компресор да не се чува. Застани у вас до хладилника и ако е компресорен ще видиш че ще го чуваш също
И аз мисля че на VW компресорите са бутални. Ама буталата мисля че са 5 и не са големи, да кажем около 20-25мм в диаметър. Лично аз предпочитам ротационните компресори пред буталните когато става въпрос за коли.
аз съм визждал няколко различни. Всичките са 7 бутални.
Между другото има Голф3 с японски бутални компресори. Тях ги водят като най-добрите.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 75 госта