Оборотите падат при включване на консуматори

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
PitkataJoe
Мнения: 208
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 8:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Оборотите падат при включване на консуматори

Мнениеот PitkataJoe » Вто 24 юли 2007 10:39


Колеги, колата е Г2 1.3 инжекция, код двигател NZ. От известно време забелязах, че като включа консуматорите оборотите падат. Всички, които питах казаха, че е нормално за Голф. Ама в началото падаха с около 100, сега започнаха с около 250-300. Което води до претрисане здраво. Като позагрее се пооправя, но незначително.
Сменял съм ламбдата, прочистих и проверих пластината за празния ход - работи перфектно, отваря и затваря. Сега съм се усъмнил в алтернатора. Мисля да сложа някои с по-голям ампераж или поне да рециклирам стария (лагерите вият :lol: ). Бих искал да попитам някои от разбиращите, дали това е възможно и дали ще има ефект. Ако имате някакви други идеи ще ви бъда благодарен. Четох във форума, но така и не стигнах до решение за моя мотор точно....




Потребителски аватар
Gesha_GTI
Мнения: 1130
Регистриран на: Съб 02 дек 2006 12:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Gesha_GTI » Вто 24 юли 2007 12:42


Колега с мотор 1.3 мисля че е нормално на место да се спъват оборотите от консуматорите :wink:


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19711
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Вто 24 юли 2007 14:26


Оправи генератора и нещата ще се подобрят.
До колко... божа работа! Но ще има подобрение гарантирано.


PitkataJoe
Мнения: 208
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 8:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

за оборотите...

Мнениеот PitkataJoe » Вто 24 юли 2007 15:02


Благодаря колеги, за мненията. Знам, че 1.3 не е бегачка, знам че е слабичка, но ми е интересен факта, че отначало падаше 100 оборота, сега около 250-300. Гледах и елинсталацията - прилича да е сравнително добре..... ще оправя алтернатора, после ще пробвам и с по-мощен. Ще споделя резултата, дано е от полза и за някои други ;)


Потребителски аватар
ismail_rz
Мнения: 23
Регистриран на: Вто 19 юни 2007 22:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Мнениеот ismail_rz » Пет 27 юли 2007 23:32


mod edit: vaskoto1


Потребителски аватар
Ronin
Мнения: 1025
Регистриран на: Съб 10 юни 2006 16:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив Kia ceed 16V 109 к.с
Контакти:

Мнениеот Ronin » Пет 27 юли 2007 23:37


Провери си четките....след това си провери масата на динамото ....!!
Какво значи за голф е нормално.....50-100 оборота да на всяка кола е така ....аз карам (сменям) поне 5 служебни коли в седмицата с различна кубатура и модел и всички менят оборотите при по-голям ел. товар но не много,даже мисля имаше такава тема скоро обсъждахме

Хюндай елантра,атос,форд фиеста,фокус,конект турбо дизел голям дзвер ,сузуки суифт,опел кадет ,сузуки джимни последния модел....всички менят оборотите без конекта !!


Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Мнениеот lrlmodo » Съб 28 юли 2007 7:10


Ходи на акомулаторджия - това с капсулования и сух акомулатор е голям мит mhihi
Мое от него да стават!
Поне веднъж годишно минавайте такъв сервиз да обслужат акомулатора и замерят тоците!


Потребителски аватар
kam_tod
Мнения: 1102
Регистриран на: Пон 05 мар 2007 23:59
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот kam_tod » Нед 29 юли 2007 23:11


Смяна на бензинова помпа.


Потребителски аватар
slavi777
Мнения: 68
Регистриран на: Пон 19 мар 2007 15:47
Автомобил: VW Golf MK2
Двигател: EZ 1990
Местоположение: София

Мнениеот slavi777 » Нед 29 юли 2007 23:23


за голфа е нормално да падат оборотите при включване на консуматорите но щом си забелязал че намаляват с повече според мене май са лагерите на алтернатора


Потребителски аватар
Ronin
Мнения: 1025
Регистриран на: Съб 10 юни 2006 16:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив Kia ceed 16V 109 к.с
Контакти:

Мнениеот Ronin » Нед 29 юли 2007 23:38


kam_tod написа:Смяна на бензинова помпа.


:?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :screwy :022:


Потребителски аватар
kam_tod
Мнения: 1102
Регистриран на: Пон 05 мар 2007 23:59
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот kam_tod » Нед 29 юли 2007 23:50


Кое ел. захранвано устройство ти работи постоянно на изключени консуматори? И на включени? Как се промена работата на ел. захранвано устройство като е износено и не му стига ток? И налягане?


sasheeto
Мнения: 40
Регистриран на: Пон 06 ное 2006 9:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот sasheeto » Сря 01 авг 2007 19:11


АЗ имам абсолютно сьщия проблем акумулатора е нов алтернатора зарежда. Тресе при включване на ел кунсоматор при студен и топьл мотор.Т о е ясно че digijeta мени оборотите но стигнах до извода че оборотите са ниски може да е проблем. Други причини са:управляващото налягане на клапана за загряване на двигателя е регулирано неправилно,клапаньт за допьлнителен вьздух не се затваря или отваря,дюзата на запалването е разхерметизирана,вакумната система е разхерметизирана,пластинката на разходомера заяжда,инжекторьт е разхерметизиран или налягането на отваряне е ниско. В допьлнение оборотите трябва да са 880-980,СО% 0.3-1.5 може и да е темпр. датчик синия аз го смених не помогна.Нещата отиват на стенд и евентуално центровка ако няма повреди при регулиране на празният ход фаровете трябва да са включени.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 66 госта