Сменял съм ламбдата, прочистих и проверих пластината за празния ход - работи перфектно, отваря и затваря. Сега съм се усъмнил в алтернатора. Мисля да сложа някои с по-голям ампераж или поне да рециклирам стария (лагерите вият
Оборотите падат при включване на консуматори
-
PitkataJoe
- Мнения: 208
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 8:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Оборотите падат при включване на консуматори
Колеги, колата е Г2 1.3 инжекция, код двигател NZ. От известно време забелязах, че като включа консуматорите оборотите падат. Всички, които питах казаха, че е нормално за Голф. Ама в началото падаха с около 100, сега започнаха с около 250-300. Което води до претрисане здраво. Като позагрее се пооправя, но незначително.
Сменял съм ламбдата, прочистих и проверих пластината за празния ход - работи перфектно, отваря и затваря. Сега съм се усъмнил в алтернатора. Мисля да сложа някои с по-голям ампераж или поне да рециклирам стария (лагерите вият
). Бих искал да попитам някои от разбиращите, дали това е възможно и дали ще има ефект. Ако имате някакви други идеи ще ви бъда благодарен. Четох във форума, но така и не стигнах до решение за моя мотор точно....
Сменял съм ламбдата, прочистих и проверих пластината за празния ход - работи перфектно, отваря и затваря. Сега съм се усъмнил в алтернатора. Мисля да сложа някои с по-голям ампераж или поне да рециклирам стария (лагерите вият
-
PitkataJoe
- Мнения: 208
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 8:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
за оборотите...
Благодаря колеги, за мненията. Знам, че 1.3 не е бегачка, знам че е слабичка, но ми е интересен факта, че отначало падаше 100 оборота, сега около 250-300. Гледах и елинсталацията - прилича да е сравнително добре..... ще оправя алтернатора, после ще пробвам и с по-мощен. Ще споделя резултата, дано е от полза и за някои други 
- Ronin
- Мнения: 1025
- Регистриран на: Съб 10 юни 2006 16:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив Kia ceed 16V 109 к.с
- Контакти:
Провери си четките....след това си провери масата на динамото ....!!
Какво значи за голф е нормално.....50-100 оборота да на всяка кола е така ....аз карам (сменям) поне 5 служебни коли в седмицата с различна кубатура и модел и всички менят оборотите при по-голям ел. товар но не много,даже мисля имаше такава тема скоро обсъждахме
Хюндай елантра,атос,форд фиеста,фокус,конект турбо дизел голям дзвер ,сузуки суифт,опел кадет ,сузуки джимни последния модел....всички менят оборотите без конекта !!
Какво значи за голф е нормално.....50-100 оборота да на всяка кола е така ....аз карам (сменям) поне 5 служебни коли в седмицата с различна кубатура и модел и всички менят оборотите при по-голям ел. товар но не много,даже мисля имаше такава тема скоро обсъждахме
Хюндай елантра,атос,форд фиеста,фокус,конект турбо дизел голям дзвер ,сузуки суифт,опел кадет ,сузуки джимни последния модел....всички менят оборотите без конекта !!
АЗ имам абсолютно сьщия проблем акумулатора е нов алтернатора зарежда. Тресе при включване на ел кунсоматор при студен и топьл мотор.Т о е ясно че digijeta мени оборотите но стигнах до извода че оборотите са ниски може да е проблем. Други причини са:управляващото налягане на клапана за загряване на двигателя е регулирано неправилно,клапаньт за допьлнителен вьздух не се затваря или отваря,дюзата на запалването е разхерметизирана,вакумната система е разхерметизирана,пластинката на разходомера заяжда,инжекторьт е разхерметизиран или налягането на отваряне е ниско. В допьлнение оборотите трябва да са 880-980,СО% 0.3-1.5 може и да е темпр. датчик синия аз го смених не помогна.Нещата отиват на стенд и евентуално центровка ако няма повреди при регулиране на празният ход фаровете трябва да са включени.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 62 госта

