Компресия след смяна на масло

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
CyberBlade
Мнения: 426
Регистриран на: Съб 08 яну 2005 11:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Компресия след смяна на масло

Мнениеот CyberBlade » Чет 28 апр 2005 9:18


Вярно ли е че след смена на масло компресията се вдигала? И ако да с колко? Маслото е Фина 15W40, колата е Голф 2 1.8 8V - компресия 15.5-16 :shock:

Мерена е на топъл двигател..




Потребителски аватар
niki_vw
Мнения: 285
Регистриран на: Вто 17 авг 2004 11:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот niki_vw » Чет 28 апр 2005 12:00


ДА вдига се ако сложиш добавка в маслото :D :D :D


Потребителски аватар
dulag
Мнения: 331
Регистриран на: Пет 18 фев 2005 11:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dulag » Чет 28 апр 2005 12:03


И за колко време се вдига компресията :?: ако не е тайна до колкото съм запозат е за кратко


Потребителски аватар
niki_vw
Мнения: 285
Регистриран на: Вто 17 авг 2004 11:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот niki_vw » Чет 28 апр 2005 12:30


Обикновенно докато продадеш колата :D :D :D :D :D
Майтапя се ве > Не знам точно за колко но има такива изроди автотърговци дето го правят този номер.
CyberBlade ти колко искаш да му направиш компресията на тоя голф ДА не го правиш дизел


Потребителски аватар
Jerom
Мнения: 2711
Регистриран на: Пон 29 ное 2004 10:45
Автомобил: Golf II
Двигател: RF
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Jerom » Чет 28 апр 2005 15:35


8V - компресия 15.5-16 Тва не е ли нереално?!?!?


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Чет 28 апр 2005 19:12


Jerom написа:8V - компресия 15.5-16 Тва не е ли нереално?!?!?

За мерена при топъл двигател не е толкова нереална.


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Чет 28 апр 2005 19:58


абсолютни приказки под шипковия храст!
16 компресия на 15 годишен мотор... Screwy
как е мерена-с натисната газ или без натисната газ?
ако извадиш истински 11-12 трябва да си хвърляш капата а не да пишеш че имаш 16 бара и да питаш с какво да си вдигнеш компресията...
този въпрос е валиден за 6-7 бара не за 15-16.
апропо най мощните 2ки 1,8 са 107 коня PF, RD и RG и тяхната компресия нови трябва да бъде минимум 10 и максимум 13 :!: :idea: :!:


Потребителски аватар
Jerom
Мнения: 2711
Регистриран на: Пон 29 ное 2004 10:45
Автомобил: Golf II
Двигател: RF
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Jerom » Чет 28 апр 2005 20:00


niksi написа:
Jerom написа:8V - компресия 15.5-16 Тва не е ли нереално?!?!?

За мерена при топъл двигател не е толкова нереална.
Верно че си пишело,че е на топъл...ама кой да чете :roll:


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Чет 28 апр 2005 20:02


CyberBlade написа:Автомобилът е Голф 2 1986, двигател GU (1.8 8V 90 к.с.@5200rpm)


GU :
мин.10 бар.
макс. 13 бар.
нов!

а сега пак-топъл-студен.... beat_butt2 :dummy:


Потребителски аватар
popeye
Мнения: 1253
Регистриран на: Пет 30 юли 2004 22:59
Автомобил: VW Passat variant 4motion 2002
Двигател: AMX 193hp 2771cc
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот popeye » Чет 28 апр 2005 20:10


niksi написа:
Jerom написа:8V - компресия 15.5-16 Тва не е ли нереално?!?!?

ако харчи 1литър масло на 100км е нормално иначе не може да е повече от 13


Потребителски аватар
CyberBlade
Мнения: 426
Регистриран на: Съб 08 яну 2005 11:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот CyberBlade » Пет 29 апр 2005 19:18


Педала на газта беше натиснат до край

Харчи яко масло ;) Не съм слагал никакви добавки в маслото. Още като я взех колата го мерихме 11,5-12 беше .. не помня тогава студен ли беше топъл ли..

Трябва да си сменя вложките...


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Пет 29 апр 2005 20:14


CyberBlade написа:Педала на газта беше натиснат до край

Харчи яко масло ;) ...


ОК така вече има смисъл-съгласих се! :D


Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 20258
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vlad777 » Пет 29 апр 2005 20:25


vaskoto1 написа:
CyberBlade написа:Педала на газта беше натиснат до край

Харчи яко масло ;) ...


ОК така вече има смисъл-съгласих се! :D


Някой да обясни какво е общото между харченето на масло и компресията? Както и как се мери по принцип?


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Пет 29 апр 2005 20:37


влязлото в цилиндъра масло уплътнява и се получава нереално висока компресия.
нерядко се получава коли тип "емилия масларова" и са им сменяни гумички на клапаните и вече не горят масло да "спрат да вървят" според собствениците.
а компресия се мери само с натисната докрай газ за да се осигури пълен поток въздух към цилиндъра-всяко друго измерване е повлияно и невярно.
:idea:
чак ли си? :lol:


Потребителски аватар
silent
Мнения: 2618
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот silent » Пет 29 апр 2005 21:25


vaskoto1 написа:влязлото в цилиндъра масло уплътнява и се получава нереално висока компресия.
нерядко се получава коли тип "емилия масларова" и са им сменяни гумички на клапаните и вече не горят масло да "спрат да вървят" според собствениците.
а компресия се мери само с натисната докрай газ за да се осигури пълен поток въздух към цилиндъра-всяко друго измерване е повлияно и невярно.
:idea:
чак ли си? :lol:

Не ми е много ясно как пък точно от харчене на масло през гумичките на клапаните ще вдигне компресия. От калпави сегменти да ама баш от гумичките. Там маслото влиза от картерните газове през инжекциона и е добре пулверизирано за да има такъв ефект.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 50 госта