Мерена е на топъл двигател..
Компресия след смяна на масло
- CyberBlade
- Мнения: 426
- Регистриран на: Съб 08 яну 2005 11:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Компресия след смяна на масло
Вярно ли е че след смена на масло компресията се вдигала? И ако да с колко? Маслото е Фина 15W40, колата е Голф 2 1.8 8V - компресия 15.5-16
:
Мерена е на топъл двигател..
Мерена е на топъл двигател..
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
абсолютни приказки под шипковия храст!
16 компресия на 15 годишен мотор... Screwy
как е мерена-с натисната газ или без натисната газ?
ако извадиш истински 11-12 трябва да си хвърляш капата а не да пишеш че имаш 16 бара и да питаш с какво да си вдигнеш компресията...
този въпрос е валиден за 6-7 бара не за 15-16.
апропо най мощните 2ки 1,8 са 107 коня PF, RD и RG и тяхната компресия нови трябва да бъде минимум 10 и максимум 13

16 компресия на 15 годишен мотор... Screwy
как е мерена-с натисната газ или без натисната газ?
ако извадиш истински 11-12 трябва да си хвърляш капата а не да пишеш че имаш 16 бара и да питаш с какво да си вдигнеш компресията...
този въпрос е валиден за 6-7 бара не за 15-16.
апропо най мощните 2ки 1,8 са 107 коня PF, RD и RG и тяхната компресия нови трябва да бъде минимум 10 и максимум 13
- CyberBlade
- Мнения: 426
- Регистриран на: Съб 08 яну 2005 11:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
влязлото в цилиндъра масло уплътнява и се получава нереално висока компресия.
нерядко се получава коли тип "емилия масларова" и са им сменяни гумички на клапаните и вече не горят масло да "спрат да вървят" според собствениците.
а компресия се мери само с натисната докрай газ за да се осигури пълен поток въздух към цилиндъра-всяко друго измерване е повлияно и невярно.
чак ли си?
нерядко се получава коли тип "емилия масларова" и са им сменяни гумички на клапаните и вече не горят масло да "спрат да вървят" според собствениците.
а компресия се мери само с натисната докрай газ за да се осигури пълен поток въздух към цилиндъра-всяко друго измерване е повлияно и невярно.
чак ли си?
- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
vaskoto1 написа:влязлото в цилиндъра масло уплътнява и се получава нереално висока компресия.
нерядко се получава коли тип "емилия масларова" и са им сменяни гумички на клапаните и вече не горят масло да "спрат да вървят" според собствениците.
а компресия се мери само с натисната докрай газ за да се осигури пълен поток въздух към цилиндъра-всяко друго измерване е повлияно и невярно.
![]()
чак ли си?
Не ми е много ясно как пък точно от харчене на масло през гумичките на клапаните ще вдигне компресия. От калпави сегменти да ама баш от гумичките. Там маслото влиза от картерните газове през инжекциона и е добре пулверизирано за да има такъв ефект.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 75 госта


