Въпрос за букса...

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
MaRtiNsKi
Мнения: 2542
Регистриран на: Пон 09 апр 2007 21:00
Автомобил: GOLF V
Двигател: TDI
Местоположение: Радомир

Въпрос за букса...

Мнениеот MaRtiNsKi » Пон 20 авг 2007 12:36


Здравейте колеги :) Значи онзи ден ръчках по двигателя и видях някаква букса да виси изозадзе :shock :shock :shock .И въпроса ми е каква е таз букса и за чий х*й е там :lol: :dontknow:

1.Въпросната букса
2.Свободен куплунг :shock

Ето снимка :arrow: Изображение

Благодаря предварително ;)




hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Пон 20 авг 2007 16:31


Колега ако снимаш по добре карба,като премесиш малко мъркучите ще ти кажа точно за какво е.
Доколкото видях имаш същата букса и е вкючена в караба - тя управлява т.нар "Триточков модул"
А тази управлява - ТЕРМОВРЕМЕВИЯ КЛАПАН - но той като се прецака и се елиминира, както вероятно е станало при тебе и буксата си виси празна :idea:


Потребителски аватар
MaRtiNsKi
Мнения: 2542
Регистриран на: Пон 09 апр 2007 21:00
Автомобил: GOLF V
Двигател: TDI
Местоположение: Радомир

Мнениеот MaRtiNsKi » Пон 20 авг 2007 16:37


hristian37 написа:Колега ако снимаш по добре карба,като премесиш малко мъркучите ще ти кажа точно за какво е.
Доколкото видях имаш същата букса и е вкючена в караба - тя управлява т.нар "Триточков модул"
А тази управлява - ТЕРМОВРЕМЕВИЯ КЛАПАН - но той като се прецака и се елиминира, както вероятно е станало при тебе и буксата си виси празна :idea:


А какъв е тоя ТЕРМОВРЕМЕВИ КЛАПАН и каква дейност развива :lol:


Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1959
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Въпрос за букса...

Мнениеот Danny boy » Пон 20 авг 2007 16:38


creativs написа:Здравейте колеги :) Значи онзи ден ръчках по двигателя и видях някаква букса да виси изозадзе :shock :shock :shock .И въпроса ми е каква е таз букса и за чий х*й е там :lol: :dontknow:

1.Въпросната букса
2.Свободен куплунг :shock

Ето снимка :arrow: Изображение

Благодаря предварително ;)

За ламбда сондата ти е изключена е кат гледам


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Пон 20 авг 2007 18:28


колега що говориш глупостти???? Не виждаш ли че това е карбуратор Пиербург 2е2, ква ламбда
говориш??????
Снимки - трябват - там където ти е мъркуча за газта ги мрадни и снимай карба отстрани и ще ти кажа всичко


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Пон 20 авг 2007 18:31


http://www.ruddies-berlin.de/Vergaser2E2.htm
номер 7 - черно вакуумче


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Пон 20 авг 2007 18:53


аман ве християне аман!
МАРКУЧ!кво е тва мЪркуч. ти да не си 2ри клас?!?


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Пон 20 авг 2007 19:31


vaskoto1 написа:аман ве християне аман!
МАРКУЧ!кво е тва мЪркуч. ти да не си 2ри клас?!?
:да:


Потребителски аватар
MaRtiNsKi
Мнения: 2542
Регистриран на: Пон 09 апр 2007 21:00
Автомобил: GOLF V
Двигател: TDI
Местоположение: Радомир

Мнениеот MaRtiNsKi » Пон 20 авг 2007 21:07


Хубаво ама тва нещо трябва ли да е включено или ? :dontknow: Като го включа колата я няма никаква,а в момента е изключено и работи добре :roll:


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Вто 21 авг 2007 6:23


Термо времевия клапан служи като запалиш колата на минус 15 да ти задържи първите десет минути на 1800об/мин.след което клапана изключва благодарение на термодатчик.Оборотите падат на 1500-1400об/мин.потдържани от термоампулата.когато температурата на охл.течност достигне 60-70градуса термоампулата изключва и оборотите се кротват на 900-950об./мин.
Ако не съм прав,моля някой да ме поправи :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


Потребителски аватар
J'N
Мнения: 1066
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 6:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот J'N » Вто 21 авг 2007 6:57


:arrow:


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Вто 21 авг 2007 8:11


vit_autosofia написа:Термо времевия клапан служи като запалиш колата на минус 15 да ти задържи първите десет минути на 1800об/мин.след което клапана изключва благодарение на термодатчик.Оборотите падат на 1500-1400об/мин.потдържани от термоампулата.когато температурата на охл.течност достигне 60-70градуса термоампулата изключва и оборотите се кротват на 900-950об./мин.
Ако не съм прав,моля някой да ме поправи :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


100% си прав :lol: Ама като гледам термо времевия клапан май го няма :?:


Потребителски аватар
MaRtiNsKi
Мнения: 2542
Регистриран на: Пон 09 апр 2007 21:00
Автомобил: GOLF V
Двигател: TDI
Местоположение: Радомир

Мнениеот MaRtiNsKi » Вто 21 авг 2007 15:25


hristian37 написа:
vit_autosofia написа:Термо времевия клапан служи като запалиш колата на минус 15 да ти задържи първите десет минути на 1800об/мин.след което клапана изключва благодарение на термодатчик.Оборотите падат на 1500-1400об/мин.потдържани от термоампулата.когато температурата на охл.течност достигне 60-70градуса термоампулата изключва и оборотите се кротват на 900-950об./мин.
Ако не съм прав,моля някой да ме поправи :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


100% си прав :lol: Ама като гледам термо времевия клапан май го няма :?:


:shock :shock :shock


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Вто 21 авг 2007 15:59


100 пъти ти писах -мръдни мЪркуча за газта да се види всичко и тогава ще ти кажа 100% :shock


Потребителски аватар
mafiacartel
Мнения: 965
Регистриран на: Нед 22 юли 2007 13:19
Автомобил: VW Golf 2 GTI G65
Двигател: PG
Местоположение: гр.Поморие

Мнениеот mafiacartel » Вто 21 авг 2007 23:07


Евала за инфото на този клапан колеги ;) И аз се чудех защо ми държи високи обороти и после падат и тука наскоро даже мислех че неработи тъй като незнаех за какво служи а като махнех кабела нямаше промяна а това беше при заграт двигател.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 88 госта