





1.Въпросната букса
2.Свободен куплунг

Ето снимка


Благодаря предварително

hristian37 написа:Колега ако снимаш по добре карба,като премесиш малко мъркучите ще ти кажа точно за какво е.
Доколкото видях имаш същата букса и е вкючена в караба - тя управлява т.нар "Триточков модул"
А тази управлява - ТЕРМОВРЕМЕВИЯ КЛАПАН - но той като се прецака и се елиминира, както вероятно е станало при тебе и буксата си виси празна
creativs написа:Здравейте колегиЗначи онзи ден ръчках по двигателя и видях някаква букса да виси изозадзе
![]()
![]()
.И въпроса ми е каква е таз букса и за чий х*й е там
![]()
![]()
1.Въпросната букса
2.Свободен куплунг![]()
Ето снимка![]()
Благодаря предварително
vit_autosofia написа:Термо времевия клапан служи като запалиш колата на минус 15 да ти задържи първите десет минути на 1800об/мин.след което клапана изключва благодарение на термодатчик.Оборотите падат на 1500-1400об/мин.потдържани от термоампулата.когато температурата на охл.течност достигне 60-70градуса термоампулата изключва и оборотите се кротват на 900-950об./мин.
Ако не съм прав,моля някой да ме поправи![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hristian37 написа:vit_autosofia написа:Термо времевия клапан служи като запалиш колата на минус 15 да ти задържи първите десет минути на 1800об/мин.след което клапана изключва благодарение на термодатчик.Оборотите падат на 1500-1400об/мин.потдържани от термоампулата.когато температурата на охл.течност достигне 60-70градуса термоампулата изключва и оборотите се кротват на 900-950об./мин.
Ако не съм прав,моля някой да ме поправи![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
100% си правАма като гледам термо времевия клапан май го няма
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 50 госта