Помагайте, че вече половин месец не може да се открие повредата. И на диагностига го водихме голфа и пак нищо. Голфа е 1.6 моноинжекция.
Проблема е следния. Колкото и пъти да се даде на контакт бензиновата помпа си работи. Запалиме ли обаче всичко тръгва нали нормално. Загасиме колата и може още веднъж да запали. Но вече 3-ти и 4-ти път колата не иска да запали. Върти на стартер. Измерихме и се оказа, че бензиновата помпа въобще не вкючва т.е. тя е изправна, но не се подава ток към нея. Свещите са добре, бобината също. Четох във форума за човек с подобен проблем. Той е сменил релета 164 и 18. Е днес ги сменихме и пак същия проблем. Пали първите 1-2 пъти и после не става. Върти на стартер само и не се включва бензиновата помпа. Къде може да е проблема?



Колкото пъти се даде на контакт бензиновата помпа все работи
- Cocolino
- Мнения: 388
- Регистриран на: Сря 21 ное 2007 15:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
ivo123 написа:измери като не включва помпата дали има напрежение до нея - ако има значи блокира самата помпа.
ако няма значи по трасето между релето и помпата имаш слаба връзка.
Има нещо като жак, който се включва към помпата. Ето там мерихме. Напрежение има, но странното е, че като свършеме и една крушка - тя не иска да светне, въпреки че има напрежение

Аларма нямам
-
- Мнения: 90
- Регистриран на: Пет 18 юли 2008 8:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Дупница
Имах такъв проблем с G3-1,6I 101к.c. 1997г. По време на движение загасне,а при палене-някога пали, някога не. Когато не палеше, не се чуваше бензиновата помпа. Оказа се,че е импулсен датчик на маховика. Диагностирането му чрез компютъра на кола е трудно, защото трябва да стане когато не пали. Самият датчик е скъп-около 200лв.
-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
ivanov72 написа:Имах такъв проблем с G3-1,6I 101к.c. 1997г. По време на движение загасне,а при палене-някога пали, някога не. Когато не палеше, не се чуваше бензиновата помпа. Оказа се,че е импулсен датчик на маховика. Диагностирането му чрез компютъра на кола е трудно, защото трябва да стане когато не пали. Самият датчик е скъп-около 200лв.

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 99 госта