Колкото пъти се даде на контакт бензиновата помпа все работи

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Cocolino
Мнения: 388
Регистриран на: Сря 21 ное 2007 15:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Колкото пъти се даде на контакт бензиновата помпа все работи

Мнениеот Cocolino » Съб 12 юли 2008 11:44


Помагайте, че вече половин месец не може да се открие повредата. И на диагностига го водихме голфа и пак нищо. Голфа е 1.6 моноинжекция.
Проблема е следния. Колкото и пъти да се даде на контакт бензиновата помпа си работи. Запалиме ли обаче всичко тръгва нали нормално. Загасиме колата и може още веднъж да запали. Но вече 3-ти и 4-ти път колата не иска да запали. Върти на стартер. Измерихме и се оказа, че бензиновата помпа въобще не вкючва т.е. тя е изправна, но не се подава ток към нея. Свещите са добре, бобината също. Четох във форума за човек с подобен проблем. Той е сменил релета 164 и 18. Е днес ги сменихме и пак същия проблем. Пали първите 1-2 пъти и после не става. Върти на стартер само и не се включва бензиновата помпа. Къде може да е проблема?




ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Съб 12 юли 2008 13:50


измери като не включва помпата дали има напрежение до нея - ако има значи блокира самата помпа.
ако няма значи по трасето между релето и помпата имаш слаба връзка.


Потребителски аватар
IvanMan
джедай
джедай
Мнения: 10432
Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
Двигател: CRLB
Местоположение: София

Мнениеот IvanMan » Съб 12 юли 2008 14:27


виж си алармата да не ти върти номера, ако са прекъснали захранването на помпата и сега нещо да се бъзика.


Потребителски аватар
Cocolino
Мнения: 388
Регистриран на: Сря 21 ное 2007 15:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Cocolino » Съб 12 юли 2008 15:51


ivo123 написа:измери като не включва помпата дали има напрежение до нея - ако има значи блокира самата помпа.
ако няма значи по трасето между релето и помпата имаш слаба връзка.

Има нещо като жак, който се включва към помпата. Ето там мерихме. Напрежение има, но странното е, че като свършеме и една крушка - тя не иска да светне, въпреки че има напрежение :shock
Аларма нямам


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Съб 12 юли 2008 17:12


ти ся никва работа не вършиш...


Фащаш един арап. Той върти на стартер, а ти замерваш дали стига толк до помпата с мултисета....ко сложно има? Ако има ток, сменяш помпа, ако няма ток казвай да го бориме...


Потребителски аватар
Cocolino
Мнения: 388
Регистриран на: Сря 21 ное 2007 15:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Cocolino » Съб 12 юли 2008 17:45


Въпроса е, че ток има, но помпата върви перфектно...


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Съб 12 юли 2008 17:53


Cocolino написа:Въпроса е, че ток има, но помпата върви перфектно...


пак нищо не каза...

как успяваш да разбереш че върви перфектно...1.2 бара требе да вдига...как ги замерваш?


Потребителски аватар
Cocolino
Мнения: 388
Регистриран на: Сря 21 ное 2007 15:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Cocolino » Съб 12 юли 2008 21:47


Тока е измерен с уред точно на накрайника, който се свързва в бензиновата помпа.
Бензиновата помпа работи. Подадохме и ток с друг акумулатор с жички и колкото и пъти и подадохме ток, толкова пъти тръгна.


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Съб 12 юли 2008 22:19


Това,че жужи,не значи че вдига налягане,това ти подсказва Чефото.


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Съб 12 юли 2008 22:59


как установи че има ток?
кажи точно на кои кабели какво мериш.
там са 4 кабела-2та тънки са за нивомера а 2та дебели-за помпата.
на 2та дебели ли мериш? само + ли търсиш? а маса има ли като хората?
искам и нещо друго-има ли искра на свещите в момента в който няма помпа?


Потребителски аватар
Cocolino
Мнения: 388
Регистриран на: Сря 21 ное 2007 15:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Cocolino » Съб 12 юли 2008 23:18


Ток установих, че има като измерих всичките кабели - те се свързват в една букса, която пък се свързва към бензиновата помпа. Има и маса, да. Да - 2-та дебели меря, които се намират от 2-та края на буксата.
Не съм погледнал това за свещите... Защо?


emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Мнениеот emo-gar » Пон 14 юли 2008 19:56


Vaskoto 1 май има съмнения за Хол- сензора, та за това пита за искра
Като загуби сигнала от сензора (разбирай "чукчето") компа има "лошия" навик да спира помпата, та за туй май иде реч, без категоричност разбира се


ivanov72
Мнения: 90
Регистриран на: Пет 18 юли 2008 8:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Дупница

Мнениеот ivanov72 » Съб 19 юли 2008 10:33


Имах такъв проблем с G3-1,6I 101к.c. 1997г. По време на движение загасне,а при палене-някога пали, някога не. Когато не палеше, не се чуваше бензиновата помпа. Оказа се,че е импулсен датчик на маховика. Диагностирането му чрез компютъра на кола е трудно, защото трябва да стане когато не пали. Самият датчик е скъп-около 200лв.


Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Мнениеот pas1.8mi » Съб 19 юли 2008 15:37


Имаш лош контакт по веригата захранваща помпата! Ако алармата ти прекъсва захранването на помпата ,първо провери релето отговарящо за тази функция(имобилайзера).Залагам на нагорели контакти на релето :wink:


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Съб 19 юли 2008 18:05


ivanov72 написа:Имах такъв проблем с G3-1,6I 101к.c. 1997г. По време на движение загасне,а при палене-някога пали, някога не. Когато не палеше, не се чуваше бензиновата помпа. Оказа се,че е импулсен датчик на маховика. Диагностирането му чрез компютъра на кола е трудно, защото трябва да стане когато не пали. Самият датчик е скъп-около 200лв.

:wink: Слушайте човеко!



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 99 госта