:arrow Фолксваген Фолклорен Събор Узана 22-23.08.2025: Важна информация!

Перката работи непрекъснато?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
gushtera
Мнения: 38
Регистриран на: Пон 20 авг 2007 13:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Перката работи непрекъснато?

Мнениеот gushtera » Сря 29 авг 2007 16:13


Перката на вентилатора на радиатора почна да върти непрекъснато и при спрял двигател...има ли някой представа на какво се дължи това? :(




Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Re: Перката работи непрекъснато?

Мнениеот joker » Сря 29 авг 2007 16:32


gushtera написа:Перката на вентилатора на радиатора почна да върти непрекъснато и при спрял двигател...има ли някой представа на какво се дължи това? :(

E кога спира?????


Потребителски аватар
IvanMan
джедай
джедай
Мнения: 10432
Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
Двигател: CRLB
Местоположение: София

Мнениеот IvanMan » Сря 29 авг 2007 17:11


махни булсата на датчика, сигурно е зацепил и подава напрежение на перката постоянно.


gushtera
Мнения: 38
Регистриран на: Пон 20 авг 2007 13:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Перката работи непрекъснато?

Мнениеот gushtera » Сря 29 авг 2007 20:50


joker написа:
gushtera написа:Перката на вентилатора на радиатора почна да върти непрекъснато и при спрял двигател...има ли някой представа на какво се дължи това? :(

E кога спира?????



Не спира...там е проблема :(


Потребителски аватар
Pavcho2
Мнения: 2008
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 15:11
Автомобил: Golf Mk4 GTI
Двигател: 1798 Т AGU custom intake
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pavcho2 » Сря 29 авг 2007 21:08


Да не ти е на късо ?
Аз поне си имам датчик на карбуратора и съм го резнал ... ами ти да нямаш някъв друг ?


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3010
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Мнениеот pe6kata » Сря 29 авг 2007 21:09


или проблем в датчика на радиатора-ако му разкачиш буксата и спре вентилатора значи е той, или в релето.


Потребителски аватар
djshomi
Мнения: 1201
Регистриран на: Нед 02 юли 2006 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: СО

Мнениеот djshomi » Сря 29 авг 2007 21:13


Колега на моита 2ка има реле за перката и на мен ми правеше подобни магарий, след отваряне и почистване на релето се оправи, релето се намира на наи горния ред.пробваи като ги откачаш едно по едно докато намериш кое е.


Потребителски аватар
Pavcho2
Мнения: 2008
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 15:11
Автомобил: Golf Mk4 GTI
Двигател: 1798 Т AGU custom intake
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pavcho2 » Сря 29 авг 2007 21:14


Да но ги закачай обратно на момента или поне го прави на светло - аз така си играх много време в тъмното след като ги свалих всичките .


gushtera
Мнения: 38
Регистриран на: Пон 20 авг 2007 13:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот gushtera » Сря 29 авг 2007 21:15


golf4e-abf написа:или проблем в датчика на радиатора-ако му разкачиш буксата и спре вентилатора значи е той, или в релето.



Това какво означава,че трябва да се сменя ли?И къде се намира този датчик?Благодаря.


gushtera
Мнения: 38
Регистриран на: Пон 20 авг 2007 13:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот gushtera » Сря 29 авг 2007 21:36


djshomi написа:Колега на моита 2ка има реле за перката и на мен ми правеше подобни магарий, след отваряне и почистване на релето се оправи, релето се намира на наи горния ред.пробваи като ги откачаш едно по едно докато намериш кое е.



А при 3-ка дали е същото?


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Сря 29 авг 2007 21:45


Датчика е на водния радиатор до акумулатора, в долната му част ( по кабелите от вентилатора и ще го видиш ).Откачи буксата и виж дали е от него и тогава търси други причини


gushtera
Мнения: 38
Регистриран на: Пон 20 авг 2007 13:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот gushtera » Сря 29 авг 2007 21:50


bobcho написа:Датчика е на водния радиатор до акумулатора, в долната му част ( по кабелите от вентилатора и ще го видиш ).Откачи буксата и виж дали е от него и тогава търси други причини


Благодаря ще пробвам дали е това...и след това ще търся друго :)


Потребителски аватар
jagler
Мнения: 1215
Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
Двигател: CFFB-2014
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот jagler » Сря 29 авг 2007 21:57


от термоключа е сигурно от какво друго... :wink:


gushtera
Мнения: 38
Регистриран на: Пон 20 авг 2007 13:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот gushtera » Сря 29 авг 2007 22:00


jagler написа:от термоключа е сигурно от какво друго... :wink:


Датчика и термоключа едно и също ли е?


Потребителски аватар
jagler
Мнения: 1215
Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
Двигател: CFFB-2014
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот jagler » Сря 29 авг 2007 22:03


това за което говорите се нарича термоключ на перката той я вкл.и изкл. при определени температури има биметални ключета вътре за двете скорости на въртене на перката. :wink:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 80 госта