Нестабилни обороти на бензин ? решено датчик на Хол

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
plamen032
Мнения: 763
Регистриран на: Нед 23 юли 2006 16:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Нестабилни обороти на бензин ? решено датчик на Хол

Мнениеот plamen032 » Пет 31 авг 2007 18:05


Всичко започна преди три дни.... Слизам да паля колата за работа завъртам, но колата не пали (завърта припалва и веднага загасва като връща назад ) следобяд като я напече слънцето запали отрас... Реших, че е температурен датчик , но все пак отидох на диагностика. На другия ден отивам да си я взимам, но какво излиза> Колата пали но първите 4-5 секунди претриса яко оборотите падат до около 200 и се вдигат до 1000 след изфорсиране се оправя това става и при топъл и при студен двигател както и при прехвърляне от газ на бензин (на газ работи без проблем) от сервиза ми казаха че датчика си е наред, но комутатора е взел да здава багажа ВЪЗМОЖНО ЛИ Е ТОВА? или си ме метнаха ГОЛФ3 1.6 АБУ

Последна промяна от plamen032 на Пон 03 сеп 2007 18:22, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
plamen032
Мнения: 763
Регистриран на: Нед 23 юли 2006 16:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот plamen032 » Пет 31 авг 2007 20:59


някакви идеи за евентуално решение на шроблемчето?


Потребителски аватар
Racer
Мнения: 186
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 21:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Racer » Пет 31 авг 2007 21:43


Провери си свещи,кабели виж си и вакумните маркучи.
виж също и стъпковото моторче


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19716
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пет 31 авг 2007 21:44


Пламене, аман от майстори в Пловдив, бе, братче!!!
Що не и пита, те, като сложат газова, освен горивната помпата и свещите и бобината ли шунтират?!!
ЩОМ РАБОТИ ДОБРЕ НА ГАЗ, КАК МОЖЕ ДА Е НЕЩО ПО ЗАПАЛИТЕЛНАТА СИСТЕМА?
Почти със сигурност си се ориентирал много по-точно от тях. Възможно е да пуска много гориво и да дави.
Другата възможност, според мен е да ти се е прецакал газовия клапан и да пуска и газ и бензин (пак давене)
Възможен е и проблем с дюзата.
Утре, преди да тръгнем, ще ти дам да цръкнеш от една добавка, дето аз ползвам постоянно.
Ще покараш малко на безценно гориво и дано се оправи.


Потребителски аватар
kilima
Мнения: 484
Регистриран на: Пон 30 юли 2007 22:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kilima » Съб 01 сеп 2007 1:54


При мен го има сьщото нещо,сьщия двигател,метан...Като е студена вьрти 2 часа падат оборотите,ако не изфорсираш гасне,само че ми прави и други проблеми после.Ако намериш решението драсн и 1но сьобщение :)


Потребителски аватар
The Officer
Мнения: 247
Регистриран на: Сря 27 юни 2007 23:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Мнениеот The Officer » Нед 02 сеп 2007 19:34


И аз имах същия проблем или мойе би подобен...Като си стоя на светофара на свободна и понекога ми вдига оборотите до 2500-3000 за секунда-две и после се нормализират,но почти винаги си играят нагоре-надолу по малко.Казаха ми ,че най-вероятно е от ламбда сондата.Иначе като си карам на газ този проблем го няма.Ако някой знае от какво може да е да каже.


Потребителски аватар
zdravko
Мнения: 241
Регистриран на: Чет 08 юни 2006 8:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот zdravko » Нед 02 сеп 2007 20:49


The Officer написа:И аз имах същия проблем или мойе би подобен...Като си стоя на светофара на свободна и понекога ми вдига оборотите до 2500-3000 за секунда-две и после се нормализират,но почти винаги си играят нагоре-надолу по малко.Казаха ми ,че най-вероятно е от ламбда сондата.Иначе като си карам на газ този проблем го няма.Ако някой знае от какво може да е да каже.

А с каква скорост ти играят оботорите - бързо или бавно се променят?


Потребителски аватар
plamen032
Мнения: 763
Регистриран на: Нед 23 юли 2006 16:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот plamen032 » Пон 03 сеп 2007 18:21


Проблема беше разрешен със специaлното съдействие на Vasstop оказа е че всичко идва от датчика на Хол


dimitars
Мнения: 282
Регистриран на: Чет 09 мар 2006 20:54
Автомобил: Golf 3
Двигател: AEA
Местоположение: Пловдив

Мнениеот dimitars » Пон 03 сеп 2007 18:37


При мен оборотите играеха надолу през няколко секунди.Оказа се един кабел за свещите.Проблемът го открих по най-простия начин-с омметър...кабелите трябва да са със съпротивление 5-6 килоома.Ако са повече,безкрайност или се променят-кабелът е за смяна.Друг признак за лош кабел е,че колата се запъва като подадеш газ за ускорение,но не винаги.Може да го прави само на газ,и на бензин и газ.Няма нужда от елкон да се измерят кабелите.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 51 госта