


Нестабилни обороти на бензин ? решено датчик на Хол
- plamen032
- Мнения: 763
- Регистриран на: Нед 23 юли 2006 16:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Нестабилни обороти на бензин ? решено датчик на Хол
Всичко започна преди три дни.... Слизам да паля колата за работа завъртам, но колата не пали (завърта припалва и веднага загасва като връща назад ) следобяд като я напече слънцето запали отрас... Реших, че е температурен датчик , но все пак отидох на диагностика. На другия ден отивам да си я взимам, но какво излиза> Колата пали но първите 4-5 секунди претриса яко оборотите падат до около 200 и се вдигат до 1000 след изфорсиране се оправя това става и при топъл и при студен двигател както и при прехвърляне от газ на бензин (на газ работи без проблем) от сервиза ми казаха че датчика си е наред, но комутатора е взел да здава багажа ВЪЗМОЖНО ЛИ Е ТОВА? или си ме метнаха ГОЛФ3 1.6 АБУ
Последна промяна от plamen032 на Пон 03 сеп 2007 18:22, променено общо 1 път.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19716
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Пламене, аман от майстори в Пловдив, бе, братче!!!
Що не и пита, те, като сложат газова, освен горивната помпата и свещите и бобината ли шунтират?!!
ЩОМ РАБОТИ ДОБРЕ НА ГАЗ, КАК МОЖЕ ДА Е НЕЩО ПО ЗАПАЛИТЕЛНАТА СИСТЕМА?
Почти със сигурност си се ориентирал много по-точно от тях. Възможно е да пуска много гориво и да дави.
Другата възможност, според мен е да ти се е прецакал газовия клапан и да пуска и газ и бензин (пак давене)
Възможен е и проблем с дюзата.
Утре, преди да тръгнем, ще ти дам да цръкнеш от една добавка, дето аз ползвам постоянно.
Ще покараш малко на безценно гориво и дано се оправи.
Що не и пита, те, като сложат газова, освен горивната помпата и свещите и бобината ли шунтират?!!
ЩОМ РАБОТИ ДОБРЕ НА ГАЗ, КАК МОЖЕ ДА Е НЕЩО ПО ЗАПАЛИТЕЛНАТА СИСТЕМА?
Почти със сигурност си се ориентирал много по-точно от тях. Възможно е да пуска много гориво и да дави.
Другата възможност, според мен е да ти се е прецакал газовия клапан и да пуска и газ и бензин (пак давене)
Възможен е и проблем с дюзата.
Утре, преди да тръгнем, ще ти дам да цръкнеш от една добавка, дето аз ползвам постоянно.
Ще покараш малко на безценно гориво и дано се оправи.
- The Officer
- Мнения: 247
- Регистриран на: Сря 27 юни 2007 23:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Карлово
И аз имах същия проблем или мойе би подобен...Като си стоя на светофара на свободна и понекога ми вдига оборотите до 2500-3000 за секунда-две и после се нормализират,но почти винаги си играят нагоре-надолу по малко.Казаха ми ,че най-вероятно е от ламбда сондата.Иначе като си карам на газ този проблем го няма.Ако някой знае от какво може да е да каже.
- zdravko
- Мнения: 241
- Регистриран на: Чет 08 юни 2006 8:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
The Officer написа:И аз имах същия проблем или мойе би подобен...Като си стоя на светофара на свободна и понекога ми вдига оборотите до 2500-3000 за секунда-две и после се нормализират,но почти винаги си играят нагоре-надолу по малко.Казаха ми ,че най-вероятно е от ламбда сондата.Иначе като си карам на газ този проблем го няма.Ако някой знае от какво може да е да каже.
А с каква скорост ти играят оботорите - бързо или бавно се променят?
-
- Мнения: 282
- Регистриран на: Чет 09 мар 2006 20:54
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: AEA
- Местоположение: Пловдив
При мен оборотите играеха надолу през няколко секунди.Оказа се един кабел за свещите.Проблемът го открих по най-простия начин-с омметър...кабелите трябва да са със съпротивление 5-6 килоома.Ако са повече,безкрайност или се променят-кабелът е за смяна.Друг признак за лош кабел е,че колата се запъва като подадеш газ за ускорение,но не винаги.Може да го прави само на газ,и на бензин и газ.Няма нужда от елкон да се измерят кабелите.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 64 госта