Теч на вода - като че ли от тройника

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
T.Spark
Мнения: 309
Регистриран на: Пет 15 юни 2007 17:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна VW Golf III 1.8 ABS GT

Теч на вода - като че ли от тройника

Мнениеот T.Spark » Съб 15 сеп 2007 4:14


Моторът е 1.8 ABS. Като се застане срещу мотора на главата има монтирано едно нещо (май тройник) - от радиатора към него отива маркуч. На този маркуч има датчик с жълт пръстен. От "желязото", в което влиза, излиза друг по-малък маркуч (май отиваше на ляво).
И сега същността. Третата връзка е на това "желязо" към главата.
Когато стой колата, от там не изтича вода, но след каране там капе вода.

Има ли там гарнитура и голяма философия ли е да се смени? Ако е само развиване на 2та болта сваляне, слагане и завиване, добре, но ако не е.... не знам.

Мога ли да го закрепя с малко силикон? Някъде четох за черен силикон, дали ще стане?




Потребителски аватар
IvanMan
джедай
джедай
Мнения: 10432
Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
Двигател: CRLB
Местоположение: София

Мнениеот IvanMan » Съб 15 сеп 2007 4:29


купуваш си нов тройник (мисля че беше 25 лв. в юнитрейд и около 10 лв. в ауто+), сменя се само като развиеш двата болта,има един О-пръстен който е в канал и няма проблемо при слагането.


Потребителски аватар
slav
Мнения: 464
Регистриран на: Пон 10 апр 2006 19:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Любимец

Мнениеот slav » Съб 15 сеп 2007 9:21


Преди да купиш нов тройник виж дали не е от тапата която е на съседния отвор до датчика, че и аз така щях да купувам тройник а се оказа тапата и по точно уплътнението на тапата което с времето се втвърдява и се спича. По спомен новата тапа и новото уплътнение бяха 1,50 лв. от А+, а смяната е елементарна. Освен това виж добре да не е от някоя поотпуснала се скоба на маркуч захванат за тройника. Пропуска ти само при каране защото тогава се повишава налягането в системата и си намира слабо място.


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Съб 15 сеп 2007 9:23


Тече защото О-пръстена се е сплескал.
Можеш да пробваш само с нов О-пръстен или направо да си купиш нова част, тя върви заедно с него.


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Съб 15 сеп 2007 9:36


Ама да не е тройник,марка Топран - от опит ти казвам,че ако ще е такъв,по-добре само О-пръстена да смениш.


Потребителски аватар
fourkoa
Мнения: 31
Регистриран на: Съб 18 авг 2007 12:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

за тройника

Мнениеот fourkoa » Съб 15 сеп 2007 13:36


Само о-ring да копуваш и да слагаш стария тройник несе хващай изобщо.Нов тройник(има такива и от 6лв ако си назад с парите),нови пръстенчета за датчиците и стягаш двата болта.Газззз


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: за тройника

Мнениеот andro_ » Съб 15 сеп 2007 18:58


fourkoa написа:Само о-ring да копуваш и да слагаш стария тройник несе хващай изобщо.Нов тройник(има такива и от 6лв ако си назад с парите),нови пръстенчета за датчиците и стягаш двата болта.Газззз

Защо да не се захваща само с О-пръстена.
Два Топрана смених,нови бяха,огъна им се пластмасата и гумата им се сплеска за по-малко от два месеца всеки.И после познатото - тече,всичко тече.
Купих си пръстенче по спецификация,прежулих малко оригиналния на стъкло и шкурка и сега нямам проблеми,течове и т.н.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 97 госта