Моторът е 1.8 ABS. Като се застане срещу мотора на главата има монтирано едно нещо (май тройник) - от радиатора към него отива маркуч. На този маркуч има датчик с жълт пръстен. От "желязото", в което влиза, излиза друг по-малък маркуч (май отиваше на ляво).
И сега същността. Третата връзка е на това "желязо" към главата.
Когато стой колата, от там не изтича вода, но след каране там капе вода.
Има ли там гарнитура и голяма философия ли е да се смени? Ако е само развиване на 2та болта сваляне, слагане и завиване, добре, но ако не е.... не знам.
Мога ли да го закрепя с малко силикон? Някъде четох за черен силикон, дали ще стане?



Теч на вода - като че ли от тройника
Преди да купиш нов тройник виж дали не е от тапата която е на съседния отвор до датчика, че и аз така щях да купувам тройник а се оказа тапата и по точно уплътнението на тапата което с времето се втвърдява и се спича. По спомен новата тапа и новото уплътнение бяха 1,50 лв. от А+, а смяната е елементарна. Освен това виж добре да не е от някоя поотпуснала се скоба на маркуч захванат за тройника. Пропуска ти само при каране защото тогава се повишава налягането в системата и си намира слабо място.
- fourkoa
- Мнения: 31
- Регистриран на: Съб 18 авг 2007 12:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
за тройника
Само о-ring да копуваш и да слагаш стария тройник несе хващай изобщо.Нов тройник(има такива и от 6лв ако си назад с парите),нови пръстенчета за датчиците и стягаш двата болта.Газззз
-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: за тройника
fourkoa написа:Само о-ring да копуваш и да слагаш стария тройник несе хващай изобщо.Нов тройник(има такива и от 6лв ако си назад с парите),нови пръстенчета за датчиците и стягаш двата болта.Газззз
Защо да не се захваща само с О-пръстена.
Два Топрана смених,нови бяха,огъна им се пластмасата и гумата им се сплеска за по-малко от два месеца всеки.И после познатото - тече,всичко тече.
Купих си пръстенче по спецификация,прежулих малко оригиналния на стъкло и шкурка и сега нямам проблеми,течове и т.н.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 59 госта