Цени
Теч - термостат !?
Теч - термостат !?
Забелязах няколко капки около мястото кадето термостата се закрепя към главата.... Гледам под колата направило е малко петно - антифриз. Долях антифриз! Какво да правя какво трябва да се подмени?? Гледам там, някаква гарнитурка има ли....???
Цени
Цени
- IvanMan
- джедай

- Мнения: 10450
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
- Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
- Двигател: CRLB
- Местоположение: София
я погледни хубаво да не е от водната помпа и да подлизва някъде.на термостата има едно О-пръстенче и отгоре е пластмасата, след това има още едно съединение - пластмаса с метална скоба и О-пръстен.може да с е е спукала пластмасата която държи термостата, но без да е имало намеса (разглобяване и сглобяване) е малка вероятността.тройника с датчиците е горе високо и ако е от там ще го видиш.
-
andro_
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Аз пък съм твърдо против подмяната на оригиналната пластмасова част,стига да не е спукана."Германският" Топран,на какъвто ще попаднеш 95% от случаите се огъва още на първата седмица и протича отново.
Моето предложение е: нов О-пръстен,специално за водни съединения и висока температура + изравняване на контактната повърхност на тройника.Как? - най лесно с шкурка,поставена на равна повърхност - да кажем стъкло.Шкурката да е финна.Като се монтира - никакви Диркота,силикони и прочие глупости.Най-убуу с малко гресчица,още по-добре без нищо
.
Моето предложение е: нов О-пръстен,специално за водни съединения и висока температура + изравняване на контактната повърхност на тройника.Как? - най лесно с шкурка,поставена на равна повърхност - да кажем стъкло.Шкурката да е финна.Като се монтира - никакви Диркота,силикони и прочие глупости.Най-убуу с малко гресчица,още по-добре без нищо
- Теодор
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
- Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
- Двигател:
- Местоположение: София
[quote="Даскала™
п.п....и да знаете,това е един от точните модове тук
[/quote]
п.п....и да знаете,това е един от точните модове тук
- Че е точен точен е те и другите в повечето случаи са такива
А по въпроса за теча колегата да даде малко повече подробности откъде точно мисли че тече защото ако е от щуцерите на главата ще се вижда много ясно от кои е а ако е от водната помпа ще прави локвичка отдолу без да си личи теч по двигателя.
- auubau
- Мнения: 162
- Регистриран на: Вто 05 юни 2007 18:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
Този тройник, който е на главата като почне да тече така по принцип е за смяна. Получават се микропукнатинки по присъединителният фланец заради вече опечена и остаряла пластмаса. Каквито и уплътнения, и силикони да слагаш, и да зачистваш присъединителната повърхнина пак ще тече, защото тея пукнатинки са зад уплътнението надълбоко. Просто го сменяш и това е - струва някъде 10-20 лв. От опит го казвам и на мен ми се случи.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта