:arrow Фолксваген Фолклорен Събор Узана 22-23.08.2025: Важна информация!

колко ампера акумулатор за Г3 1.6 моно

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
slavi ivanov slavov
Мнения: 563
Регистриран на: Вто 28 авг 2007 12:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: варна
Контакти:

колко ампера акумулатор за Г3 1.6 моно

Мнениеот slavi ivanov slavov » Пон 03 сеп 2007 21:39


Здравеите.Бих искьл да ва запитам колко ампера трябва да бьде акумулатора за голфа ми(Г3).1.6 моно,гледам че е 44А-струва ми се мальк, и на ампери и на вьншен вид, като ви казвам и на вьншен вид визирам че в леглото кьдето седи може да се сьбере точно два пьти по голиям.Благодаря.
mod edit: vaskoto1




Потребителски аватар
Ronin
Мнения: 1025
Регистриран на: Съб 10 юни 2006 16:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив Kia ceed 16V 109 к.с
Контакти:

Мнениеот Ronin » Пон 03 сеп 2007 21:45


Има точно същата тема за акумолаторите и там се запаси с търпение да четеш...за да ти го спестя...65 Аh или най-добре 72 Аh


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Пон 03 сеп 2007 21:58


44Аh му е достатъчен,споко.Толкова дават и за моята по Аутодата.


Потребителски аватар
Ronin
Мнения: 1025
Регистриран на: Съб 10 юни 2006 16:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив Kia ceed 16V 109 к.с
Контакти:

Мнениеот Ronin » Пон 03 сеп 2007 22:20


andro_ написа:44Аh му е достатъчен,споко.Толкова дават и за моята по Аутодата.


Тя зимата идва...а там в Варна как духа не е истина ,и тогаз на къде с 44 Аh. :?:


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Пон 03 сеп 2007 22:23


Виж сега,аз карах Форд орион 1.4 моноспринцовка с 44 Аh без никакви проблеми,няма студ,няма пек,няма -20 градуса,няма + 50 на слънце.
За твоят двигател даже дават 40Ah акумулатор.Карай си с този,който имаш,ако ти се появят някакви проблеми,чак тогава сменяй,все пак пари са :wink: .


Потребителски аватар
Ronin
Мнения: 1025
Регистриран на: Съб 10 юни 2006 16:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив Kia ceed 16V 109 к.с
Контакти:

Мнениеот Ronin » Пон 03 сеп 2007 22:26


Аз съм с 72 Ah. че по голям не влиза ....и е на три месеца ....на колегата по горе му трябва... :D


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Пон 03 сеп 2007 22:27


Ronin написа:Аз съм с 72 Ah. че по голям не влиза ....и е на три месеца ....на колегата по горе му трябва... :D

Е,аз съм с 62Ah,но съм с 90А алтернатор :wink: Не паса трева все пак.

Да продължа малко: На Форделата й се беше развалила платката с бушоните и релетата,имаше кофти спойки и един хубав слънчев ден реши,че няма да запали повече и спря пред блока на приятелката ми.Баща ми го изтегли с неговото "бу" вечерта.После последваха 5 дни на мъчения,диагностики,глупости и т.н.....изобщо много въртене,БЕЗ акумулатора да се зареди от зарядно.Беше припаднал сериозно.Но,след като си презапоих тъпата платка,завъртях и О,ЧУДО,запали,без да се замисли.Мисълта ми е,че акумулаторът не се предава лесно.Аку с голям капацитет трябва да имат дизелите и количките с повечко консуматори на ел.енергия...

В крайна сметка слагайте каквото искате,каквото имах за написване,написах.


Потребителски аватар
Ronin
Мнения: 1025
Регистриран на: Съб 10 юни 2006 16:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив Kia ceed 16V 109 к.с
Контакти:

Мнениеот Ronin » Пон 03 сеп 2007 22:40


andro_ написа:
Ronin написа:Аз съм с 72 Ah. че по голям не влиза ....и е на три месеца ....на колегата по горе му трябва... :D

Е,аз съм с 62Ah,но съм с 90А алтернатор :wink: Не паса трева все пак.


Трева не обичам !! Виж праскови олющих кило две току що...
Сега сериозно...поспорихме в предната подобна тема ,и пак казвам колкото по голям по добре...(Като в женски разговор) Динамото ти няма никакво значение дали е 45А ,70А,или 90А,по принцип колите с климатик имат призумция да са с по големи динама ,опелите 1,5 деу тата бяха с 125 А динамо....
Големия акумолатор единствено може да се получи едвам доловимо да ти свети лампата за зареждане и то незабелижимо,палиш двг и не светкаш нищо и се взираш,броиш до 10 и тогава може да го забележиш,споко има обяснение.......нормалное ....занимавал съм се и още се занимавам чат пат като има време...ама много ми дигнаха наема на гаража и :олелеее


Потребителски аватар
bboikov
Мнения: 499
Регистриран на: Сря 07 мар 2007 11:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот bboikov » Вто 04 сеп 2007 15:49


Моя е 48 амперчаса, нямам оплаквания. Мисля, че и 44 вършат същата работа. Действително при по-големите има риск да присветва лампата за зареждане на таблото.


Потребителски аватар
jagler
Мнения: 1215
Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
Двигател: CFFB-2014
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот jagler » Вто 04 сеп 2007 16:13


За колегата около 60а е достатъчен 72а ги слагат на дизелаците ,ако не е съобразен с кубатурата на мотора няма да може да се зарежда както трябва от реле регулатора и от там му се скъсява стартовия ток и въобще живота му.Аз съм с 62а вече 3г. и не ми е правил проблем.. :wink:


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Вто 04 сеп 2007 16:40


44 ah


Потребителски аватар
Ronin
Мнения: 1025
Регистриран на: Съб 10 юни 2006 16:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив Kia ceed 16V 109 к.с
Контакти:

Мнениеот Ronin » Вто 04 сеп 2007 19:23


jagler написа:За колегата около 60а е достатъчен 72а ги слагат на дизелаците ,ако не е съобразен с кубатурата на мотора няма да може да се зарежда както трябва от реле регулатора и от там му се скъсява стартовия ток и въобще живота му.Аз съм с 62а вече 3г. и не ми е правил проблем.. :wink:

:D :D :D :D


Потребителски аватар
mafiacartel
Мнения: 965
Регистриран на: Нед 22 юли 2007 13:19
Автомобил: VW Golf 2 GTI G65
Двигател: PG
Местоположение: гр.Поморие

Мнениеот mafiacartel » Вто 04 сеп 2007 19:55


Колеги ами за 1.6 /75pH


Потребителски аватар
Yonata
Мнения: 325
Регистриран на: Чет 14 юни 2007 22:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Yonata » Вто 04 сеп 2007 20:24


Акумолатора се избира според алтернатора. :roll:
Ако не си съответстват може да се получи недозареждане, или презареждане !!! :roll:


Потребителски аватар
mafiacartel
Мнения: 965
Регистриран на: Нед 22 юли 2007 13:19
Автомобил: VW Golf 2 GTI G65
Двигател: PG
Местоположение: гр.Поморие

Мнениеот mafiacartel » Вто 04 сеп 2007 20:55


И все пак за 1.6 /75 pH ?



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 59 госта