



1.6 101 и 1.6 75
1.6 101 и 1.6 75
Здравейте.Хич не сьм на ясно,а ми е интересно какви са разликите между тия два двигателя и какво коства преправянето на моноинжекциона и вьзможно ли е изобщо 

- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Re: 1.6 101 и 1.6 75
kilima написа:Здравейте.Хич не сьм на ясно,а ми е интересно какви са разликите между тия два двигателя и какво коства преправянето на моноинжекциона и вьзможно ли е изобщо
ами такива са разликите,че единственото общо между тези два ДВГ са буквичките VW

- nasodotcom
- Мнения: 400
- Регистриран на: Пон 13 мар 2006 0:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
nasodotcom написа:единия е със свещи отпред и колектор отзад(101 коня), другия обратното...101 коня е с блок от големите мотори 1.8 и 2.0 и е доста по-здравичък от оня бъг 1.6 75 коня, не грее, генерацията и всичко му е доооста по-добро, да не говорим за електрониката...проблема са му датчиците...повечко са
........абе не е съвсем така....забрави най-важното...при колко оборота е максималния въртящ момент
при 75 к.с (независимо от вида на ДВГ) е при 2500 об,а при 101 к.с., при 3500....затуй под тези обороти 101 к.с. на някои изглежда като "спънат"(разгледай постовете и ще се увериш)....
и с електрониката не е така и със здравината не е така....пък греенето зависи не само от ДВГ,а и от много други неща...
поразходи се из форума няколко години назад и ще се убедиш в това което ти пиша по-горе...
- kokovanev
- Мнения: 1170
- Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Позволявам си маалко да допълня - на АЕК макс. върт. мом. е на 4400 об/мин /а е слаган и в Пасат...
/, после слагат АФТ - 3700 - цифрите са ми по спомени... "Дросел" е мръсна дума, а и "газова" /освен инж., разбира се/ - също, имат си и 2-та ДВГ "типични" проблеми, особено при повечко пробег, но кой ДВГ ги няма... Поддръжка и ремонти не са на кой-знае колко по-високи цени от на АБУ /но като ДВГ нямат нищо общо с него - писа се вече/, разхода обаче е подобен, а вървят повече, особено в обороти... За "пълна инж." 1.6 75 - независимо от кода на ДВГ - също могат да се прочетат тук и добри, и лоши неща...
П.П. Писано е безброй пъти - по-важно е да случиш на поддържан що-годе съвестно екземпляр - при мен с АБУ-то няма никакви сериозни проблеми - чукам на дърво...

П.П. Писано е безброй пъти - по-важно е да случиш на поддържан що-годе съвестно екземпляр - при мен с АБУ-то няма никакви сериозни проблеми - чукам на дърво...

- tankishev
- Мнения: 437
- Регистриран на: Пон 19 сеп 2005 17:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
joker написа:.... най-важното...при колко оборота е максималния въртящ момент ...при 75 к.с (независимо от вида на ДВГ) е при 2500 об,а при 101 к.с., при 3500....затуй под тези обороти 101 к.с. на някои
изглежда като "спънат"...

- nasodotcom
- Мнения: 400
- Регистриран на: Пон 13 мар 2006 0:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
AFT-то верно е тромаво на ниски обороти, обаче после..... Зависи как си караш колата.Ако ще се изтрелваш по светофари, забрави.На дълъг път след 3000 оборота имаш и мощност и ускорение при изпреварване и колата си ускорява и след 130-140 даже.Та така.Зависи от карането и шафЬОра, но ДВГ-то на мен си ми аресва.
- nasodotcom
- Мнения: 400
- Регистриран на: Пон 13 мар 2006 0:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- Golf_Lozenec
- Мнения: 160
- Регистриран на: Чет 08 фев 2007 20:08
- Автомобил: Vw Transporter T2b 1979г
- Двигател: 1641cc Aircooled [AS]
- Местоположение: София
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Golf_Lozenec написа:Е в крайна сметка кое върви повече :?: 1.6 75 или 1.6 101
Въпрос с неясен и крайно неточен характер....
Какво разбираш под термина "Върви"!!!!????Звучи твърде махленски....
Каза се и се доказа,че 1.6 75к.с има "по-пластичен" ДВГ,което го прави по-динамичен на една и съща предавка ,1.6 101 изисква друг стил на каране за да бъде бърз ...Всичко зависи от стила на каране който има отделния шофьор!
Колко още да се изпише....
- Golf_Lozenec
- Мнения: 160
- Регистриран на: Чет 08 фев 2007 20:08
- Автомобил: Vw Transporter T2b 1979г
- Двигател: 1641cc Aircooled [AS]
- Местоположение: София
- nasodotcom
- Мнения: 400
- Регистриран на: Пон 13 мар 2006 0:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
nasodotcom написа:Зимай 101 коня, ама АФТ и ако искаш да върви трябва да връщаш предавка...това се получава заради дългите колектори...афт ако вземеш положението е по-добро заради клапите в колекторите, ама трябва да внимаваш да са стегнати болтчетата им.
това се получава защото максималния въртящ момент е изместен доста напред в по-високите обороти!по-горе сме го написали!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 99 госта