Здравейте колеги,
Днес си човърках нещо по колата и ми направи впечатление, че има цепнатина на маркуча/гофрирания/ от въздушния филтър и е точно на разклонението към двигателя до капачката на маслото. Беше и малко омаслен маркуча, та позабърсах го и го омотах с известни затруднения с изолирбанд. По мое мнение стана стабилно поне засега, но дали ще трябва спешно да сменя маркуча, какво ще ме посъветвате? За какви пари може да се намери,ако трябва да се сменя?...
И още един въпрос, преди около 2 седмици доливах масло, че беше ниско нивото, тогава не бях забелязал проблема, но възможно ли е това да е било свързано с по-ниското ниво на маслото?
Мерси много на отзовалите се!!!



Проблем с маркуча от въздушния филтър - Golf 4?
- chinadracon
- Мнения: 494
- Регистриран на: Сря 12 юли 2006 14:10
- Автомобил: VW Golf MK4
- Двигател: AKL 1999
- Местоположение: София
- Контакти:
- chinadracon
- Мнения: 494
- Регистриран на: Сря 12 юли 2006 14:10
- Автомобил: VW Golf MK4
- Двигател: AKL 1999
- Местоположение: София
- Контакти:
jagler написа:не, омасляване има малко по тръбата на входящия въздух
ОК, "извинете"

- chinadracon
- Мнения: 494
- Регистриран на: Сря 12 юли 2006 14:10
- Автомобил: VW Golf MK4
- Двигател: AKL 1999
- Местоположение: София
- Контакти:
- GARTNER
- Мнения: 1980
- Регистриран на: Пет 21 сеп 2007 17:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Cофия/Оряхово
- Контакти:
Не сам го сменил но мисля да го сменям мисля че от него имам малак проблем.Когато потеглям на светофара и му дам малко повече газ има едно моментно зачудване на мотора и след това почва да се наема.За това мисля че е от там проблема правеше го повече ама го намазах с червен силикон и сега го прави по малко поне така мисля.Другата седмица сте го закарам в сервиза на BOSH в Бургас и пак сте ти пиша ако има развитие на проблема 

В сервиза на Bosch в Бургас го смених този маркуч , струваше 101 лв. И моя се беше скъсал и залепен с изолирбанд ,но стана случайно след като почна да ми гасне колата и се оказа че се е замърсила дроселовата клапа ,а този маркуч е свързан с нея.Обясниха ми ,че при първите Golf 4-ки целия този гофриран маркуч е бил пластмасов ,и се чупи много лесно .При по новите ,малкото разклонение е от гума.При мен точно то беше скъсано и омаслено.
- chinadracon
- Мнения: 494
- Регистриран на: Сря 12 юли 2006 14:10
- Автомобил: VW Golf MK4
- Двигател: AKL 1999
- Местоположение: София
- Контакти:
- GARTNER
- Мнения: 1980
- Регистриран на: Пет 21 сеп 2007 17:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Cофия/Оряхово
- Контакти:
Да не трябва да се съмняваш в нас



Последна промяна от GARTNER на Сря 16 юли 2008 21:51, променено общо 1 път.
- Green_Madness
- Мнения: 847
- Регистриран на: Нед 12 авг 2007 20:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
ceci_rohe написа:Ако става въпрос за маркуча които е между дросела и дебитомера и има две разклонения.И при мене е скъсан проверих за цената-176лв
Много скъпо бе колега

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта