Гарнитура на глава - охладителна система

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Гарнитура на глава - охладителна система

Мнениеот Tinko » Съб 20 окт 2007 1:59


Когато загася двигателя и е загрял се чува едно врене едно клокочене от блока. Маркуча от двигателя към радиатора е надул в повечко. Има ли вероятност да смуче въздух някъде по самата водна система или от капачката на разширителното казанче. Или да е от гарнитурата на главата. В водата нямам примеси на масло или бензин но ми мерише някак си странно..... ако от компресията вкарва въздух в водата то няма ли да меша и маслото с вода??? :?




Потребителски аватар
GARTNER
Мнения: 1980
Регистриран на: Пет 21 сеп 2007 17:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Cофия/Оряхово
Контакти:

Мнениеот GARTNER » Съб 20 окт 2007 7:55


Виж си капачката на разширителния съд да не е повреден клапана


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Съб 20 окт 2007 8:12


Смених я с нова, синя е, някои ми каза че са менте, друг че е с същата и нямал проблеми :(
Снощи беше само надула водната система нямаше го този звук. Отвъртях леко капачката да излезе налягането и тогава започна пак да клукочи...... :?


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Съб 20 окт 2007 8:15


много ясно че ще колочи ..... да сте чували за вяща вода ......... имаш прекалено много вода в системата ..карай с повече антифриз :) дрого дето може да провериш дали ти отваря големия кръг и дали е обезвъздушена добре..... ако имаш тройник с малко мъркуче към казанчето виж дали не е запушено


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Съб 20 окт 2007 8:33


Нямам. Всичко си работи по системата и втори кръг отваря след него и перката се включва...


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Съб 20 окт 2007 8:34


Има ли вероятност да влиза въздух през буталото и да не меша маслото с вода??? :roll: :roll: :roll:


Потребителски аватар
jagler
Мнения: 1215
Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
Двигател: CFFB-2014
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот jagler » Съб 20 окт 2007 11:51


охладителните магистрали са най-близо до буталото по-вероятно е да вкарва горещи газове в с-мата и да не смесва масло с антифриз. :wink:


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Съб 20 окт 2007 12:00


jagler написа:охладителните магистрали са най-близо до буталото по-вероятно е да вкарва горещи газове в с-мата и да не смесва масло с антифриз. :wink:


Ok. Но когато загася двигателя по тази логика няма ли да влезе водата обратно в цилиндъра и оттам да замине по картера надолу..... :roll:


Потребителски аватар
jagler
Мнения: 1215
Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
Двигател: CFFB-2014
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот jagler » Съб 20 окт 2007 12:25


тя си влиза в цилиндъра защото буталото освен че нагнетява и засмуква създава вакуум и от там ти се губи антифриза...аз преди на моята така беше нито пушеше от зад нито нищо само където загряваше и то лятото и ми пипаше антифриза.


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Съб 20 окт 2007 14:56


Е да ама защо не влиза в маслото..... пък и вода не ми се губи а и не ми загрява..... :(


Потребителски аватар
jagler
Мнения: 1215
Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
Двигател: CFFB-2014
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот jagler » Съб 20 окт 2007 15:31


охладителната с-ма работи под налягане 2 бара мисля че беше...ти какво искаш да ти смесва антифриза сводата ли молисе че не ги смесва. :wink:


Потребителски аватар
jagler
Мнения: 1215
Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
Двигател: CFFB-2014
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот jagler » Съб 20 окт 2007 15:32


т.е антифриза с маслото грешка... :lol:


emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Мнениеот emo-gar » Съб 20 окт 2007 15:56


Това с надуването на маркучите не е добре , май ще трябва да се сменя гарнитура +шлайф на главата.Пропуска за сега явно е малък и газовете поради вискозността си преминават по-лесно към водния кръг, пък и цилиндровото налягане е по- високо от това на водата


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Нед 21 окт 2007 0:32


Не е гарнитура днес я гледаха доста хора от някъде смуче въздух другаде............. Има ли вероятност да имам въздух по парното и някой други маркучи???? И ако имам как мога да го извадя.......



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 53 госта