Имам въпрос! Реших да си направя диагностика на колата .. закарах я уж в един от най-добрите сервизи тук, в София.. Обесниха ми как вс е наред, изчистиха ми грешките на бордовия .. само трябвало да сменя 'машинката за оборотите ' (намира се точно до инжекциона - в долната му страна ) казаха ми , че струва 250 лева +50 монтаж .. аз отказах и майсторът ми каза "ще имаш проблеми с нея .. " .. свърши всичко и си тръгнах от сервиза и няма и 10 км и колата угасна .. отворих капака - размърдах датчика на Хол дето е .. и се оправи (извадих, сложих .. мислех , че не дава контакт хубаво - беше чист датчика .. )колата тръгна .. но оттогава ми направи този номер още 3-4 пъти а съм минал по-малко от 50 км .. и е доста кофти когато 2 пъти стана в уникално задръстване .,. доста псувни отнесох . та въпроса ми е - какво може да са разбъзикали там .. защото гасне само когато е на свободна скорост ( на обороти ) - държи си 890-900 оборота но понякога гасне
Проблем с оборотите!!!
- blondeskiller
- Мнения: 209
- Регистриран на: Съб 04 авг 2007 16:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: село
- Контакти:
Проблем с оборотите!!!
Здравейте колеги!
Имам въпрос! Реших да си направя диагностика на колата .. закарах я уж в един от най-добрите сервизи тук, в София.. Обесниха ми как вс е наред, изчистиха ми грешките на бордовия .. само трябвало да сменя 'машинката за оборотите ' (намира се точно до инжекциона - в долната му страна ) казаха ми , че струва 250 лева +50 монтаж .. аз отказах и майсторът ми каза "ще имаш проблеми с нея .. " .. свърши всичко и си тръгнах от сервиза и няма и 10 км и колата угасна .. отворих капака - размърдах датчика на Хол дето е .. и се оправи (извадих, сложих .. мислех , че не дава контакт хубаво - беше чист датчика .. )колата тръгна .. но оттогава ми направи този номер още 3-4 пъти а съм минал по-малко от 50 км .. и е доста кофти когато 2 пъти стана в уникално задръстване .,. доста псувни отнесох . та въпроса ми е - какво може да са разбъзикали там .. защото гасне само когато е на свободна скорост ( на обороти ) - държи си 890-900 оборота но понякога гасне
Става въпрос за голф 3, бензин, 1,6 моноинжекция .. !?? Ако някой може да помогне... 
Имам въпрос! Реших да си направя диагностика на колата .. закарах я уж в един от най-добрите сервизи тук, в София.. Обесниха ми как вс е наред, изчистиха ми грешките на бордовия .. само трябвало да сменя 'машинката за оборотите ' (намира се точно до инжекциона - в долната му страна ) казаха ми , че струва 250 лева +50 монтаж .. аз отказах и майсторът ми каза "ще имаш проблеми с нея .. " .. свърши всичко и си тръгнах от сервиза и няма и 10 км и колата угасна .. отворих капака - размърдах датчика на Хол дето е .. и се оправи (извадих, сложих .. мислех , че не дава контакт хубаво - беше чист датчика .. )колата тръгна .. но оттогава ми направи този номер още 3-4 пъти а съм минал по-малко от 50 км .. и е доста кофти когато 2 пъти стана в уникално задръстване .,. доста псувни отнесох . та въпроса ми е - какво може да са разбъзикали там .. защото гасне само когато е на свободна скорост ( на обороти ) - държи си 890-900 оборота но понякога гасне
- zdravko_dimitrov1986
- Мнения: 1769
- Регистриран на: Сря 17 окт 2007 17:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Самоков
- blondeskiller
- Мнения: 209
- Регистриран на: Съб 04 авг 2007 16:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: село
- Контакти:
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 75 госта