Голфа отказа да запали.

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Flylow
Мнения: 151
Регистриран на: Чет 16 авг 2007 18:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: London
Контакти:

Голфа отказа да запали.

Мнениеот Flylow » Вто 30 окт 2007 8:18


Здравейте.Първо се извинявам ако има подобна тема,но пробвах с търсачката и не можах да открия сходен проблем.
Та за какво става дума.Тази сутрин,както всяка друга излизам за работа,отключвам колата(аларма+дистанционно),влизам,давам на контакт - нищо.Все едно стартера го няма там.Понеже съм забравил парното включено го чувам да работи,ток на таблото има(сервизните лампи и километраж работят),но нито гък,нито стон от двигателя.Пробвах пак.Тц.След няколко опита от към бушоните се дочуваше нещо като щракване при подаване на контакт,след 2-3 секунди започваше да щрака постоянно(нещо като звънец или подобно).Както и да.Закъснявах за работа и си извиках такси.При опит да заключа - греда.Алармата не можеше да се включи.А преди 5мин отключих с нея.Централното не работеше нито през нея,нито ръчно с ключа.Загубих ума и дума.
Някой срещал ли е подобен проблем?Някакви идеи от какво може да е.В този вид и на майстор не мога да я закарам.(нямам с какво да я изтегля,а и време нямам)Идеи?Предложения?

Благодаря предварително!




PitkataJoe
Мнения: 208
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 8:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот PitkataJoe » Вто 30 окт 2007 8:26


Колега, имаш ли имобилайзер на алармата. Ако да - това дето описваш прилича на скапано реле


Потребителски аватар
Flylow
Мнения: 151
Регистриран на: Чет 16 авг 2007 18:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: London
Контакти:

Мнениеот Flylow » Вто 30 окт 2007 8:36


Имобилайзер нямам.И аз мисля, че на реле отиват нещата но съвсем да няма ток колата,че и централното да не работи.А я отключих съвсем нормално.Някакъв шанс алармата да е направила нещо?Доколкото знам не е с блокаж или както там се казва.


Потребителски аватар
greda
Мнения: 727
Регистриран на: Вто 04 сеп 2007 14:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот greda » Вто 30 окт 2007 8:37


По принцип това щракане, което описваш, се дължи на изтощен акумулатор. Ако съм прав давайки контакт ти светват лампите по таблото, а след като опиташ да завъртиш започва да щрака от към бушоните. Довечера, като се прибереш един мултимер и провери имаш ли напрежение (поне 12,2 волта) и ако не - на зарядното.
Успех.


Потребителски аватар
dbanchev
Мнения: 358
Регистриран на: Чет 28 юни 2007 10:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот dbanchev » Вто 30 окт 2007 10:12


И аз мисля че проблема е в акумулатора. Имах същия проблем миналия месец, смених акумулатора( че беше на светлинни години) и сега е ок .


Потребителски аватар
Racer
Мнения: 186
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 21:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Racer » Вто 30 окт 2007 10:26


Колега и аз имах подобен проблем като дадеш на контакт само чукаше нещо.Виж си както ти казват колегите акомулатора щом неможе да се заключи колата а иначе при мене беше от включвателя на стартера .Само цъкаше ама не завърташе.
Успех !!!


Потребителски аватар
Милослав
Мнения: 3648
Регистриран на: Сря 29 мар 2006 11:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Милослав » Вто 30 окт 2007 10:42


Акумолатор - същото го изживях миналата седмица с полото.
Купи си батерия.


Потребителски аватар
Flylow
Мнения: 151
Регистриран на: Чет 16 авг 2007 18:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: London
Контакти:

Мнениеот Flylow » Вто 30 окт 2007 10:53


Благодаря на всички за отговорите.След консултация с "майстор" получих същия отговор с уговорката че може и да има скъсана връзка в аку-то,което не може да се хване в движение,смисъл при палене аку-то си дава ток,но връзката се къса.Всичко е наред докато не угасиш.След работа ще пробвам с мултицет как са нещата и ако е "паднал" заряд(добре че имам 1 резервен - 42 амп) и дано всичко е ок.Ако е скъсана връзка - гаранцията е в жабката :)

Друг е въпроса ако е паднал защо така?След като до снощти всичко си беше ок.Колата си спа отново навън (ремонтирам гаража)...нямам идея как е паднал от само себе си.Единственото за което се сещам по-различно е че панела на CD-то тази вечер си остана на него.(не в кутията и в жабката - мамка им крадлива).Но не ми се вярва 1 панел във състояние OFF да ми смъкне акумулатор 65 амп/ч ???

Още веднъж благодаря на всички за отговорите.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19713
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Вто 30 окт 2007 11:02


Хич недей се съмнява! :lol:
Мерил съм, при мен, ако оставя панела консумацията е от порядъка на 300mA. Сваля ли го и веднага пада на под 10.
Провери и да не е останала някоя лампичка включена (багажник, жабка...)


Потребителски аватар
Flylow
Мнения: 151
Регистриран на: Чет 16 авг 2007 18:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: London
Контакти:

Мнениеот Flylow » Вто 30 окт 2007 11:17


radotom написа:Провери и да не е останала някоя лампичка включена (багажник, жабка...)


То сега няма как да проверя пък и инсталацията ми е проверявана за "течове" - няма място за притеснение.Лампи, мампи всичко си се гаси.:)Явно тва CD ще си ляга с мен от сега нататък. :D :D :D


Потребителски аватар
Милослав
Мнения: 3648
Регистриран на: Сря 29 мар 2006 11:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Милослав » Вто 30 окт 2007 11:19


Flylow написа:
radotom написа:Провери и да не е останала някоя лампичка включена (багажник, жабка...)


То сега няма как да проверя пък и инсталацията ми е проверявана за "течове" - няма място за притеснение.Лампи, мампи всичко си се гаси.:)Явно тва CD ще си ляга с мен от сега нататък. :D :D :D


И един съвет - не го оставяй в жабката - не тежи да си го вземеш увас.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19713
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Вто 30 окт 2007 11:21


Милослав написа:И един съвет - не го оставяй в жабката - не тежи да си го вземеш увас.

Да, ама аз лично трябва да си сложа поне 5 напомнящи табелки да си го взема на следващата сутрин... и после пак го забравям до етажерката с обувките, защото го оставям 'само докато се вържа'! :lol:


Потребителски аватар
Flylow
Мнения: 151
Регистриран на: Чет 16 авг 2007 18:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: London
Контакти:

Мнениеот Flylow » Вто 30 окт 2007 11:30


radotom написа:
Милослав написа:И един съвет - не го оставяй в жабката - не тежи да си го вземеш увас.

Да, ама аз лично трябва да си сложа поне 5 напомнящи табелки да си го взема на следващата сутрин... и после пак го забравям до етажерката с обувките, защото го оставям 'само докато се вържа'! :lol:


True!


Потребителски аватар
Милослав
Мнения: 3648
Регистриран на: Сря 29 мар 2006 11:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Милослав » Вто 30 окт 2007 11:52


radotom написа:
Милослав написа:И един съвет - не го оставяй в жабката - не тежи да си го вземеш увас.

Да, ама аз лично трябва да си сложа поне 5 напомнящи табелки да си го взема на следващата сутрин... и после пак го забравям до етажерката с обувките, защото го оставям 'само докато се вържа'! :lol:


Като се вързваш - до обувките на пода - няма начин да го забравиш, защото ще го ритнеш ;)


Потребителски аватар
greda
Мнения: 727
Регистриран на: Вто 04 сеп 2007 14:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот greda » Вто 30 окт 2007 13:00


radotom написа:Да, ама аз лично трябва да си сложа поне 5 напомнящи табелки да си го взема на следващата сутрин... и после пак го забравям до етажерката с обувките, защото го оставям 'само докато се вържа'! :lol:

Като карах на тихо :evil: няколко пъти се научих да си оставям ключовете в кутията с панела :wink: и ги взимам последно. Върши работа 8)



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 121 госта