Изчистване не грешки от компютъра ???

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
driver
Мнения: 2033
Регистриран на: Пет 02 юли 2004 8:34
Автомобил: diesel
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Изчистване не грешки от компютъра ???

Мнениеот driver » Сря 15 юни 2005 11:12


Тва беше обсъждано, но не открих темата! Ще съм благодарен ако ми кажете как да изчистя грешките от компа на колата? GOLF 3 GTI




Потребителски аватар
venc_i
Мнения: 51
Регистриран на: Пет 27 май 2005 6:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот venc_i » Сря 15 юни 2005 12:49


трябва да намериш диагностичния извод (SD) на системата, двуклемовия извод е разположен в панел в обема на краката или в близост до скоростния лост, свурзваш SD към маса, даваш контакт, след 5-8 сек. прекъсни връзката към маса и трябва да е изчистен.
За Грешки 2341 и 2343 трябва да разкачиш куплонга на ЕСМ за не по малко от 30 сек., но преди разкачането направи консултация и на друго място.


Потребителски аватар
driver
Мнения: 2033
Регистриран на: Пет 02 юли 2004 8:34
Автомобил: diesel
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот driver » Сря 15 юни 2005 12:57


Проблема е, че колата ми гореше много и след като смених ламбда сондата продължава да си гори много?! При всички положения компа ще е натрупал грешки при неправилната работа на старата сонда и сега искам да ги изтрия. Не става ли просто да откача + на акумолатора за 15-20 мин.??? :(


Потребителски аватар
venc_i
Мнения: 51
Регистриран на: Пет 27 май 2005 6:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот venc_i » Сря 15 юни 2005 15:28


не, компа е с енерго независима памет,а това че гори много, не е от натрупване на грешки, но е добре да го изчистиш, да не е влязал компа в режим на аварийно предвижване...., добре е да кажеш с колко крачета е компа, за да говорим по точно


Потребителски аватар
steff_gti
Мнения: 173
Регистриран на: Сря 20 апр 2005 13:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот steff_gti » Сря 15 юни 2005 16:00


По принцип там където я кара няколко пъти на диагностика би трябвало да са я проверявали lupe и чистили от грешки всеки път, ако се съмняваш hmmmm че има такива закарай им я пак (все пак си си платил а ако има грешки значи те не са си довършили работата a boi de ). Иначе 1-во не е задължително да имаш грешки по компа, и аз сменях сонда и съм я карал на диагностики няколко пъти, при което съответно е проверявана и нямаше грешки никой път :!: , и 2-ро ако ти харчи около 11 л/100 градско не се учудвай gruebel не е много, особено с тези къси разстояния в Ст. Загора, толкова харчат ГТИ-тата. Излез на дълъг път Drive и я засечи, ако е около 7 л/100 значи е добре :dance: . Ако не е, може да е от много други работи :deal . Но за тях друг път ако се наложи(дано да не се налага де). :wink:


Потребителски аватар
driver
Мнения: 2033
Регистриран на: Пет 02 юли 2004 8:34
Автомобил: diesel
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот driver » Сря 15 юни 2005 16:00


venc_i написа:трябва да намериш диагностичния извод (SD) на системата, двуклемовия извод е разположен в панел в обема на краката или в близост до скоростния лост, свурзваш SD към маса, даваш контакт, след 5-8 сек. прекъсни връзката към маса и трябва да е изчистен.
За Грешки 2341 и 2343 трябва да разкачиш куплонга на ЕСМ за не по малко от 30 сек., но преди разкачането направи консултация и на друго място.


1. Диагностичния извод е до пепелника на таблото - за него ли става въпрос? /там и бяха ръгнали некви кабелации като ходих последно на диагностика/

2. От къде да видя с колко крачета е компа?


Потребителски аватар
steff_gti
Мнения: 173
Регистриран на: Сря 20 апр 2005 13:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот steff_gti » Сря 15 юни 2005 16:12


По-добре не се опитвай сам, компа е деликатна работа, да не стане играчка плачка!!!


Потребителски аватар
driver
Мнения: 2033
Регистриран на: Пет 02 юли 2004 8:34
Автомобил: diesel
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот driver » Сря 15 юни 2005 16:15


steff_gti написа:По принцип там където я кара няколко пъти на диагностика би трябвало да са я проверявали lupe и чистили от грешки всеки път, ако се съмняваш hmmmm че има такива закарай им я пак (все пак си си платил а ако има грешки значи те не са си довършили работата a boi de ). Иначе 1-во не е задължително да имаш грешки по компа, и аз сменях сонда и съм я карал на диагностики няколко пъти, при което съответно е проверявана и нямаше грешки никой път :!: , и 2-ро ако ти харчи около 11 л/100 градско не се учудвай gruebel не е много, особено с тези къси разстояния в Ст. Загора, толкова харчат ГТИ-тата. Излез на дълъг път Drive и я засечи, ако е около 7 л/100 значи е добре :dance: . Ако не е, може да е от много други работи :deal . Но за тях друг път ако се наложи(дано да не се налага де). :wink:


Значи:
Градско с 3 литра - 18 км. - тва прави 16.6 л./100 км. eyecrazy
Смесено градско - извънградско с 6 литра - 46 км. - 13л./100км. eyecrazy

ТВА НОРМАЛНО ЛИ Е ??? :banghead: :weep: eyecrazy :help:


Потребителски аватар
steff_gti
Мнения: 173
Регистриран на: Сря 20 апр 2005 13:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот steff_gti » Сря 15 юни 2005 16:37


Ами определено не е нормално :roll: . Какво ти казаха на диагностиките? Забелязал ли си дали като я караш загрява, аз като я вземах харчеше по 17-18 л/100 :shock: :horror: , оказа се термостат, останал отворен и постояно ми е включен големия кръг на охлаждането при което двигателя не достига работната си температура и автоматичния смукач буха бензин като замаян Screwy ! Още ако не си сменял въздушен, горивен филтър е хубаво да го направиш. Друго което мога да те посъветвам търсиш по добри майстори(не може да няма).


Потребителски аватар
driver
Мнения: 2033
Регистриран на: Пет 02 юли 2004 8:34
Автомобил: diesel
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот driver » Сря 15 юни 2005 16:44


steff_gti написа:Ами определено не е нормално :roll: . Какво ти казаха на диагностиките? Забелязал ли си дали като я караш загрява, аз като я вземах харчеше по 17-18 л/100 :shock: :horror: , оказа се термостат, останал отворен и постояно ми е включен големия кръг на охлаждането при което двигателя не достига работната си температура и автоматичния смукач буха бензин като замаян Screwy ! Още ако не си сменял въздушен, горивен филтър е хубаво да го направиш. Друго което мога да те посъветвам търсиш по добри майстори(не може да няма).

Колата си загрява нормално, включва си перката на радиатора, върви добре /на фона на всичкия бензин дето гълта оставаше да не върви/.


Потребителски аватар
venc_i
Мнения: 51
Регистриран на: Пет 27 май 2005 6:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот venc_i » Чет 16 юни 2005 11:02


има много детайли с които се съобразява компа, за да знае колко да държи дюзата отворена, като че ли по добре да не го ровиш компа
Там е диагност. извод, с 2 или 4 кр. те са чели петцифрен код от компа с прибор, а могат да се четат и с диодна лампа, незнам дали да казвам още, по добре щом си ходил на сервиз, посети ги пак


Потребителски аватар
driver
Мнения: 2033
Регистриран на: Пет 02 юли 2004 8:34
Автомобил: diesel
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот driver » Чет 16 юни 2005 11:09


venc_i написа:има много детайли с които се съобразява компа, за да знае колко да държи дюзата отворена, като че ли по добре да не го ровиш компа
Там е диагност. извод, с 2 или 4 кр. те са чели петцифрен код от компа с прибор, а могат да се четат и с диодна лампа, незнам дали да казвам още, по добре щом си ходил на сервиз, посети ги пак

Тея посещения направо ще ме разорят!!! :horror:
Запазих час при доктора за колата ми за днес в 13.30 ч. , като се върна ще ви обадя резултата.


Потребителски аватар
driver
Мнения: 2033
Регистриран на: Пет 02 юли 2004 8:34
Автомобил: diesel
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот driver » Чет 16 юни 2005 14:04


Резултата от поредната диагностика е, че предните майсторчета са ми разбъзикали дебитомера и сега ми го настроиха, направиха газ анализ и вече се надявам всичко да е ОК. :? Колата взе добре да се форсира и изчезна това глъхнене и подскачане на двг. при рязко подаване на газ /форсиране/, остава само да ми падне и разхода и трябва да ходя да ги черпя в сервиза. Drunk

п.п.
В предния сервиз на който ходих днес отидох със запазен час за диагностика, но отивайки по точното време оня ми вика трябва да чакаш 2 часа :twisted: - направо луднах :x :horror: ТЕГЛИХ ИМ ПО ЕДНА МАЙНА :f_ckyou: :censored: да си излея яда който съм събрал и отидох в друг сервиз. Там момчето се оказа много отзивчиво и веднага ми обърна внимание. Сега ще видим резултата :shock: hmmmm



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bai Tisho, railfan и 110 госта