Изчистване не грешки от компютъра ???
- driver
- Мнения: 2033
- Регистриран на: Пет 02 юли 2004 8:34
- Автомобил: diesel
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Изчистване не грешки от компютъра ???
Тва беше обсъждано, но не открих темата! Ще съм благодарен ако ми кажете как да изчистя грешките от компа на колата? GOLF 3 GTI
- venc_i
- Мнения: 51
- Регистриран на: Пет 27 май 2005 6:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
трябва да намериш диагностичния извод (SD) на системата, двуклемовия извод е разположен в панел в обема на краката или в близост до скоростния лост, свурзваш SD към маса, даваш контакт, след 5-8 сек. прекъсни връзката към маса и трябва да е изчистен.
За Грешки 2341 и 2343 трябва да разкачиш куплонга на ЕСМ за не по малко от 30 сек., но преди разкачането направи консултация и на друго място.
За Грешки 2341 и 2343 трябва да разкачиш куплонга на ЕСМ за не по малко от 30 сек., но преди разкачането направи консултация и на друго място.
- steff_gti
- Мнения: 173
- Регистриран на: Сря 20 апр 2005 13:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
По принцип там където я кара няколко пъти на диагностика би трябвало да са я проверявали lupe и чистили от грешки всеки път, ако се съмняваш hmmmm че има такива закарай им я пак (все пак си си платил а ако има грешки значи те не са си довършили работата a boi de ). Иначе 1-во не е задължително да имаш грешки по компа, и аз сменях сонда и съм я карал на диагностики няколко пъти, при което съответно е проверявана и нямаше грешки никой път
, и 2-ро ако ти харчи около 11 л/100 градско не се учудвай gruebel не е много, особено с тези къси разстояния в Ст. Загора, толкова харчат ГТИ-тата. Излез на дълъг път Drive и я засечи, ако е около 7 л/100 значи е добре
. Ако не е, може да е от много други работи
. Но за тях друг път ако се наложи(дано да не се налага де). 




- driver
- Мнения: 2033
- Регистриран на: Пет 02 юли 2004 8:34
- Автомобил: diesel
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
venc_i написа:трябва да намериш диагностичния извод (SD) на системата, двуклемовия извод е разположен в панел в обема на краката или в близост до скоростния лост, свурзваш SD към маса, даваш контакт, след 5-8 сек. прекъсни връзката към маса и трябва да е изчистен.
За Грешки 2341 и 2343 трябва да разкачиш куплонга на ЕСМ за не по малко от 30 сек., но преди разкачането направи консултация и на друго място.
1. Диагностичния извод е до пепелника на таблото - за него ли става въпрос? /там и бяха ръгнали некви кабелации като ходих последно на диагностика/
2. От къде да видя с колко крачета е компа?
- driver
- Мнения: 2033
- Регистриран на: Пет 02 юли 2004 8:34
- Автомобил: diesel
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
steff_gti написа:По принцип там където я кара няколко пъти на диагностика би трябвало да са я проверявали lupe и чистили от грешки всеки път, ако се съмняваш hmmmm че има такива закарай им я пак (все пак си си платил а ако има грешки значи те не са си довършили работата a boi de ). Иначе 1-во не е задължително да имаш грешки по компа, и аз сменях сонда и съм я карал на диагностики няколко пъти, при което съответно е проверявана и нямаше грешки никой път, и 2-ро ако ти харчи около 11 л/100 градско не се учудвай gruebel не е много, особено с тези къси разстояния в Ст. Загора, толкова харчат ГТИ-тата. Излез на дълъг път Drive и я засечи, ако е около 7 л/100 значи е добре
. Ако не е, може да е от много други работи
. Но за тях друг път ако се наложи(дано да не се налага де).
Значи:
Градско с 3 литра - 18 км. - тва прави 16.6 л./100 км. eyecrazy
Смесено градско - извънградско с 6 литра - 46 км. - 13л./100км. eyecrazy
ТВА НОРМАЛНО ЛИ Е ???



- steff_gti
- Мнения: 173
- Регистриран на: Сря 20 апр 2005 13:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Ами определено не е нормално
. Какво ти казаха на диагностиките? Забелязал ли си дали като я караш загрява, аз като я вземах харчеше по 17-18 л/100
:
, оказа се термостат, останал отворен и постояно ми е включен големия кръг на охлаждането при което двигателя не достига работната си температура и автоматичния смукач буха бензин като замаян Screwy ! Още ако не си сменял въздушен, горивен филтър е хубаво да го направиш. Друго което мога да те посъветвам търсиш по добри майстори(не може да няма).



- driver
- Мнения: 2033
- Регистриран на: Пет 02 юли 2004 8:34
- Автомобил: diesel
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
steff_gti написа:Ами определено не е нормално. Какво ти казаха на диагностиките? Забелязал ли си дали като я караш загрява, аз като я вземах харчеше по 17-18 л/100
:
, оказа се термостат, останал отворен и постояно ми е включен големия кръг на охлаждането при което двигателя не достига работната си температура и автоматичния смукач буха бензин като замаян Screwy ! Още ако не си сменял въздушен, горивен филтър е хубаво да го направиш. Друго което мога да те посъветвам търсиш по добри майстори(не може да няма).
Колата си загрява нормално, включва си перката на радиатора, върви добре /на фона на всичкия бензин дето гълта оставаше да не върви/.
- venc_i
- Мнения: 51
- Регистриран на: Пет 27 май 2005 6:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
има много детайли с които се съобразява компа, за да знае колко да държи дюзата отворена, като че ли по добре да не го ровиш компа
Там е диагност. извод, с 2 или 4 кр. те са чели петцифрен код от компа с прибор, а могат да се четат и с диодна лампа, незнам дали да казвам още, по добре щом си ходил на сервиз, посети ги пак
Там е диагност. извод, с 2 или 4 кр. те са чели петцифрен код от компа с прибор, а могат да се четат и с диодна лампа, незнам дали да казвам още, по добре щом си ходил на сервиз, посети ги пак
- driver
- Мнения: 2033
- Регистриран на: Пет 02 юли 2004 8:34
- Автомобил: diesel
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
venc_i написа:има много детайли с които се съобразява компа, за да знае колко да държи дюзата отворена, като че ли по добре да не го ровиш компа
Там е диагност. извод, с 2 или 4 кр. те са чели петцифрен код от компа с прибор, а могат да се четат и с диодна лампа, незнам дали да казвам още, по добре щом си ходил на сервиз, посети ги пак
Тея посещения направо ще ме разорят!!!

Запазих час при доктора за колата ми за днес в 13.30 ч. , като се върна ще ви обадя резултата.
- driver
- Мнения: 2033
- Регистриран на: Пет 02 юли 2004 8:34
- Автомобил: diesel
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Резултата от поредната диагностика е, че предните майсторчета са ми разбъзикали дебитомера и сега ми го настроиха, направиха газ анализ и вече се надявам всичко да е ОК.
Колата взе добре да се форсира и изчезна това глъхнене и подскачане на двг. при рязко подаване на газ /форсиране/, остава само да ми падне и разхода и трябва да ходя да ги черпя в сервиза. Drunk
п.п.
В предния сервиз на който ходих днес отидох със запазен час за диагностика, но отивайки по точното време оня ми вика трябва да чакаш 2 часа
- направо луднах
ТЕГЛИХ ИМ ПО ЕДНА МАЙНА :f_ckyou:
да си излея яда който съм събрал и отидох в друг сервиз. Там момчето се оказа много отзивчиво и веднага ми обърна внимание. Сега ще видим резултата
: hmmmm

п.п.
В предния сервиз на който ходих днес отидох със запазен час за диагностика, но отивайки по точното време оня ми вика трябва да чакаш 2 часа





Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 69 госта