Голф 2 PF - пали много трудно, когато е студена

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
itni
Мнения: 261
Регистриран на: Пет 24 юни 2005 15:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Голф 2 PF - пали много трудно, когато е студена

Мнениеот itni » Вто 06 ное 2007 10:51


Та взех го звяра, но има малко проблеми. Единия е, че ужасно трудно пали, когато е студена :( Стартера върти, но явно не му стига гориво. Има искра, щото като повъртя малко и тръгва.

Другия проблем е, че като запали и загрее, държи много високи обороти на празен ход. Това трябва да е от клапана за стабилизиране на празния ход.

Може ли и първия проблем да е от същото или да търся някъде другаде?

Благодаря предварително!




Потребителски аватар
lozan67
Мнения: 734
Регистриран на: Чет 03 авг 2006 20:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

ne palio

Мнениеот lozan67 » Сря 07 ное 2007 6:13


Доколкото знам май си с карбуратор 2е2 твоя човек е http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=29623.


Потребителски аватар
itni
Мнения: 261
Регистриран на: Пет 24 юни 2005 15:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот itni » Сря 07 ное 2007 15:48


Не е с карбуратор. С Digifant е.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19713
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Сря 07 ное 2007 23:25


itni написа:С Digifant е.

Не съм запознат. Имаш ли 5-а (студена) дюза отстрани на смукателния колектор?
Ако да- виж към нея идва ли напрежение (импулс) при завъртане на стартера при студен мотор.
Тази дюза се управлява от 2 места:
синия датчик за температура на охладителната течност
времето на въртене на стартера (клема 50)
Пробвай за напрежение с една малка крушка на буксата й.
Ако светне - свали дюзата и виж при завъртане на стартер дали ще пръсне.
И да имаш, и да нямаш дюза, другия експеримент, който можеш да си направиш е като разкачиш датчика за температура и на негово място закачиш един резистор 5-6 кОма. Това е супер студена кола.
Ако няма грижи с паленето в такъв случй- бягай за нов датчик ;)



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot], svetoslav2002 и 53 госта