



термостат или скапан датчик
- Cyberloner
- Мнения: 470
- Регистриран на: Пон 17 апр 2006 16:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
термостат или скапан датчик
днес опънах колата малко по магистралта и гледам над 70 градуса не качва, обаче разхода си дойде съвсем приличен за 110-120км няма и 1 деление което не знам още на колко литра горе-долу отгожаря. Колата си набира добре оборотите са стабилни. Съмненията падат или върху термостат или върху датчика за таблото. Кое от двете е според вас да знам да се притеснявам ли 

- Cyberloner
- Мнения: 470
- Регистриран на: Пон 17 апр 2006 16:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
в петък ще пиша какво е станало че известно време няма да ме има а мултицет с термосонда нямам в момента иначе да съм го направил до сега
до колкото прочетох по форума читави датчици има в юнитрейд за по 50-60 лева...
и да питам още 1 нещо. При палене за няма и 1 секунда се чува едно чшшш като това става на студен двигател, при загрял не съм го забелязъл... идея от какво може да е?

и да питам още 1 нещо. При палене за няма и 1 секунда се чува едно чшшш като това става на студен двигател, при загрял не съм го забелязъл... идея от какво може да е?
- Cyberloner
- Мнения: 470
- Регистриран на: Пон 17 апр 2006 16:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
бях позабравил тая тема, смених термостата температурата отиде над 80 Градуса и с оглед че е зима съм склонен да го приема. Новия термостат Behr е с означение 87 градуса, обаче това което ме учуди е че стария си работи (пробвах го в тенжерата и отвори без проблеми, а и като го сваляхме от колата която вече беше изстинала пък си беше затворен) шантава работа 

- baibradar
- Мнения: 136
- Регистриран на: Нед 08 окт 2006 12:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
kilima написа:Не ми се прави и на мен тема,за това и аз тука ще напиша.В задрьствания седи на 112 градуса,на прав пьт седи под 70,перката се включва направо на 2ра скорост като достигне кьм 110 .То напрао си е***о мамата.Кое ще да е в крайна сметка,ако не и 2те.
Сменяй датчика които включва перката намира се на радиатора и термостата също ти е за смяна.
- GRUEL
- Мнения: 541
- Регистриран на: Пет 24 авг 2007 17:18
- Автомобил: 1995 Golf III GT
- Двигател: AEK
- Местоположение: София
Така и така превзехме темата на колегата я и аз да питам.
Значи като запаля колата и я оставя на място си загрява до 90 и на тези градуси и си остава, същото е и при движение в града, забива си на 90 и не мърда от там, но на извънградско градусите падат на около 75. Това го забелязах оня ден на магистралата. Градско никога не ми е правила така, стои си на 90 и не мърда ни нагоре ни надоло. Лятото по магистралата пак падаше малко но не е падала под 85...В коя от всички джунджурийки може да е проблема(и изобщо проблем ли е, при положение че оборотите, вървежа и разхода са си такива каквито бяха и в топличкото време, може би разхода се дииигна лекинко но си е нормално, зима е се пак)?

Значи като запаля колата и я оставя на място си загрява до 90 и на тези градуси и си остава, същото е и при движение в града, забива си на 90 и не мърда от там, но на извънградско градусите падат на около 75. Това го забелязах оня ден на магистралата. Градско никога не ми е правила така, стои си на 90 и не мърда ни нагоре ни надоло. Лятото по магистралата пак падаше малко но не е падала под 85...В коя от всички джунджурийки може да е проблема(и изобщо проблем ли е, при положение че оборотите, вървежа и разхода са си такива каквито бяха и в топличкото време, може би разхода се дииигна лекинко но си е нормално, зима е се пак)?
- balamata
- Мнения: 507
- Регистриран на: Пон 28 май 2007 20:46
- Автомобил: Renault Laguna
- Двигател: F3P720
- Местоположение: Плевен
Отговора е много елементарен.Когато си с 100-120км/ч на извънградско, насрещната въздушна струя която бие директно в радиатора, е доста по силна, отколкото ако караш с 50-60км/ч в града и то не постоянно,за да ти охлажда примерно с 10-15 градуса температурата на антифриза.GRUEL написа:Така и така превзехме темата на колегата я и аз да питам.![]()
Значи като запаля колата и я оставя на място си загрява до 90 и на тези градуси и си остава, същото е и при движение в града, забива си на 90 и не мърда от там, но на извънградско градусите падат на около 75. Това го забелязах оня ден на магистралата. Градско никога не ми е правила така, стои си на 90 и не мърда ни нагоре ни надоло. Лятото по магистралата пак падаше малко но не е падала под 85...В коя от всички джунджурийки може да е проблема(и изобщо проблем ли е, при положение че оборотите, вървежа и разхода са си такива каквито бяха и в топличкото време, може би разхода се дииигна лекинко но си е нормално, зима е се пак)?
- GRUEL
- Мнения: 541
- Регистриран на: Пет 24 авг 2007 17:18
- Автомобил: 1995 Golf III GT
- Двигател: AEK
- Местоположение: София
Като се позамислих възможно ли е италианеца да е сложил термостат който да допуска по-голяма циркулация на охладителната течност ( се пак при тях е по-топло ) и при нашите условия лятото да си е ок, а зимата като застудее да почва да се дъни? Явно ще се сменя
. Прочетох няколко от хилядите теми за температура и термостати и разбрах, че е мъчна история да уцелиш точния термостат, както и че се предлагат термостати на различни градуси, ама не разбрах кои е удачния вариант за нашите си условия. Та ако може някой да предложи изпитана марка термостат и какъв трябва да е (84С, 87С)

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 130 госта