термостат или скапан датчик

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Cyberloner
Мнения: 470
Регистриран на: Пон 17 апр 2006 16:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

термостат или скапан датчик

Мнениеот Cyberloner » Нед 30 сеп 2007 18:02


днес опънах колата малко по магистралта и гледам над 70 градуса не качва, обаче разхода си дойде съвсем приличен за 110-120км няма и 1 деление което не знам още на колко литра горе-долу отгожаря. Колата си набира добре оборотите са стабилни. Съмненията падат или върху термостат или върху датчика за таблото. Кое от двете е според вас да знам да се притеснявам ли :wink:




andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Нед 30 сеп 2007 18:09


Намери си един мултицет,който да мери и температура,топни му датчика в разширителното казанче на загряла кола и ще разбереш.

За по-лесно:ако на място ти вдига 90 градуса,а в движение не - термостат.
Ако винаги си държи 70 - датчикът или таблото.


Потребителски аватар
Cyberloner
Мнения: 470
Регистриран на: Пон 17 апр 2006 16:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cyberloner » Нед 30 сеп 2007 18:12


в петък ще пиша какво е станало че известно време няма да ме има а мултицет с термосонда нямам в момента иначе да съм го направил до сега :) до колкото прочетох по форума читави датчици има в юнитрейд за по 50-60 лева...

и да питам още 1 нещо. При палене за няма и 1 секунда се чува едно чшшш като това става на студен двигател, при загрял не съм го забелязъл... идея от какво може да е?


Потребителски аватар
Yonata
Мнения: 325
Регистриран на: Чет 14 юни 2007 22:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Yonata » Нед 30 сеп 2007 22:41


Колегата е прав, ако намясто ти загрява, а в движение не сменяй термостата, че идва зима !!! :shock


Потребителски аватар
Cyberloner
Мнения: 470
Регистриран на: Пон 17 апр 2006 16:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cyberloner » Пон 05 ное 2007 20:38


бях позабравил тая тема, смених термостата температурата отиде над 80 Градуса и с оглед че е зима съм склонен да го приема. Новия термостат Behr е с означение 87 градуса, обаче това което ме учуди е че стария си работи (пробвах го в тенжерата и отвори без проблеми, а и като го сваляхме от колата която вече беше изстинала пък си беше затворен) шантава работа :)


Потребителски аватар
kilima
Мнения: 484
Регистриран на: Пон 30 юли 2007 22:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kilima » Пон 05 ное 2007 23:51


Не ми се прави и на мен тема,за това и аз тука ще напиша.В задрьствания седи на 112 градуса,на прав пьт седи под 70,перката се включва направо на 2ра скорост като достигне кьм 110 .То напрао си е***о мамата.Кое ще да е в крайна сметка,ако не и 2те. :cry:


Потребителски аватар
baibradar
Мнения: 136
Регистриран на: Нед 08 окт 2006 12:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот baibradar » Вто 06 ное 2007 11:50


kilima написа:Не ми се прави и на мен тема,за това и аз тука ще напиша.В задрьствания седи на 112 градуса,на прав пьт седи под 70,перката се включва направо на 2ра скорост като достигне кьм 110 .То напрао си е***о мамата.Кое ще да е в крайна сметка,ако не и 2те. :cry:


Сменяй датчика които включва перката намира се на радиатора и термостата също ти е за смяна.


Потребителски аватар
GRUEL
Мнения: 541
Регистриран на: Пет 24 авг 2007 17:18
Автомобил: 1995 Golf III GT
Двигател: AEK
Местоположение: София

Мнениеот GRUEL » Вто 06 ное 2007 19:12


Така и така превзехме темата на колегата я и аз да питам. :D
Значи като запаля колата и я оставя на място си загрява до 90 и на тези градуси и си остава, същото е и при движение в града, забива си на 90 и не мърда от там, но на извънградско градусите падат на около 75. Това го забелязах оня ден на магистралата. Градско никога не ми е правила така, стои си на 90 и не мърда ни нагоре ни надоло. Лятото по магистралата пак падаше малко но не е падала под 85...В коя от всички джунджурийки може да е проблема(и изобщо проблем ли е, при положение че оборотите, вървежа и разхода са си такива каквито бяха и в топличкото време, може би разхода се дииигна лекинко но си е нормално, зима е се пак)?


Потребителски аватар
T.Spark
Мнения: 309
Регистриран на: Пет 15 юни 2007 17:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна VW Golf III 1.8 ABS GT

Мнениеот T.Spark » Сря 07 ное 2007 10:19


Присъединявам се към колегата. При мен е същото


Потребителски аватар
maiz
Мнения: 1558
Регистриран на: Нед 01 юли 2007 7:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот maiz » Сря 07 ное 2007 11:30


Без значение топло/студено градско или извънградско ето така:
Изображение


Потребителски аватар
T.Spark
Мнения: 309
Регистриран на: Пет 15 юни 2007 17:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна VW Golf III 1.8 ABS GT

Мнениеот T.Spark » Сря 07 ное 2007 18:28


Колегата GRUEL е описал добре ситуацията по-горе. От какво може да е?


Потребителски аватар
balamata
Мнения: 507
Регистриран на: Пон 28 май 2007 20:46
Автомобил: Renault Laguna
Двигател: F3P720
Местоположение: Плевен

Мнениеот balamata » Сря 07 ное 2007 18:54


GRUEL написа:Така и така превзехме темата на колегата я и аз да питам. :D
Значи като запаля колата и я оставя на място си загрява до 90 и на тези градуси и си остава, същото е и при движение в града, забива си на 90 и не мърда от там, но на извънградско градусите падат на около 75. Това го забелязах оня ден на магистралата. Градско никога не ми е правила така, стои си на 90 и не мърда ни нагоре ни надоло. Лятото по магистралата пак падаше малко но не е падала под 85...В коя от всички джунджурийки може да е проблема(и изобщо проблем ли е, при положение че оборотите, вървежа и разхода са си такива каквито бяха и в топличкото време, може би разхода се дииигна лекинко но си е нормално, зима е се пак)?
Отговора е много елементарен.Когато си с 100-120км/ч на извънградско, насрещната въздушна струя която бие директно в радиатора, е доста по силна, отколкото ако караш с 50-60км/ч в града и то не постоянно,за да ти охлажда примерно с 10-15 градуса температурата на антифриза.


Потребителски аватар
GRUEL
Мнения: 541
Регистриран на: Пет 24 авг 2007 17:18
Автомобил: 1995 Golf III GT
Двигател: AEK
Местоположение: София

Мнениеот GRUEL » Сря 07 ное 2007 23:13


Като се позамислих възможно ли е италианеца да е сложил термостат който да допуска по-голяма циркулация на охладителната течност ( се пак при тях е по-топло ) и при нашите условия лятото да си е ок, а зимата като застудее да почва да се дъни? Явно ще се сменя :( . Прочетох няколко от хилядите теми за температура и термостати и разбрах, че е мъчна история да уцелиш точния термостат, както и че се предлагат термостати на различни градуси, ама не разбрах кои е удачния вариант за нашите си условия. Та ако може някой да предложи изпитана марка термостат и какъв трябва да е (84С, 87С)



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], Zdravkov94 и 76 госта