G4 Висока температура - РЕШЕНО

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Insect
Мнения: 1602
Регистриран на: Съб 11 ное 2006 23:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

G4 Висока температура - РЕШЕНО

Мнениеот Insect » Сря 14 ное 2007 20:44


Днес както си карам (никаква лютеница... нормално), по едно време, загледах температурата се покачва... :shock... Реших да спра, но нямаше къде и можеби след около километър каране, спрях и какво да видя?? 130 градуса... (до края). Веднага изгасих двигателя и отворих капака... Нито пушеше нито нищо. Просто беше доста горещ. Пих едно кафе (за около 30мин) и се качих в колата. Температурата беше на 90 градуса (нормално). Запалих я и я закарах до сервиза (някаде около 5км). Не загря повече от нормално. Отвориха момчетата, гледаха, пипаха... казаха че проблеми (видни) няма. Антифриз, масло, надувки на тръби... всио в парядки... Казаха ми да ида до сервиза на VW в Варна (доста намразен от мен, поради факта, че едно жило + смяна = 100лв.) за компютърна диагностика... Утре мисля да ходя...

Моля ако има някой с сходен проблем, да напише някакъв коментар...
Вкарах колата и вече 2-ра седмица я карам в БГ. Всички (АБСОЛЮТНО) консумативи са и сменени...
Побърках се.........

------------------------------
Решено:
Оказа се, че перката не включва. Като отворите капачето на акумулатора, вътре има няколко клеми. Една от всички е за перката пред радиатора (незнам коя клема е). По принцип ми казаха, че трябва да сменя целия панел (110лв.). Компютърната диагностика + ремонтчето = 19лв. (AUTOTRADE Варна).

Последна промяна от Insect на Съб 17 ное 2007 20:41, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8371
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Сря 14 ное 2007 21:00


Ами добре са те посъветвали за компютърната диагностика /VAG com/ както е по-популярно във форума защото може да се окаже просто заминал датчик а него компа го лови :wink:


Потребителски аватар
ruskia
Мнения: 358
Регистриран на: Вто 07 ное 2006 11:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ruskia » Сря 14 ное 2007 21:45


Малиии, като загрява не трябва ли да се остави да работи мотора и да се пуска парното, че иначе може да стане много по-лошо


Потребителски аватар
Slayera
Мнения: 436
Регистриран на: Съб 10 дек 2005 0:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Slayera » Сря 14 ное 2007 22:02


ruskia написа:Малиии, като загрява не трябва ли да се остави да работи мотора и да се пуска парното, че иначе може да стане много по-лошо


и аз така знам,спираш и оставяш да работи :roll:


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19711
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Сря 14 ное 2007 22:09


Slayera написа:и аз така знам,спираш и оставяш да работи :roll:

Като общо... прави сте!
Ама в моя случай прегряването беше заради скъсан ремък на водна помпа.... Демек - да работи- полза ИЧ!
Ако е заминала помпата (примерно- скъсана турбинка) пак е същото
Така, че все пак това не е универсално правило. Трябва да си се види.


Потребителски аватар
XIKS
Мнения: 896
Регистриран на: Пет 24 мар 2006 10:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

ллл

Мнениеот XIKS » Сря 14 ное 2007 23:56


а перката включваше ли ти се колега :?:


Потребителски аватар
Insect
Мнения: 1602
Регистриран на: Съб 11 ное 2006 23:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: ллл

Мнениеот Insect » Чет 15 ное 2007 11:05


XIKS написа:а перката включваше ли ти се колега :?:

Май не... :oops:

Днес ще мина да ме закачат на компютъра и ще пиша... стискайте палци :arrow:


Потребителски аватар
connor cane
Мнения: 1281
Регистриран на: Чет 05 апр 2007 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот connor cane » Чет 15 ное 2007 12:23


така, както го описваш, е датчик или нещо подобно. няма как, ако реално си качил 130 градуса, да не си пратил мотора на кино - поне изкривена глава. а и щом не е имало пара и пушек като си вдигнал капака - нямаш повод за притеснение. :wink:


Потребителски аватар
skotis
Мнения: 1974
Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 0:10
Автомобил: VW Golf IV 1.8T GTI
Двигател: AGU
Местоположение: София

Мнениеот skotis » Чет 15 ное 2007 15:30


Имах същия проблем преди седмица и се оказа че перката на водната помпа се е прецакала...към 280 лв. е със смяната в хубав сервиз...+ антифриз разбира се :) Много е разглабянето, затова и работата е скъпа - към 140 лв.

пп: помпа - 90 лв., работа - 140 лв. и антифриз - 50лв.
ппп: може да им кажеш да ти съберат антифриза ако е нов, за да не даваш грешни пари.


Потребителски аватар
batmilko
Мнения: 8857
Регистриран на: Чет 22 юли 2004 10:19
Автомобил: Opel Zafira
Двигател: 1900 CDTI
Местоположение: София
Контакти:

Re: ллл

Мнениеот batmilko » Чет 15 ное 2007 16:07


Insect-® написа:
XIKS написа:а перката включваше ли ти се колега :?:

Май не... :oops:

Днес ще мина да ме закачат на компютъра и ще пиша... стискайте палци :arrow:

провери си клемата дето влиза в перката - дали въобще е клема или са само обувки...
и в определен момен вентилатора прасто нема ток да са включи, а му се иска mhihi
аз имах такъв проблем и като си опрайх хубаво връзката при вентилатора (махнах обувчците и сложих клема) работата заспа


Потребителски аватар
Adnan
Мнения: 3536
Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Adnan » Чет 15 ное 2007 16:08


ruskia написа:Малиии, като загрява не трябва ли да се остави да работи мотора и да се пуска парното, че иначе може да стане много по-лошо


:да: точно така трябва иначе има опасност да се залепят сегмените


Потребителски аватар
batmilko
Мнения: 8857
Регистриран на: Чет 22 юли 2004 10:19
Автомобил: Opel Zafira
Двигател: 1900 CDTI
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот batmilko » Чет 15 ное 2007 16:09


Adnan написа:
ruskia написа:Малиии, като загрява не трябва ли да се остави да работи мотора и да се пуска парното, че иначе може да стане много по-лошо


:да: точно така трябва иначе има опасност да се залепят сегмените

обаче ако не ти работи вентилатра :idea: ко прайш


Потребителски аватар
Nick_axe
Мнения: 427
Регистриран на: Пет 15 дек 2006 19:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Nick_axe » Чет 15 ное 2007 16:13


batmilko написа:ако не ти работи вентилатра :idea: ко прайш


Основен ремонт :wink:


Потребителски аватар
Adnan
Мнения: 3536
Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Adnan » Чет 15 ное 2007 16:13


batmilko написа:обаче ако не ти работи вентилатра :idea: ко прайш


Вентилатора на парното ?


Потребителски аватар
batmilko
Мнения: 8857
Регистриран на: Чет 22 юли 2004 10:19
Автомобил: Opel Zafira
Двигател: 1900 CDTI
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот batmilko » Чет 15 ное 2007 16:16


Adnan написа:
batmilko написа:обаче ако не ти работи вентилатра :idea: ко прайш


Вентилатора на парното ?

перката на радиатора (не на парното).... големата убава перка дето седи отпред 8) и духа да охлади, като дигнеш определени градуси



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 100 госта