Колеги, помагайте! Не върви нещо голфето.

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
eckopratt
Мнения: 60
Регистриран на: Нед 25 мар 2007 22:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Колеги, помагайте! Не върви нещо голфето.

Мнениеот eckopratt » Пон 26 ное 2007 22:39


Каляската е г3 гти 2е. Проблема е следния, при рязко натискане педала на газта малко се замисля някой път и повечко, притриса и след това се изрязва. Понякога не иска и да отлепи при потегляне, натискам педала но нищо не се случва. Трябва да задържа докато вдигне обороти и така потеглям. Ужас ако съм на стоп или светофар припомпвам за да отлепя. По запалителната система са сменени кабели, свещи, капачка и палец на делкото, филтрите също са нови. При диагностика няма грешки. TPS реагира нормално, дросела е почистен, ламбда сонда само е леко мудна, но майстора каза, че не би правила такива поразии от толкова малък лаг. По изпускателната система няма задръстване, а след като измерихме емисиите се оказа че са ниски, явно бедна горивна смес. Но защо? АГУ нямам. Няколко пъти сипвах в резервоара течност за почистване на инжектора. Горивната помпа е ОК, прави си нормално налягане. Взе да ме съмнява горивния разпределител... или ламбдата пък макар хмм...Каде ли е седнал дявола?




Потребителски аватар
iurimil
Мнения: 244
Регистриран на: Пет 20 окт 2006 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен
Контакти:

Мнениеот iurimil » Вто 27 ное 2007 0:30


Какво казва VAG-COM-а?


Потребителски аватар
eckopratt
Мнения: 60
Регистриран на: Нед 25 мар 2007 22:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Мнениеот eckopratt » Вто 27 ное 2007 0:35


Според VAG-COM всичко е ОК. Отначало показа, че е ламбда но след изчистване на грешката докато беше закачена не я направи отново. Мастора замери само нея и каза че е леко мудна.


Потребителски аватар
kam_tod
Мнения: 1102
Регистриран на: Пон 05 мар 2007 23:59
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот kam_tod » Вто 27 ное 2007 1:12


Електроника на запалването.


Потребителски аватар
eckopratt
Мнения: 60
Регистриран на: Нед 25 мар 2007 22:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Мнениеот eckopratt » Вто 27 ное 2007 9:48


Ток има да те убие....Когато се появи проблема гася мотора и след като го запаля проблема изчезва?! :o


Потребителски аватар
eckopratt
Мнения: 60
Регистриран на: Нед 25 мар 2007 22:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Мнениеот eckopratt » Вто 27 ное 2007 14:26


Иначе си пали без проблем, държи стабилни обороти на празен ход. Отам нататък не се държи добре. От къде се регулира обогатяването на сместа. Може ли да е от запушени дюзи?


Потребителски аватар
ivonko
Мнения: 58
Регистриран на: Чет 05 окт 2006 9:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ivonko » Вто 27 ное 2007 14:54


Реле №30 просто го смени, струва 11лв.


Потребителски аватар
eckopratt
Мнения: 60
Регистриран на: Нед 25 мар 2007 22:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Мнениеот eckopratt » Вто 27 ное 2007 16:29


какво е това реле №30?? къде се намира?


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19713
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: Колеги, помагайте! Не върви нещо голфето.

Мнениеот radotom » Вто 27 ное 2007 17:22


eckopratt написа: По запалителната система са сменени кабели, свещи, капачка и палец на делкото,

Това след като смени тези неща ли се появи или ти заради замислянето ги смени?
Това доста прилича на избягала центровка на зпалваето. Какъв е шанса да е прескочил зъб на ангребажния?
След като имаш диагностични букси, значи си с по-нова модификация на Digifant. При мен, по-старата, контролера не си помни грешките. След махане на контакт те се затриват и ако не даде отново - не се записва такава. Не зная дали и при теб е така. Т.е. има голяма вероятност да си говорим за окислен контакт и хлабава връзка на някой датчик.


Потребителски аватар
eckopratt
Мнения: 60
Регистриран на: Нед 25 мар 2007 22:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Мнениеот eckopratt » Вто 27 ное 2007 20:32


Да смених тези джунджурии заради замислянето малки са шамсовете за прескочил зъб. Грешките си се пазят не се затриват след махане контакт. Незнам ш жзема да почистя дюзите на ултразвукова вана накрая...Но май не е от тях щом се оправя с гасене и палене. Как може да се хване този датчик който не прави контакт?


Потребителски аватар
Лъвчо
KMETO
Мнения: 1649
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:58
Автомобил: Passat B5 syncro
Двигател: AFN
Местоположение: Радомир/София

Мнениеот Лъвчо » Вто 27 ное 2007 20:36


Може би дебитомер :roll:


Потребителски аватар
eckopratt
Мнения: 60
Регистриран на: Нед 25 мар 2007 22:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Мнениеот eckopratt » Вто 27 ное 2007 20:39


Гледахме и него добре е


Потребителски аватар
ivonko
Мнения: 58
Регистриран на: Чет 05 окт 2006 9:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ivonko » Вто 27 ное 2007 22:03


eckopratt написа:какво е това реле №30?? къде се намира?


"Engine Control Relay" Това е едно от захранващите релета на компа. има пет крачета, №30, №85, №86, №86а, №87

Ето и линк на снимка при мен къде се намира. http://www.molia-polzvaite-drug-host-za-snimki/v.php?p=u/143/35634_541.JPG
Съжалявам за молко лошото качество...


Потребителски аватар
masterbench
Мнения: 32
Регистриран на: Нед 07 яну 2007 15:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот masterbench » Вто 27 ное 2007 22:46


eckopratt написа:Гледахме и него добре е
Пробвай все пак с друг дебитомер-казвам го ,защото преди седмица на приятел 2Е-то правише същите номера,а VAG-а го даваше здрав :wink: Сменихме го за проба и колата си заработи нормално


Потребителски аватар
iurimil
Мнения: 244
Регистриран на: Пет 20 окт 2006 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен
Контакти:

Мнениеот iurimil » Сря 28 ное 2007 1:40


Отвори това реле 30 или го смени най-добре,после виж пак как се държи и тестове с Vag-Com



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 58 госта