


Колеги, помагайте! Не върви нещо голфето.
- eckopratt
- Мнения: 60
- Регистриран на: Нед 25 мар 2007 22:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Колеги, помагайте! Не върви нещо голфето.
Каляската е г3 гти 2е. Проблема е следния, при рязко натискане педала на газта малко се замисля някой път и повечко, притриса и след това се изрязва. Понякога не иска и да отлепи при потегляне, натискам педала но нищо не се случва. Трябва да задържа докато вдигне обороти и така потеглям. Ужас ако съм на стоп или светофар припомпвам за да отлепя. По запалителната система са сменени кабели, свещи, капачка и палец на делкото, филтрите също са нови. При диагностика няма грешки. TPS реагира нормално, дросела е почистен, ламбда сонда само е леко мудна, но майстора каза, че не би правила такива поразии от толкова малък лаг. По изпускателната система няма задръстване, а след като измерихме емисиите се оказа че са ниски, явно бедна горивна смес. Но защо? АГУ нямам. Няколко пъти сипвах в резервоара течност за почистване на инжектора. Горивната помпа е ОК, прави си нормално налягане. Взе да ме съмнява горивния разпределител... или ламбдата пък макар хмм...Каде ли е седнал дявола?
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19713
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Колеги, помагайте! Не върви нещо голфето.
eckopratt написа: По запалителната система са сменени кабели, свещи, капачка и палец на делкото,
Това след като смени тези неща ли се появи или ти заради замислянето ги смени?
Това доста прилича на избягала центровка на зпалваето. Какъв е шанса да е прескочил зъб на ангребажния?
След като имаш диагностични букси, значи си с по-нова модификация на Digifant. При мен, по-старата, контролера не си помни грешките. След махане на контакт те се затриват и ако не даде отново - не се записва такава. Не зная дали и при теб е така. Т.е. има голяма вероятност да си говорим за окислен контакт и хлабава връзка на някой датчик.
- eckopratt
- Мнения: 60
- Регистриран на: Нед 25 мар 2007 22:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Да смених тези джунджурии заради замислянето малки са шамсовете за прескочил зъб. Грешките си се пазят не се затриват след махане контакт. Незнам ш жзема да почистя дюзите на ултразвукова вана накрая...Но май не е от тях щом се оправя с гасене и палене. Как може да се хване този датчик който не прави контакт?
- ivonko
- Мнения: 58
- Регистриран на: Чет 05 окт 2006 9:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
eckopratt написа:какво е това реле №30?? къде се намира?
"Engine Control Relay" Това е едно от захранващите релета на компа. има пет крачета, №30, №85, №86, №86а, №87
Ето и линк на снимка при мен къде се намира. http://www.molia-polzvaite-drug-host-za-snimki/v.php?p=u/143/35634_541.JPG
Съжалявам за молко лошото качество...
- masterbench
- Мнения: 32
- Регистриран на: Нед 07 яну 2007 15:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: goppa и 51 госта