Г3:Проблем или не с централното? При гасене на колата си....

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Batmirko
Мнения: 305
Регистриран на: Сря 24 окт 2007 20:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Г3:Проблем или не с централното? При гасене на колата си....

Мнениеот Batmirko » Пон 17 дек 2007 20:43


Та, в момента който загася колата и централното почва да бучи , а всъщтност не прави нищо, просто моторчето се чува в продължение на 5 секунди, досадно е , някакви идей?

Благодаря предварително....




Потребителски аватар
Rijo
Мнения: 842
Регистриран на: Пет 05 окт 2007 19:57
Автомобил: BMW e39
Двигател: M54B22

Мнениеот Rijo » Пон 17 дек 2007 20:57


Преди време тук бях питал и ми отговориха.

Последна промяна от Rijo на Пон 17 дек 2007 20:58, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
balky
Мнения: 90
Регистриран на: Съб 29 юли 2006 16:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот balky » Пон 17 дек 2007 20:57


ХеХе Здравей майничка :D :D :D Честно да ти кажа и при мен е така и наистина е много досадно. Изолирах модула с централното като натъпках разни парцалчета около него но даже когато съм отвън при заключване проблема си остава. Ако некой знае да дава идеи. Благодаря!! :wink:


emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Мнениеот emo-gar » Пон 17 дек 2007 21:02


Много ми прилича на една доста досадна функция на някои аларми-след гасене се опитват да отключат вратите, тъй като си с вакуум времето за отключване/заключване е избрано няколко секунди.Може да има и друга причина- нарушаване херметичността на вакуумните маркучета.Има вероятност да ти е изключена( изолирана ) платката на вакуум помпата, тъй като дава дефекти и да се управлява директно от алармата



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 120 госта