Икономично каране

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Mario
Мнения: 22
Регистриран на: Нед 04 фев 2007 9:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград
Контакти:

Икономично каране

Мнениеот Mario » Сря 12 дек 2007 21:15


Здравейте, симпатяги!
Знаете ли как е най - икономично карането, дали като изключвам от скорост по нанадолнището или на някоя предавка?
Зарежда ли се акумулатора при изключена от скорост кола (карайки по нанадолнище), влияе ли се от оборотите и въобще алтернатор ли имам или динамо?
Сори, но не съм технически грамотен, но пък за сметка на това съм любопитен :wink:
Количката е Голф-3 1.8 ABS
Гледах в търсачката, но уви не можах да намеря отговорите на тези въпроси пък гледам има доста начетени хорица.
Благодаря предварително!




andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Сря 12 дек 2007 21:26


Писано по тези въпроси има много.
С две думи:винаги на скорост,никога на неутрална,по надолнища компютърът просто изключва горивото (ако си на бензин).
Имаш алтернатор за променлив ток,в него има изправителни елементи и регулатор на напрежението.

Предлагам темата да се заключи.


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Сря 12 дек 2007 21:26


ключа са ниските обороти...не минавай 2000 и ще си пушка....алтернатора зарежда от момента в който запалиш до момента в който загасиш....


tetris
Мнения: 23
Регистриран на: Вто 30 окт 2007 20:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

:

Мнениеот tetris » Сря 12 дек 2007 21:32


chefito написа:ключа са ниските обороти...не минавай 2000 и ще си пушка....алтернатора зарежда от момента в който запалиш до момента в който загасиш....


идеята е добра а града, аз рядко карам там с повече от 2000 оборота, за извънградско се ограничавам под 3000. Е, скоростта е малка, но при тия цени :cry: пък и по-беопасно :)


Потребителски аватар
Mario
Мнения: 22
Регистриран на: Нед 04 фев 2007 9:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград
Контакти:

Мнениеот Mario » Сря 12 дек 2007 21:34


Благодаря Ви много за светкавичните отговори :wink:
Значи и с 1000 оборота да карам пак зарежда, ще имам предвид дан изключвам от скорост по нанадолнищата :wink:
Които има права да ключи темата, ако някой има да добавя нещо да го казва , инак да замълчи кат при сватба :wink:


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот parno » Сря 12 дек 2007 21:35


да икономисваш карай макс при 2500-3000 оборота.ще осетиш голяяяяма разлика


Потребителски аватар
Mario
Мнения: 22
Регистриран на: Нед 04 фев 2007 9:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград
Контакти:

Мнениеот Mario » Сря 12 дек 2007 21:43


Smoke написа:да икономисваш карай макс при 2500-3000 оборота.ще осетиш голяяяяма разлика

С тези препоръки ще ми се вдигне разхода, сега карам с не повече от 2200 и 90км/ч :wink:
Евала за форумчето, доста полезни нещица има :wink:


IVDIM
Мнения: 22
Регистриран на: Сря 17 окт 2007 20:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот IVDIM » Сря 12 дек 2007 22:13


върти ли се шайбата динамото акумулатора се зарежда тоест при работещ двигател оптимално зареждане се получава при над 2000 оборота на двигателя иначе постоянно се зарежда ако работи двигателя


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Чет 13 дек 2007 8:36


chefito написа:ключа са ниските обороти...не минавай 2000 и ще си пушка....алтернатора зарежда от момента в който запалиш до момента в който загасиш....

Ключът е карането в обороти близки до максималния въртящ момент....при 1.8 това са 2500 об......карането в по-ниски от 1800 об рискува да ти съсипе основните и биелните лагери....освен това около 2000 об са най-критични за мазането....не случайно системата за ранно предупреждение за налягането на маслото започва мониторинг на тези обороти!
Има мноооооого писано .....чукни с търсачката- има чудесни постинги...


Потребителски аватар
R@do
Батето
Мнения: 5451
Регистриран на: Пон 17 яну 2005 10:47
Автомобил: Audi 80
Двигател: ABK 1993
Местоположение: В планината

Мнениеот R@do » Чет 13 дек 2007 12:03


ППХ тов е ключовата дума


Потребителски аватар
petarkolev
Мнения: 1702
Регистриран на: Пет 10 ное 2006 10:16
Автомобил: Jetta II 1.8
Двигател: RP
Местоположение: София

Мнениеот petarkolev » Чет 13 дек 2007 12:09


Виж търсачката и ще излязят много неща за четене :arrow:


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Чет 13 дек 2007 12:09


R@do написа:ППХ тов е ключовата дума

че това е default :wink: ......


MiroslavStanchev
Мнения: 985
Регистриран на: Съб 26 май 2007 20:32
Автомобил:
Двигател: AHF 2000
Местоположение: Разград

Мнениеот MiroslavStanchev » Чет 13 дек 2007 16:31


Здрасти колега Mario имаш Лично съобщение извън
темата,поздрави :да: :)


Потребителски аватар
kamus11
Мнения: 851
Регистриран на: Съб 05 май 2007 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот kamus11 » Чет 13 дек 2007 19:32


Mario написа:Благодаря Ви много за светкавичните отговори :wink:
Значи и с 1000 оборота да карам пак зарежда, ще имам предвид дан изключвам от скорост по нанадолнищата :wink:
Които има права да ключи темата, ако някой има да добавя нещо да го казва , инак да замълчи кат при сватба :wink:
имаш реле -регулатор .няма значение на колко оборота си -1000 или 6000 ,то си подава толкова тток , колкото му трябват .не се притесняваи за това :wink:


Потребителски аватар
blondeskiller
Мнения: 209
Регистриран на: Съб 04 авг 2007 16:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: село
Контакти:

Мнениеот blondeskiller » Чет 13 дек 2007 20:29


andro_ написа:Писано по тези въпроси има много.
С две думи:винаги на скорост,никога на неутрална,по надолнища компютърът просто изключва горивото (ако си на бензин).
Имаш алтернатор за променлив ток,в него има изправителни елементи и регулатор на напрежението.



Тва не го схванах ?! Защо да не изключвам от скорост !??! Когато пътувам по магистралата Сф - Плд например. . след Вакарел има стръмно около 4-5 км .. и като вляза на него със 130 минавам ок 6км без да пипна газта .. ако не изключа от скорост определено няма да е така !? :)

Малко съм ламер по темата .. и ще съм ви благодарен за съвет .. щото
1,6 моно (Голф3) ми дава разход около 9 в момента :shock при положение , че зареждам V-Power дето бил с добавки и др ;)



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 50 госта