ако го пусна на 1 - духа слабичко, но горещо ..
Проблем с парното
- blondeskiller
- Мнения: 209
- Регистриран на: Съб 04 авг 2007 16:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: село
- Контакти:
Проблем с парното
Здравейте .. не е кой знае какво, но ме дразни .. парното ми духаше супер слабо .. смених филтъра за купето - вече е окей, но има следният проблем .. когато го пусна на 3 или 4 духа хладно, почти студено, въпреки че темперетурата на водата е около 90 градуса..
ако го пусна на 1 - духа слабичко, но горещо ..
възможно ли е нещо да е запушено, какво .. ?!
ако го пусна на 1 - духа слабичко, но горещо ..
- blondeskiller
- Мнения: 209
- Регистриран на: Съб 04 авг 2007 16:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: село
- Контакти:
- blondeskiller
- Мнения: 209
- Регистриран на: Съб 04 авг 2007 16:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: село
- Контакти:
- blondeskiller
- Мнения: 209
- Регистриран на: Съб 04 авг 2007 16:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: село
- Контакти:
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
kam_tod написа:Запушени маркучи за парното.
абе преди те да се запушат ,май първо се запушва радиаторчето.....ооооох как гадно се сменя .....дяволите да го вземат!
Ако на колата е слагана присадка против теч(личи по това,че антифриза изглежда като ръждив и има много кафяви отлагания по изравнителното казанче).....със сигурност запушено радиаторче на парното..
1.Първи опит....автомивка-надуване с пароструйса да изтече мръсотията....ако стане-стане(рядко става ама е възможно(
2.Втори опит....ооооооох смяна на радиаторче на парното......4 часа работа и пълен стриптийз на арматурното табло......
- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
joker написа:1.Първи опит....автомивка-надуване с пароструйса да изтече мръсотията....ако стане-стане(рядко става ама е възможно(
2.Втори опит....ооооооох смяна на радиаторче на парното......4 часа работа и пълен стриптийз на арматурното табло......
Ето тук е истината
П.П.В тръбичките на радиаторчето има ламаринени спиралообразни ленти, които служат за забавяне на скоростта на агента и подобряване на топлооблема и именно те се затлачват, малко ръждилка им трябва и са готови....Но задължително и протичат и се пълнят и с въздух и едни кондензи стават.....смяната е неизбежна
--------------------------------------------------------------------------------
ако не си пипал клапите (на маркучите които влиат в радиатора на парното) до сега 95 % е от тях и 5 % да имаш нещо запушено. много лесно можеш да се оправиш . взимаш една тръба ПВЦ за топла вода и я слагаш на мястото на железните тройници (т.е. две тръбички) преди радиатора дето са и става африка. а радиаторчето си го купих за 30 лв и сам за два дни работа до обяд.
става въпрос за за 2-ка но клапите са същите.
ако не си пипал клапите (на маркучите които влиат в радиатора на парното) до сега 95 % е от тях и 5 % да имаш нещо запушено. много лесно можеш да се оправиш . взимаш една тръба ПВЦ за топла вода и я слагаш на мястото на железните тройници (т.е. две тръбички) преди радиатора дето са и става африка. а радиаторчето си го купих за 30 лв и сам за два дни работа до обяд.
става въпрос за за 2-ка но клапите са същите.
- fidrimku
- Мнения: 260
- Регистриран на: Вто 07 авг 2007 18:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Не че се заяждам но това става за 4 часа - поне на мен толкова ми отнема/говориме за кола без климатик/STOYO написа:--------------------------------------------------------------------------------
ако не си пипал клапите (на маркучите които влиат в радиатора на парното) до сега 95 % е от тях и 5 % да имаш нещо запушено. много лесно можеш да се оправиш . взимаш една тръба ПВЦ за топла вода и я слагаш на мястото на железните тройници (т.е. две тръбички) преди радиатора дето са и става африка. а радиаторчето си го купих за 30 лв и сам за два дни работа до обяд.
става въпрос за за 2-ка но клапите са същите.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], Venci-98 и 61 госта