Голф 4 1.4 AKQ 16V
Колата ми харчи много масло.Зацапа ми свещите и работи с вибрации. Отидох до един сервиз и те ми казаха, че трябва да се сменят гумичките на клапаните и после ако не се оправи и сегменти и други работи. Въпроса ми е дали е по добре гумичките да се сменят без да се отваря главата (ако е възможно) и ако пак харчи да се отваря и да се правят сегменти, или да се отвори главата за да се сменят гумичките и после пак ако са сегменти. И ако може ми препоръчайте някои добър майстор които да го направи това. Благодаря Ви !
Смяна на гумички на клапани
- pastora_bg666
- Мнения: 29
- Регистриран на: Чет 13 дек 2007 21:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
-
- Мнения: 1019
- Регистриран на: Пет 27 май 2005 8:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Смяна на гумички на клапани
Честно казано не се занимавай с този сервиз.
От това което съм чел за тоя двигател той харчи масло главно от сегменти.
Тоест ако смениш само гумички (труда хич не е евтин), после пак ще ти вземат за сегменти.
Ако помниш да си го карал продължително с голяма скорост (150-170км/ч) почти сигурно са сегменти. Слабо място, макар че такава скорост за 1.4 не е нормална.
Виж клубните майстори, тук има такъв раздел (Сервизи....)
Пиши задължително какво е станало, даже и на лично съобщение че бая ме наплашиха с тия 1.4 мотори
Моя засега да чукна на дърво не изгори нищо за 7000км пробег откакто го купих
.
От това което съм чел за тоя двигател той харчи масло главно от сегменти.
Тоест ако смениш само гумички (труда хич не е евтин), после пак ще ти вземат за сегменти.
Ако помниш да си го карал продължително с голяма скорост (150-170км/ч) почти сигурно са сегменти. Слабо място, макар че такава скорост за 1.4 не е нормална.
Виж клубните майстори, тук има такъв раздел (Сервизи....)
Пиши задължително какво е станало, даже и на лично съобщение че бая ме наплашиха с тия 1.4 мотори

Моя засега да чукна на дърво не изгори нищо за 7000км пробег откакто го купих


- pastora_bg666
- Мнения: 29
- Регистриран на: Чет 13 дек 2007 21:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Засега..
Ще покарам малко така вдругиден ще си премеря компресията. днес говрих с никси и тои ми даде съвет да я премеря и ако е прекалено висока значи са сегменти и че няма да навредя на двигателя ако го покарам малко така, стига да си следя маслото... и после 6те събирам кинти евентуално и така.
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Re: Засега..
pastora_bg666 написа:Ще покарам малко така вдругиден ще си премеря компресията. днес говрих с никси и тои ми даде съвет да я премеря и ако е прекалено висока значи са сегменти и че няма да навредя на двигателя ако го покарам малко така, стига да си следя маслото... и после 6те събирам кинти евентуално и така.
Защо сегменти????
- rexpitbul
- Мнения: 1758
- Регистриран на: Вто 07 ное 2006 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Мелмак
Re: Засега..
joker написа:pastora_bg666 написа:Ще покарам малко така вдругиден ще си премеря компресията. днес говрих с никси и тои ми даде съвет да я премеря и ако е прекалено висока значи са сегменти и че няма да навредя на двигателя ако го покарам малко така, стига да си следя маслото... и после 6те събирам кинти евентуално и така.
Защо сегменти????
Защото, ако минава масло покрай сегментите то уплътнява хлабините и компресията ще е по висока !!! Така го тълкувам аз !!!
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Re: Засега..
rexpitbul написа:joker написа:pastora_bg666 написа:Ще покарам малко така вдругиден ще си премеря компресията. днес говрих с никси и тои ми даде съвет да я премеря и ако е прекалено висока значи са сегменти и че няма да навредя на двигателя ако го покарам малко така, стига да си следя маслото... и после 6те събирам кинти евентуално и така.
Защо сегменти????
Защото, ако минава масло покрай сегментите то уплътнява хлабините и компресията ще е по висока !!! Така го тълкувам аз !!!
Тоест твърдият метал като се износи и покрай него мине течното масло уплътнението става по-здраво????
-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Засега..
joker написа:Тоест твърдият метал като се износи и покрай него мине течното масло уплътнението става по-здраво????
Ми да,не знаеш ли?

Към автора на темата: Joker е прав,послушай го

Ако няма компресия или са износени сегменти или клапаните лягат лошо в леглата си и не уплътняват.Всъщност има писано във форума,ако искаш се разтърси.
- rexpitbul
- Мнения: 1758
- Регистриран на: Вто 07 ное 2006 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Мелмак
Re: Засега..
joker написа:rexpitbul написа:joker написа:pastora_bg666 написа:Ще покарам малко така вдругиден ще си премеря компресията. днес говрих с никси и тои ми даде съвет да я премеря и ако е прекалено висока значи са сегменти и че няма да навредя на двигателя ако го покарам малко така, стига да си следя маслото... и после 6те събирам кинти евентуално и така.
Защо сегменти????
Защото, ако минава масло покрай сегментите то уплътнява хлабините и компресията ще е по висока !!! Така го тълкувам аз !!!
Тоест твърдият метал като се износи и покрай него мине течното масло уплътнението става по-здраво????
Незнам как да го обясня !!! Маслото има и уплътняващо свойство !!! Ето отворх си учебника по ДВГ и тук пише функциите на маслото !!!
Ще ти ги изброя !!!
-намалява триенето;
-охлажда частите;
-уплътнява;
-мие частите;
-предпазва от корозия;
-пренася енергия;
И при имерването на компресията няма горене в камерата и маслото неизгаря !!! Маслото минавайки покраи сегментите упътнява и качвайки се в горивната камера ще намали обема и с няколко стотни , което ще окаже влияние на стойността на компресията !!! В случая трябва да се повиши, ако проблема е в сегментите !!!
Дали непиша глупости !!! Такива са моите разсъждения !!!

-
- Мнения: 1019
- Регистриран на: Пет 27 май 2005 8:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Засега..
pastora_bg666 написа:ако е прекалено висока значи са сегменти и
Не е вярно

- pastora_bg666
- Мнения: 29
- Регистриран на: Чет 13 дек 2007 21:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Аз не разбирам ама...
.... сега върви доста добре,без изобщо да я натискам, което ме кара да мисля че компресията не би трябвало да е зле....Утре ще я измеря евентуално и ще ви кажа какви са резултатите, че днеска се убих от ба4кане и нямаше кога:)
- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5091
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Когато маслен сегмент е сдал багажа /износен, счупен или запекъл/ компресията се качва.
Нали така се проверява когато е ниска компресията се сипва масло за да се види дали е от сегменти или от клапани.
Както и да е 100 човека - 101 мнения, аз каквото казвам и давам като съвет го казвам в следствие на това което съм видял и с което съм се сблъскал.
Нали така се проверява когато е ниска компресията се сипва масло за да се види дали е от сегменти или от клапани.
Както и да е 100 човека - 101 мнения, аз каквото казвам и давам като съвет го казвам в следствие на това което съм видял и с което съм се сблъскал.
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
трудно е да се направи разлика. и в двата случая има попаднало масло в цилиндъра и то уплътнява, така че налице е завишена компресия.
тя може да се качи само до определено ниво-не може да се качва безкрайно. така че причината може да бъде 100/100 установена само след разглобяване на мотора.
така или иначе смяната само на гумички е половинчата работа която определено не си струва парите.
моя съвет е-разглобявай! каквото излезе-сменяй и да знаеш че си рахат!
разбира се за каквото и да си говориме-става дума за пари така че най основния въпрос седящ пред тебе е не от какво ми гори масло колата а дали възнамерявам да я карам или ще я продавам?
ако ще я караш-прави си я като хората! ако е за продажба-направи си сметка къде ще му излезе края-на финала все пак трябва да бъдеш и коректен спрямо следващия собственик-не можеш да се възползваш от него така както (може би) някой се е възползвал от тебе и твоето незнание... не може всички да знаят всичко...
направи си добре сметката!
тя може да се качи само до определено ниво-не може да се качва безкрайно. така че причината може да бъде 100/100 установена само след разглобяване на мотора.
така или иначе смяната само на гумички е половинчата работа която определено не си струва парите.
моя съвет е-разглобявай! каквото излезе-сменяй и да знаеш че си рахат!
разбира се за каквото и да си говориме-става дума за пари така че най основния въпрос седящ пред тебе е не от какво ми гори масло колата а дали възнамерявам да я карам или ще я продавам?
ако ще я караш-прави си я като хората! ако е за продажба-направи си сметка къде ще му излезе края-на финала все пак трябва да бъдеш и коректен спрямо следващия собственик-не можеш да се възползваш от него така както (може би) някой се е възползвал от тебе и твоето незнание... не може всички да знаят всичко...
направи си добре сметката!
- pastora_bg666
- Мнения: 29
- Регистриран на: Чет 13 дек 2007 21:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 69 госта